Zelfs op rechtsbuiten is Kuijt nog altijd een klasse beter dan Castelen en op het moment ook een stuk beter dan Babel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:29 schreef XL het volgende:
Wat ik hier een paar keer zie staan is dat we Kuijt als spits moeten gedogen, omdat hij op rechts uit de voeten kan. Uiteraard is het iets wat voor hem spreekt, maar met het maken van compromissen word je ook geen wereldkampioen. Robben, van Persie, Castelen en Babel zijn betere vleugelspelers dan Kuijt. Huntelaar, Vennegoor en Ruud zijn betere spitsen. Geen plek voor Dirk.
Idd. Tevens is Dirk niet om de wedstrijd aan het mauwen over pijntjes of te beroerd om achter een verdwaalde bal aan te rennen als een gek.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:55 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Zelfs op rechtsbuiten is Kuijt nog altijd een klasse beter dan Castelen en op het moment ook een stuk beter dan Babel.
Psies. Dan wordt er niemand minder van.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:26 schreef Fathom het volgende:
Babel moet lekker mee met foppe... Die jongen is druk bezig zijn mindere punten te verbeteren.. Tot die tijd lekker in jong oranje.
precies, Dirk gewoon thuis laten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:29 schreef XL het volgende:
Wat ik hier een paar keer zie staan is dat we Kuijt als spits moeten gedogen, omdat hij op rechts uit de voeten kan. Uiteraard is het iets wat voor hem spreekt, maar met het maken van compromissen word je ook geen wereldkampioen. Robben, van Persie, Castelen en Babel zijn betere vleugelspelers dan Kuijt. Huntelaar, Vennegoor en Ruud zijn betere spitsen. Geen plek voor Dirk.
Ik denk dat hij gewoon ze alle 4 meeneemt, hij zei zelf bij studio voetbal dat hij een uitzondering kon maken of in die trantquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:05 schreef Fathom het volgende:
Ruud vn
Jan Venngeoor
Dirk K
Klaas Jan
Ruud gaat zeker mee en van basten heeft ook al laten weten dat Jan mee gaat als breekijzer.... ALs ik dit seizoen moet bekijken vind ik klaas jan beter dan Dirk maar het zou toch maf zijn als hij kuiyt thuis liet?
Nogmaals, dat lijkt me uitgesloten. Dan zouden niet alle posities dubbel bezet zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon ze alle 4 meeneemt, hij zei zelf bij studio voetbal dat hij een uitzondering kon maken of in die trant
Even een quote van de Vi site.quote:Huntelaar is van de vier kandidaten voor een WK-ticket de enige die nog geen enkele interland voor het grote Oranje heeft gespeeld.
Ruud van Nistelrooy heeft zijn waarde met 25 goals in 49 interlands meer dan bewezen. Van Basten weet ook al min of meer wat hij heeft aan Dirk Kuijt (4 goals, 16 caps) en Jan Vennegoor of Hesselink (geen goals in 6 duels).
Wel hoor, Kuijt speelt toch rechts in de spitsquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nogmaals, dat lijkt me uitgesloten. Dan zouden niet alle posities dubbel bezet zijn.
Babel wel, Castelen niet is altijd handig zo`n snelle jongen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel en Castelen thuislaten is eigenlijk de beste optie.
Iedereen dan tevreden.
Dan laat je op het middenvel iemand thuis?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet. Dan heb je 3 centrumspitsen (v. Nistelrooij, Huntelaar en VoH) Neem je nog 4 vleugelaanvallers mee = 7 aanvallers. Plus 14 overige veldspelers = 21. En dan moet je nog 3 keepers meenemen. Kom je dus niet uit.
Als je nu Huntelaar weglaat dan heb je in principe 2 centrumspitsen met Kuijt als reserve centrumspits maar in eerste instantie rechter vleugelaanvaller.
Middenvelders en verdedigers zijn doorgaans wel op meerdere positie te gebruiken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan laat je op het middenvel iemand thuis?
Van Persie en Babel zijn op rechts beiden niet briljant hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef Spooky4u het volgende:
met de optie babel, van persie en Kuyt heb je genoeg op rechts.
Castelen mag van mij thuisblijven, en alle 4 de besproken spitsen gewoon lekker mee.
Vennegoor vind ik niet echt een pinchhitter, VoH stelt andere mensen in staat om te scoren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
Vennegoor is duidelijk de minste van de vier. Oke, een pinchitter, maar ik denk dat die kwaliteiten erg worden overdreven en dat mannen als RvN en KJH ook echt wel iets kunnen forceren in een slotfase. Kuyt moet sowieso mee omdat hij als beste op de rechtsbuiten positie spelen kan en die plek wel erg karig is bedeeld.
Zijn kwaliteiten worden juist erg onderschat. Het is juist heel makkelijk om te zeggen van: ohhh, hij scoort veel minder dus is ie veel slechterquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
Vennegoor is duidelijk de minste van de vier. Oke, een pinchitter, maar ik denk dat die kwaliteiten erg worden overdreven en dat mannen als RvN en KJH ook echt wel iets kunnen forceren in een slotfase. Kuyt moet sowieso mee omdat hij als beste op de rechtsbuiten positie spelen kan en die plek wel erg karig is bedeeld.
Van Persie is beter op rechts dan op links. Zeker veel beter dan Castelen. Ik snap niet wat sommige mensen in hem zien. Hij heeft geen kwaliteit en geen rendement. Zijn enige sterke punt is zijn snelheid. Hij moet nog veel leren voordat hij van toegevoegde waarde kan zijn in Oranje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Persie en Babel zijn op rechts beiden niet briljant hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |