"Het was SUPER... SUPER was het.. SUPER.... SUPER !!!!!!!"quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef nightfall het volgende:
tis wel een simpele sjaakie als je em hoort lullen
Wil jou wel eens horen lullen...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef nightfall het volgende:
tis wel een simpele sjaakie als je em hoort lullen
Jouw sponsors..?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo, die Roland Scholten denkt ook even alleen aan de pieken.
Morgen tegen Barney? Oh, nou mooi. Dat is dan dus live. Zullen mijn sponsors blij mee zijn en ik dus ook.
Ow, dan ist goed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, ik speel morgen tegen Barney.
Jah inderdaad zag het ook, zoiets zeg je toch niet op tv manquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen tegen Barney? Oh, nou mooi. Dat is dan dus live. Zullen mijn sponsors blij mee zijn en ik dus ook.
Die pijlen van Phil Taylor zijn wel 10x zo grootquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:33 schreef BB-King het volgende:
Hij gooit trouwens wel met 26 gr. Phil Taylor pijlen en is ongeveer even groot.
De overeenkomsten stapelen zich op...![]()
Ach het kan erger, denk aan Stompé, elk tv toernooi ligt ie er weer meteen uit en zit de rest van de zooi met zijn shirtje vol sponsors bij sbs6 commentaar te geven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:56 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Jah inderdaad zag het ook, zoiets zeg je toch niet op tv man![]()
Bij Scholten krijg ik echt af en toe het idee dat dat darten hem allemaal niet zoveel interesseert en dat die het puur doet omdat die er geld mee verdient. Phil Taylor zei ook eens in een interview dat Scholten veel beter kan maar dan moet die het darten wel echt serieus nemen.
Ik denk gewoon het totaal aantal punten dat je gegooit hebt (dus ook de legs die je niet wint, dan geen 501, maar 501 - het aantal waar je op stond) gedeelt door het totaal aantal pijlen dat je gegooit hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:27 schreef KlootMajoor het volgende:
hoe werkt die average berekening dan?
Gewoon het gemiddelde wat je gooit per pijl, wat kan daar moeilijk aan zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 02:18 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ach het kan erger, denk aan Stompé, elk tv toernooi ligt ie er weer meteen uit en zit de rest van de zooi met zijn shirtje vol sponsors bij sbs6 commentaar te geven.
Scholten mag arrogant zijn, hij is gewoon goed![]()
[..]
Ik denk gewoon het totaal aantal punten dat je gegooit hebt (dus ook de legs die je niet wint, dan geen 501, maar 501 - het aantal waar je op stond) gedeelt door het totaal aantal pijlen dat je gegooit hebt.
Niks mis mee. Ik ergr me meer aan de saaide droogkloot Jelle Klaasen en van Gerwen heeft zijn gedrag ook al geincorporeerd zo lijkt het. Speel je zo fantastische pot, komt er alleen maar uit "super, super". Ik word zo lauw van die 2 jongens, zelfs na zo'n heerlijke wedstrijd als gisteren blijven die vervelende standaardantwoorden. Het is een nederlander, maar tegen Phil hoop ik toch echt dat hij een lesje krijgt, want ik kan dat gedrag gewoon niet vatten en vind er zo niets aan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren op TV lieten ze op beel een gemiddelde zien van 108,5 per beurt (= 36,17) maar ik lees hier 35,95. Wat is het nou?quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon het gemiddelde wat je gooit per pijl, wat kan daar moeilijk aan zijn
Op de site van IDL zelf staat:quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Gisteren op TV lieten ze op beel een gemiddelde zien van 108,5 per beurt (= 36,17) maar ik lees hier 35,95. Wat is het nou?
quote:Martin Adams (Eng) – Michael van Gerwen (Ned) 6 – 7
Ongetwijfeld de beste én mooiste partij van de avond, en wellicht het toernooi, was de partij tussen de oudste en de jongste speler van het toernooi. De 49-jarige zeer ervaren Martin Adams en het 17-jarige supertalent Michael van Gerwen. Wat de jonge Nederlander liet zien was werkelijk fenomenaal, maar wat Adams liet zijn was minstens zo sterk. Beide heren nomineren zich met deze partij als gevaarlijke buitenstaanders voor de titel, hoewel er natuurlijk één het onderspit moest delven.
Van Gerwen liet echt de beste prestatie van de hele week zien. Een gemiddelde van 35.95, zes maal de maximale 180-score en maar liefst vier 100+ finishes, waarvan de ene nog mooier dan de ander. Het begon in de derde leg met een 125-finish door middel van de dubbele bull, enkele bull en een afsluitende dubbele bull. Daarna kwam nog een 141 en een 146-finish om in de beslissende 13e leg te besluiten met de op één na hoogste finish van het toernooi: 164. Van Gerwen gaf het publiek ook nog bijna de 9-darter, maar hij strandde, net als Whitlock en Fitton eerder op de avond, op de zevende triple.
Martin Adams deed met zijn gemiddelde, scores en finishes bijna niets onder voor Van Gerwen, maar kwam vooral op het einde net te kort. De poule L ligt in ieder geval dankzij deze en de eerdere wedstrijd tussen Fitton en O’Shea helemaal open.
Gem:
Adams: 35.63, Van Gerwen: 35.95
180:
Adams: 4, Van Gerwen: 6
Per beurt is 3 pijlen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:25 schreef sanger het volgende:
Gisteren op TV lieten ze op beel een gemiddelde zien van 108,5 per beurt (= 36,17) maar ik lees hier 35,95. Wat is het nou?
Aangezien ik zelf dart weet ik hoe de gemiddeldes berekend worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Per beurt is 3 pijlen.
Die 35,95 is per pijl, maal 3 pijlen = ongeveer 108,5
Dat 107.85, was dat op het einde of ergens in het midden van de partij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:27 schreef sanger het volgende:
Aangezien ik zelf dart weet ik hoe de gemiddeldes berekend worden.
Ik weet niet wat voor merk jouw zakjapanner is![]()
:
35,95 * 3 = 107,85
Vandaar ook mijn vraag. 108,5 / 3 = 36,17! Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd!
Hij gooide ook wel eens na 1 of 2 darts gooien uit, weet niet of ze daar ook rekening mee houden, al zou het gemiddelde dan nóg hoger liggen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf dart weet ik hoe de gemiddeldes berekend worden.
Ik weet niet wat voor merk jouw zakjapanner is![]()
:
35,95 * 3 = 107,85
Vandaar ook mijn vraag. 108,5 / 3 = 36,17! Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd!
Ik bedoel dat ze na de wedstrijd in beeld toonden dat het gemiddelde van van Gerwen 108,5 was. Dat zijn dus de match stats! Oftewel over de gehele wedstrijd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat 107.85, was dat op het einde of ergens in het midden van de partij?
Dat 35,95 is het gemidelde over de hele partij. Kan zijn dat het op een ander moment in de wedstrijd iets hoger was
En ik zei niet voor niets ongeveer
Jep, ook daar wordt rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gooide ook wel eens na 1 of 2 darts gooien uit, weet niet of ze daar ook rekening mee houden, al zou het gemiddelde dan nóg hoger liggen.
Was gister idd een super party!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:26 schreef kobbe82 het volgende:
Wat een geniale partij gister....
Ik MOET die pot hebbenweet iemand of ie ergens online staat?
8 uur !quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:30 schreef -jos- het volgende:
Jeeeeeetje, wat een súperpartij speelde die van Gerwen zeg!! Ik had tot gister nog nooit van die naam gehoord maar dit is echt ongelovelijk knap! Vanavond om half 10 weer nou dat word zeker wel kijken! Die partij ervoor ook natuurlijk
Als iemand de wedstrijd op zn pc heeft: Uploaden!
JAAAAAAAA NU!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:52 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb het op dvd nu, ik zou het nog kunnen rippen en online gooien als er mensen behoefte aan hebben.
EDIT: dé match dus
Ik wil wel wat met Celinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |