hmm weet niet van Gerwen moet nog even wachten voordat hij het echte grote podium op mag en Jelle heeft al op dat podium gewonnen, dus eigenlijk is ie al een beetje king of darts...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jelle gaat zijn reputatie als toekomstige king of darts verliezen aan Van Gerwen
Nou ik vind Jelle nog wel iets kleiner dan Taylor of Van Barneveld hoor... maar hij is ook retegoed hoor... daar doet dit iets mindere gooien niets aan af.... en hij leeft weer wat op nu gelukkigquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:43 schreef Guard het volgende:
[..]
hmm weet niet van Gerwen moet nog even wachten voordat hij het echte grote podium op mag en Jelle heeft al op dat podium gewonnen, dus eigenlijk is ie al een beetje king of darts...
ja maar hij haalt hier wel de tweede ronde dus helemaal weggegooid wordt ie nou ook weer niet...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:45 schreef wdn het volgende:
Ik hoop dat Jelle een goede coach heeft want 1x winnen en daarna niets meer maken is de klassieke weg naar een depressie.
Zoooooo nog 1 break
Dat is ook zo, Taylor, Barney en Bristow zijn de absolute koningen van het darten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind Jelle nog wel iets kleiner dan Taylor of Van Barneveld hoor... maar hij is ook retegoed hoor... daar doet dit iets mindere gooien niets aan af.... en hij leeft weer wat op nu gelukkig
Iets kleiner? Eén toernooi tegenover vele toernooien en een jarenlange staat van dienst aan de wereldtop (zowel Barney als The Power) komt toch niet bij elkaar in de buurt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind Jelle nog wel iets kleiner dan Taylor of Van Barneveld hoor... maar hij is ook retegoed hoor... daar doet dit iets mindere gooien niets aan af.... en hij leeft weer wat op nu gelukkig
Frieslandquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Rick Hofstra eigenlijk gebleven?
het was een understatementquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iets kleiner? Eén toernooi tegenover vele toernooien en een jarenlange staat van dienst aan de wereldtop (zowel Barney als The Power) komt toch niet bij elkaar in de buurt.
Is niet de eerste keer deze weekquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Fijn, de site van de IDL kan het vele verkeer niet aan.
Eeeeuw. Windows formaatquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Goed, ik heb besloten er een wmv van te maken. Rippen duurt nog wel even. Denk dat ik hem morgen online heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |