Doe jij even niet zo triest. In Nederland is VAN BARNEVELD dé man van het darten. Die heeft darts op de kaart gezet en er in zijn eentje voor gezorgd dat heel erg veel Nederlanders nu genieten van darts op tv. Als er iemand zeer zeker respect verdient is het Barney.... en krijgt hij dat in dit land???quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest ja.
Taylor is DE man in het darten. Dat is de afgelopen 15 jaar al zo en dat zal de komende jaren ook nog wel zo blijven. Als der iemand zijn lauweren heeft verdient is hij het.
Dat verdient respect en aanmoediging.
Ik ben voor een DARTER. Dit is geen Nederland - Engeland.
Nou darter of niet, ik ben toch echt wel chauvinistisch genoeg dat ik een Nederlander wil zien winnenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef wdn het volgende:
Nee maar toch der zit wat in wat hij zegt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Doe eens niet zo triest ja.
Taylor is DE man in het darten. Dat is de afgelopen 15 jaar al zo en dat zal de komende jaren ook nog wel zo blijven. Als der iemand zijn lauweren heeft verdient is hij het.
Dat verdient respect en aanmoediging.
Exact!! Als je dan voor Taylor gaat lopen juichen, ga dan aub in Engeland wonen ofzo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:49 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Nee maar toch der zit wat in wat hij zegt.
Als van Gerwen tegen Taylor gaat dan ben je dan ook voor Taylor![]()
Ik hoop echt dat Taylor er zo snel mogelijk uit vliegt! ORANJE BOVEN!!!!!![]()
Idd HIJ DOET HET!! HIJ DOET HET WEER!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou darter of niet, ik ben toch echt wel chauvinistisch genoeg dat ik een Nederlander wil zien winnen
Och. Ik zie liever een goede match.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou darter of niet, ik ben toch echt wel chauvinistisch genoeg dat ik een Nederlander wil zien winnen
Ik ben 1/4 engels en ga zeker 10 weken per jaar naar Schotlandquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact!! Als je dan voor Taylor gaat lopen juichen, ga dan aub in Engeland wonen ofzo.
waarom nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:59 schreef wdn het volgende:
Overigens lijkt me dit niet de plek voor deze discussie
Poulewedstrijden van de PDC denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Die presentator zegt net dat Baxter en Scholten al een aantal keren tegen elkaar hebben gespeeld en dat het één keer gelijk werd. Kan iemand me uitleggen hoe dat kan?
Gooit Mitt dadelijk dit topic naar W+Lquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarom nietHet gaat toch ook over darten
Lijkt mij ook idd! Ben zowiezo voor de Nederlander, alleen voor de 1 wat meer enthousiast dan voor de ander...quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarom nietHet gaat toch ook over darten
Eeuwige oneindige discussiequote:Op donderdag 11 mei 2006 22:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Gooit Mitt dadelijk dit topic naar W+L
Krijgen we van die filosofische discussies of dit een sport of een spel isen wat de ideale verdeling van een dartbord is (ooit met iemand ZWAAR ruzie over gehad
)
In theorie wel. Kijk maar:quote:
Hij moet nog tegen Taylor. Plus hij moet 6 games inhalen op Lloyd.quote:Plts Naam Ges. Gew. V T S
1. Phil Taylor (Eng) 2 2 14 2 12
2. Colin Lloyd (Eng) 2 1 8 9 -1
3. Shaun Greatbatch (Eng) 2 1 8 12 -4
4. Jelle Klaasen (Ned) 2 0 7 14 -7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |