Ok, Toppie!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Goed, ik heb besloten er een wmv van te maken. Rippen duurt nog wel even. Denk dat ik hem morgen online heb
Ik denk dat dat juist in het nadeel van z'n tegenstander is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:30 schreef Guard het volgende:
ben trouwens benieuwd hoe het Michael het gaat doen als hij de kwartfinale haalt, een best of 11 sets is toch wel wat langer dan hij gewend is...
Anders verneuk je even de voorpret voor het op tv wordt uitgezondenquote:
Anders kijk je even niet in het topic over het darten als het nog niet uitgezonden isquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anders verneuk je even de voorpret voor het op tv wordt uitgezonden![]()
Bullshit, wat nou als je gewoon even 't speelschema wil bekijken of iets dergelijks.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Anders kijk je even niet in het topic over het darten als het nog niet uitgezonden is![]()
Dan moet je ergens anders kijken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:57 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Bullshit, wat nou als je gewoon even 't speelschema wil bekijken of iets dergelijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Niet geheel onlogisch als je z'n vrouw kent...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef TinusMen het volgende:
Wolton heeft Celine even 'les' gegeven...........![]()
![]()
Wat dat betreft heeft Scholten ook weer 1-1 gemaakt ten opzichte van Barney...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch als je z'n vrouw kent...![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch als je z'n vrouw kent...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |