Maar dat doet hij toch al niet, bovendien is Huntelaar een beetje overbodig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:55 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar dat mag voor Van Basten niet de doorslag geven. Zijn taak is om de beste spelers mee naar het WK te nemen.
Nee,quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:14 schreef PLAE@ het volgende:
Nou vraag ik mij serieus af. Heb je niet meer aan een v Hooijdonk dan aan Vennegoor?
op alle fronten.
Van Hooijdonk is oud en versleten, die schiet nog geen deuk in een pakje boterquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef PLAE@ het volgende:
Nou mij wel. Kom maar op.
maar hij is wel goed voor de sfeer... Ik zie Jan geen practical jokes uithalen... en spelen doen ze sowieso nauwelijks waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Hooijdonk is oud en versleten, die schiet nog geen deuk in een pakje boter
Volgens iemand hier op fok had hij Hofs gesproken en die zei dat vHooidonk dus alles had verteld over wat er is gezegt stel dat dat waar is is dat dus ook niet meer zo. Niet dat ik dit zeker weet natuurlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar hij is wel goed voor de sfeer... Ik zie Jan geen practical jokes uithalen... en spelen doen ze sowieso nauwelijks waarschijnlijk
Tja, veel mensen hier hebben het over de situatie dat Oranje er voetballend niet doorheen komt en dat in dat geval een Vennegoor of Hesselink ingebracht moet worden. Een ander situatie is waar jij het over hebt en zeker niet ondenkbeeldig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:58 schreef Nywuob het volgende:
Ik snap niet dat Kuijt tot centrumspits gerekend wordt door Van Basten. Hij heeft de hele kwalificatie op rechts gespeeld.
Voor de positie van centrumspits komen alleen Van Nistelrooy en Huntelaar in aanmerking en dan voor VoH een rol als pinchhitter. Je moet er toch niet aan denken dat je bij een blessure of schorsing van Van Nistelrooy, VoH in de spits moet zetten.
Z'n laatste succesvolle vrije trap is ook alweer maanden geleden. Dat er nog mensen zijn die Van Hooijdonk serieus overwegen, snap ik helemaal niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hooijdonk rost er nog weleens een vrije bal in dat zie ik JVoH niet doen maar verder zie ik weinig verschil tussen die 2 op leeftijd en club na
Er zitten zonder hem nog genoeg spelers die een vrije trap super goed kunnen nemen. Zie vdVaart bij HSVquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hooijdonk rost er nog weleens een vrije bal in dat zie ik JVoH niet doen maar verder zie ik weinig verschil tussen die 2 op leeftijd en club na
Kuyt is meer de 2e spits, als RvN geblesseerd raakt schuift Kuyt naar de spits en komt Castelen op de rechterflank te spelen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:58 schreef Nywuob het volgende:
Ik snap niet dat Kuijt als centrumspits gerekend wordt door Van Basten. Hij heeft de hele kwalificatie op rechts gespeeld.
Voor de positie van centrumspits komen alleen Van Nistelrooy en Huntelaar in aanmerking en dan voor VoH een rol als pinchhitter. Je moet er toch niet aan denken dat je bij een blessure of schorsing van Van Nistelrooy, VoH in de spits moet zetten.
Kuijt heeft daar nauwelijks gespeeld in het Nederlands elftal. En je wilt toch niet beweren dat Castelen een serieuze optie is voor Oranje?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Kuyt is meer de 2e spits, als RvN geblesseerd raakt schuift Kuyt naar de spits en komt Castelen op de rechterflank te spelen.
Juist!quote:
Wie wil je dan voor de rechtsbuiten positie??quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Kuijt heeft daar nauwelijks gespeeld in het Nederlands elftal. En je wilt toch niet beweren dat Castelen een serieuze optie is voor Oranje?
Zelfs Kuijt is beter op rechts en heeft daar veel meer rendement. Verder zou ook Van Persie daar in een vrije rol kunnen spelen, eventueel af en toe wisselend van flank met Robben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wie wil je dan voor de rechtsbuiten positie??
Castelen is tenminste een echte rechtsbuiten, bovendien is Kuyt gewoon een centrumspits en zal hij echt wel een doelpunt maken op die positie.
Dat is mijn gedachte ook, maar van Persie is voor de linksbuiten positie, van Basten wil alle posities dubbel bezet houden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Zelfs Kuijt is beter op rechts en heeft daar veel meer rendement. Verder zou ook Van Persie daar in een vrije rol kunnen spelen, eventueel af en toe wisselend van flank met Robben.
Van Persie is geen echte linksbuiten. Ik denk dat hij beter tot z'n recht komt op rechts, zodat hij naar binnen kan snijden. Als Kuijt een beetje in vorm is, kan hij gewoon het hele toernooi spelen omdat hij zelden geblesseerd is en hoeft er geen inferieure speler als Castelen mee. Dan zou ik nog eerder kiezen voor Babel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:31 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte ook, maar van Persie is voor de linksbuiten positie, van Basten wil alle posities dubbel bezet houden.
Vandaar dat ik begon over Castelen.
Babel voor Castelenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:36 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Persie is geen echte linksbuiten. Ik denk dat hij beter tot z'n recht komt op rechts, zodat hij naar binnen kan snijden. Als Kuijt een beetje in vorm is, kan hij gewoon het hele toernooi spelen omdat hij zelden geblesseerd is en hoeft er geen inferieure speler als Castelen mee. Dan zou ik nog eerder kiezen voor Babel.
Castelen moet je gewoon niet mee willen nemen. Bij noodgevallen zou je ook nog Van der Vaart hangend op links kunnen zetten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Babel voor Castelen![]()
Die Babel speelt niet veel, bovendien vind ik Babel een echte spits en geen Links/Rechts buiten.
Dat is natuurlijk ook een optie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dirk voorgoed naar de vleugels en de 3 spitsen meenemen.
Waarom eigenlijk niet, hij is snel en heeft een redelijke voorzet, precies wat je van een rechtsbuiten verwacht.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:44 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Castelen moet je gewoon niet mee willen nemen. Bij noodgevallen zou je ook nog Van der Vaart hangend op links kunnen zetten.
Het enige dat Castelen kan is rennen. Hij heeft geen techniek, geen actie en ook zeker geen voorzet. Daarbij komt dat zijn rendement zeer gering is. Dan kun je ook jongens als Meerdink en Yildirim meenemen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:46 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet, hij is snel en heeft een redelijke voorzet, precies wat je van een rechtsbuiten verwacht.
Het is geen wereldtop maar gezien de selectie is bijna niemand wereldtop, op Sar, RvN en Robben na dan, en heel mischien van Persie voor de rest niemand.
VdV.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:46 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet, hij is snel en heeft een redelijke voorzet, precies wat je van een rechtsbuiten verwacht.
Het is geen wereldtop maar gezien de selectie is bijna niemand wereldtop, op Sar, RvN en Robben na dan, en heel mischien van Persie voor de rest niemand.
Dat gaat ook niet. Dan heb je 3 centrumspitsen (v. Nistelrooij, Huntelaar en VoH) Neem je nog 4 vleugelaanvallers mee = 7 aanvallers. Plus 14 overige veldspelers = 21. En dan moet je nog 3 keepers meenemen. Kom je dus niet uit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dirk voorgoed naar de vleugels en de 3 spitsen meenemen.
Dit WK gaat zijn toernooi wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:59 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds subtop, maar word wel wereldtop als hij zo doorgaat.
Kuijt wissel?? die gast werkt tenminste 90 min en doet vaak goeie dingen voort team, zet Persie dan op links en zet Duikelaar Arjen op de bankquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:42 schreef the_hunter het volgende:
Voor de aanval zou ik de volgende spelers meenemen:
Links: Robben (basis) Babel (wissel)
Spits: Huntelaar en van Nistelrooij (wie er in de basis moet laat ik maar even in het midden)
Rechts: van Persie (basis) Kuijt (wissel)
En dan vind ik hem stukken beter spelen dan dat hij van links speelt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Van Persie speelt ook weleens vanaf rechts bij Arsenal.
Mooi. Castelen exit wmbquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:46 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En dan vind ik hem stukken beter spelen dan dat hij van links speelt.
My thoughts exactly. Waarom en nog-niet-eens-net-geen-subtopper erin voor een topper in vorm?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:49 schreef Nywuob het volgende:
Van Persie komt beter tot z'n recht op rechts, inderdaad. En Robben moet natuurlijk altijd spelen.
Je kunt best één vleugelspeler minder meenemen ten faveure van Huntelaar. Dan heb je Kuijt, Robben en Van Persie voor twee posities met Van der Vaart nog die eventueel hangend op links kan spelen. Ik vind het zonde om Huntelaar op te offeren voor een matige speler als Castelen of Babel.
Van Basten heeft de neiging het systeem te laten prevaleren boven de spelers die hij heeft. Dat vind ik jammer en onverstandig. Bij een clubteam kun je dat misschien doen, maar bij een landenteam is dat bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Waarom en nog-niet-eens-net-geen-subtopper erin voor een topper in vorm?
Zelfs op rechtsbuiten is Kuijt nog altijd een klasse beter dan Castelen en op het moment ook een stuk beter dan Babel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:29 schreef XL het volgende:
Wat ik hier een paar keer zie staan is dat we Kuijt als spits moeten gedogen, omdat hij op rechts uit de voeten kan. Uiteraard is het iets wat voor hem spreekt, maar met het maken van compromissen word je ook geen wereldkampioen. Robben, van Persie, Castelen en Babel zijn betere vleugelspelers dan Kuijt. Huntelaar, Vennegoor en Ruud zijn betere spitsen. Geen plek voor Dirk.
Idd. Tevens is Dirk niet om de wedstrijd aan het mauwen over pijntjes of te beroerd om achter een verdwaalde bal aan te rennen als een gek.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:55 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Zelfs op rechtsbuiten is Kuijt nog altijd een klasse beter dan Castelen en op het moment ook een stuk beter dan Babel.
Psies. Dan wordt er niemand minder van.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:26 schreef Fathom het volgende:
Babel moet lekker mee met foppe... Die jongen is druk bezig zijn mindere punten te verbeteren.. Tot die tijd lekker in jong oranje.
precies, Dirk gewoon thuis laten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:29 schreef XL het volgende:
Wat ik hier een paar keer zie staan is dat we Kuijt als spits moeten gedogen, omdat hij op rechts uit de voeten kan. Uiteraard is het iets wat voor hem spreekt, maar met het maken van compromissen word je ook geen wereldkampioen. Robben, van Persie, Castelen en Babel zijn betere vleugelspelers dan Kuijt. Huntelaar, Vennegoor en Ruud zijn betere spitsen. Geen plek voor Dirk.
Ik denk dat hij gewoon ze alle 4 meeneemt, hij zei zelf bij studio voetbal dat hij een uitzondering kon maken of in die trantquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:05 schreef Fathom het volgende:
Ruud vn
Jan Venngeoor
Dirk K
Klaas Jan
Ruud gaat zeker mee en van basten heeft ook al laten weten dat Jan mee gaat als breekijzer.... ALs ik dit seizoen moet bekijken vind ik klaas jan beter dan Dirk maar het zou toch maf zijn als hij kuiyt thuis liet?
Nogmaals, dat lijkt me uitgesloten. Dan zouden niet alle posities dubbel bezet zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon ze alle 4 meeneemt, hij zei zelf bij studio voetbal dat hij een uitzondering kon maken of in die trant
Even een quote van de Vi site.quote:Huntelaar is van de vier kandidaten voor een WK-ticket de enige die nog geen enkele interland voor het grote Oranje heeft gespeeld.
Ruud van Nistelrooy heeft zijn waarde met 25 goals in 49 interlands meer dan bewezen. Van Basten weet ook al min of meer wat hij heeft aan Dirk Kuijt (4 goals, 16 caps) en Jan Vennegoor of Hesselink (geen goals in 6 duels).
Wel hoor, Kuijt speelt toch rechts in de spitsquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nogmaals, dat lijkt me uitgesloten. Dan zouden niet alle posities dubbel bezet zijn.
Babel wel, Castelen niet is altijd handig zo`n snelle jongen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel en Castelen thuislaten is eigenlijk de beste optie.
Iedereen dan tevreden.
Dan laat je op het middenvel iemand thuis?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet. Dan heb je 3 centrumspitsen (v. Nistelrooij, Huntelaar en VoH) Neem je nog 4 vleugelaanvallers mee = 7 aanvallers. Plus 14 overige veldspelers = 21. En dan moet je nog 3 keepers meenemen. Kom je dus niet uit.
Als je nu Huntelaar weglaat dan heb je in principe 2 centrumspitsen met Kuijt als reserve centrumspits maar in eerste instantie rechter vleugelaanvaller.
Middenvelders en verdedigers zijn doorgaans wel op meerdere positie te gebruiken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan laat je op het middenvel iemand thuis?
Van Persie en Babel zijn op rechts beiden niet briljant hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef Spooky4u het volgende:
met de optie babel, van persie en Kuyt heb je genoeg op rechts.
Castelen mag van mij thuisblijven, en alle 4 de besproken spitsen gewoon lekker mee.
Vennegoor vind ik niet echt een pinchhitter, VoH stelt andere mensen in staat om te scoren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
Vennegoor is duidelijk de minste van de vier. Oke, een pinchitter, maar ik denk dat die kwaliteiten erg worden overdreven en dat mannen als RvN en KJH ook echt wel iets kunnen forceren in een slotfase. Kuyt moet sowieso mee omdat hij als beste op de rechtsbuiten positie spelen kan en die plek wel erg karig is bedeeld.
Zijn kwaliteiten worden juist erg onderschat. Het is juist heel makkelijk om te zeggen van: ohhh, hij scoort veel minder dus is ie veel slechterquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
Vennegoor is duidelijk de minste van de vier. Oke, een pinchitter, maar ik denk dat die kwaliteiten erg worden overdreven en dat mannen als RvN en KJH ook echt wel iets kunnen forceren in een slotfase. Kuyt moet sowieso mee omdat hij als beste op de rechtsbuiten positie spelen kan en die plek wel erg karig is bedeeld.
Van Persie is beter op rechts dan op links. Zeker veel beter dan Castelen. Ik snap niet wat sommige mensen in hem zien. Hij heeft geen kwaliteit en geen rendement. Zijn enige sterke punt is zijn snelheid. Hij moet nog veel leren voordat hij van toegevoegde waarde kan zijn in Oranje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Persie en Babel zijn op rechts beiden niet briljant hoor.
Het gaat er niet om wat wij in hem zien, maar wat van Basten in hem ziet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:01 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Persie is beter op rechts dan op links. Zeker veel beter dan Castelen. Ik snap niet wat sommige mensen in hem zien. Hij heeft geen kwaliteit en geen rendement. Zijn enige sterke punt is zijn snelheid. Hij moet nog veel leren voordat hij van toegevoegde waarde kan zijn in Oranje.
Het is dat je kleur bekent met die laatste zin, want Gerritsen, Douglas en Denneboom (vooral die laatste) selecteren is natuurlijk pure humor, net als die zin.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:08 schreef knowall het volgende:
Van Persie kan helaas niet als buitenspeler geselecteerd worden hij speelt bij Arsenal immers in een 4-4-2 formatie.
De voorhoede selectie zou dan ook moeten zijn:
Linksbuiten: Robben & Douglas
Centrumaanvaller: Huntelaar & van Nistelrooy.
Rechtsbuiten: Castelen & Denneboom.
Hoewel Robben en van Nistelrooy twijfelachtig zijn, daar zij niet wekelijks bij hun eigen club spelen en derhalve eigenlijk ook niet geselecteerd mogen worden, dan zou de selectie moeten zijn:
Linksbuiten: Douglas & Gerritsen
Centrumaanvaller: Huntelaar & VOH.
Want van Basten is een man van zijn woord.
Welke Nederlanderse topvoetballers die wekelijks als rechtsbuiten of linksbuiten bij hun club spelen heb ik dan over het hoofd gezien?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is dat je kleur bekent met die laatste zin, want Gerritsen, Douglas en Denneboom (vooral die laatste) selecteren is natuurlijk pure humor, net als die zin.
Touché. Ze zijn er niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Welke Nederlanderse topvoetballers die wekelijks als rechtsbuiten of linksbuiten bij hun club spelen heb ik dan over het hoofd gezien?
Dan lijkt het mee goed plan dat van Basten zijn selectiecriteria bijstelt en meteen ook even Seedorf en Davids selecteert voor het WK.quote:
Voor Van Basten is het 433 eerste keus en 442 tweede. Het zou inconsequent zijn van hem om op 2e keus te gaan selecteren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:43 schreef knowall het volgende:
[..]
Dan lijkt het mee goed plan dat van Basten zijn selectiecriteria bijstelt en meteen ook even Seedorf en Davids selecteert voor het WK.![]()
Met een beetje mazzel overleven we dan zowaar de eerste ronde.
Kromkamp? Voetbalt die nog? Maar je hebt wel gelijk wanneer je stelt dat het Nederlands elftal voor het merendeel bagger is. Overschatte AZ'ers alom en hier en daar een bidonschoppende vedette. Opzich niet erg, maar ik vraag me dan af waarom er dan toch altijd weer zoveel mensen zijn die menen dat Oranje een reëele kans maakt op het WK.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Voor Van Basten is het 433 eerste keus en 442 tweede. Het zou inconsequent zijn van hem om op 2e keus te gaan selecteren.
Overigens zit het bij oranje niet alleen rechtsvoor mis, ook rechtsachter Jan "43 minuten" Kromkamp en ook zeker Marc "King of domme overtredingen" Van Bommel op het rechtermiddenveld zijn daar risicopunten. Als het ergens vandaan moet komen bij het Nl. elftal is het van links, waar met Robben, vd Vaart en vPersie nog enige kwaliteit rondloopt.
Ahahahahquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:08 schreef knowall het volgende:
Van Persie kan helaas niet als buitenspeler geselecteerd worden hij speelt bij Arsenal immers in een 4-4-2 formatie.
De voorhoede selectie zou dan ook moeten zijn:
Linksbuiten: Robben & Douglas
Centrumaanvaller: Huntelaar & van Nistelrooy.
Hoewel Robben en van Nistelrooy twijfelachtig zijn, daar zij niet wekelijks bij hun eigen club spelen en derhalve eigenlijk ook niet geselecteerd mogen worden, dan zou de selectie moeten zijn:
Linksbuiten: Douglas & Gerritsen
Centrumaanvaller: Huntelaar & VOH.
Want van Basten is een man van zijn woord.
Omdat die mensen er net als ik van overtuigd zijn dat je met een team van subtoppers verder komt dan met een allegaartje aan vedettesquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Kromkamp? Voetbalt die nog? Maar je hebt wel gelijk wanneer je stelt dat het Nederlands elftal voor het merendeel bagger is. Overschatte AZ'ers alom en hier en daar een bidonschoppende vedette. Opzich niet erg, maar ik vraag me dan af waarom er dan toch altijd weer zoveel mensen zijn die menen dat Oranje een reëele kans maakt op het WK.![]()
Dat zeiden we bij het EK van 2004 ook al. Ik geloof niet meer in Van The Manquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn lijst:
Ruud van Nistelrooij (hij wil op het WK laten zien dat hij een topspits is)
Dirk Kuijt (hij vecht 90 minuten lang en moviteert ook zijn teamleden.)
Klaas Jan Huntelaar (is een echte spits die een wedstrijd op slot kan gooien, hij draait een topseizoen)
Vennegoor is kopsterk, maar heeft niet zoveel doelpunten gemaakt bij PSV. En daar is een centrumspits voor.
Er doen zo'n dikke 20 teams met voornamelijk subtoppers mee aan het WK, dus de kans dat een team met subtoppers het WK wint is inderdaad groot.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat die mensen net als ik ervan pvertuigd zijn dat je met een team van subtoppers verder komt dan met een allegaartje aan vedettes
Dan hebben we het niet eens over subtoppers. Ik heb het over het effect dat een team met spelers van mindere kwaliteit (Griekenland, Denemarken, Duitsland, let maar op) een beter effect sorteert dan een samengeharkt zootje ego's (Spanje met name, Portugal, Nederland 2004).quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:55 schreef knowall het volgende:
[..]
Er doen zo'n dikke 20 teams met voornamelijk subtoppers mee aan het WK, dus de kans dat een team met subtoppers het WK wint is inderdaad groot.
Idd. Een vd weinige toekomstige toppers die we nog hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:57 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik snap niet dat Van Persie zo wordt onderschat. Sinds hij weg is bij Feyenoord is hij aanzienlijk gegroeid onder Wenger. Bovendien kan hij zich ook optrekken aan het niveau van topaanvallers (Bergkamp, Henry, Reyes etc..) Robben vind ik de laatste tijd steeds minder worden met zijn aanstelligere gedrag.
Ja, gek he? Dat zijn van die nutteloze statistische en te verklaren feiten die niets uitsluiten. Een waarschijnlijke voorspelling is leuk voor een bookmaker.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:11 schreef knowall het volgende:
Over het algemeen heeft toch echt één van de absolute favorieten of het thuisland het WK gewonnen in het verleden. En aangezien Nederland beide niet is...
Het is goed dat Nederland geen favoriet is. Hoe meer ze in de underdog positie komen hoe groter de kans dat ze wel gaan winnen. De verwachtingen waren in het verleden te hoog gespannen waardoor de kater groot was altijd na een verloren kwart- halve finale.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:11 schreef knowall het volgende:
Over het algemeen heeft toch echt één van de absolute favorieten of het thuisland het WK gewonnen in het verleden. En aangezien Nederland beide niet is...
Misschien omdat het WK vaak van een hoger niveau is, door de aanwezigheid van Argentinië en Brazilië misschien? Geen idee, maar zou kunnen. Vraag het anders even aan tong80, die weet dat wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:53 schreef Ixnay het volgende:
Opvallend dat een WK altijd gewonnen is door het gastland of een favoriet, terwijl bij EK's vaker underdogs gewonnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |