Maar dat doet hij toch al niet, bovendien is Huntelaar een beetje overbodig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:55 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar dat mag voor Van Basten niet de doorslag geven. Zijn taak is om de beste spelers mee naar het WK te nemen.
Nee,quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:14 schreef PLAE@ het volgende:
Nou vraag ik mij serieus af. Heb je niet meer aan een v Hooijdonk dan aan Vennegoor?
op alle fronten.
Van Hooijdonk is oud en versleten, die schiet nog geen deuk in een pakje boterquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef PLAE@ het volgende:
Nou mij wel. Kom maar op.
maar hij is wel goed voor de sfeer... Ik zie Jan geen practical jokes uithalen... en spelen doen ze sowieso nauwelijks waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Hooijdonk is oud en versleten, die schiet nog geen deuk in een pakje boter
Volgens iemand hier op fok had hij Hofs gesproken en die zei dat vHooidonk dus alles had verteld over wat er is gezegt stel dat dat waar is is dat dus ook niet meer zo. Niet dat ik dit zeker weet natuurlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar hij is wel goed voor de sfeer... Ik zie Jan geen practical jokes uithalen... en spelen doen ze sowieso nauwelijks waarschijnlijk
Tja, veel mensen hier hebben het over de situatie dat Oranje er voetballend niet doorheen komt en dat in dat geval een Vennegoor of Hesselink ingebracht moet worden. Een ander situatie is waar jij het over hebt en zeker niet ondenkbeeldig.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:58 schreef Nywuob het volgende:
Ik snap niet dat Kuijt tot centrumspits gerekend wordt door Van Basten. Hij heeft de hele kwalificatie op rechts gespeeld.
Voor de positie van centrumspits komen alleen Van Nistelrooy en Huntelaar in aanmerking en dan voor VoH een rol als pinchhitter. Je moet er toch niet aan denken dat je bij een blessure of schorsing van Van Nistelrooy, VoH in de spits moet zetten.
Z'n laatste succesvolle vrije trap is ook alweer maanden geleden. Dat er nog mensen zijn die Van Hooijdonk serieus overwegen, snap ik helemaal niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hooijdonk rost er nog weleens een vrije bal in dat zie ik JVoH niet doen maar verder zie ik weinig verschil tussen die 2 op leeftijd en club na
Er zitten zonder hem nog genoeg spelers die een vrije trap super goed kunnen nemen. Zie vdVaart bij HSVquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hooijdonk rost er nog weleens een vrije bal in dat zie ik JVoH niet doen maar verder zie ik weinig verschil tussen die 2 op leeftijd en club na
Kuyt is meer de 2e spits, als RvN geblesseerd raakt schuift Kuyt naar de spits en komt Castelen op de rechterflank te spelen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:58 schreef Nywuob het volgende:
Ik snap niet dat Kuijt als centrumspits gerekend wordt door Van Basten. Hij heeft de hele kwalificatie op rechts gespeeld.
Voor de positie van centrumspits komen alleen Van Nistelrooy en Huntelaar in aanmerking en dan voor VoH een rol als pinchhitter. Je moet er toch niet aan denken dat je bij een blessure of schorsing van Van Nistelrooy, VoH in de spits moet zetten.
Kuijt heeft daar nauwelijks gespeeld in het Nederlands elftal. En je wilt toch niet beweren dat Castelen een serieuze optie is voor Oranje?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Kuyt is meer de 2e spits, als RvN geblesseerd raakt schuift Kuyt naar de spits en komt Castelen op de rechterflank te spelen.
Juist!quote:
Wie wil je dan voor de rechtsbuiten positie??quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Kuijt heeft daar nauwelijks gespeeld in het Nederlands elftal. En je wilt toch niet beweren dat Castelen een serieuze optie is voor Oranje?
Zelfs Kuijt is beter op rechts en heeft daar veel meer rendement. Verder zou ook Van Persie daar in een vrije rol kunnen spelen, eventueel af en toe wisselend van flank met Robben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wie wil je dan voor de rechtsbuiten positie??
Castelen is tenminste een echte rechtsbuiten, bovendien is Kuyt gewoon een centrumspits en zal hij echt wel een doelpunt maken op die positie.
Dat is mijn gedachte ook, maar van Persie is voor de linksbuiten positie, van Basten wil alle posities dubbel bezet houden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Zelfs Kuijt is beter op rechts en heeft daar veel meer rendement. Verder zou ook Van Persie daar in een vrije rol kunnen spelen, eventueel af en toe wisselend van flank met Robben.
Van Persie is geen echte linksbuiten. Ik denk dat hij beter tot z'n recht komt op rechts, zodat hij naar binnen kan snijden. Als Kuijt een beetje in vorm is, kan hij gewoon het hele toernooi spelen omdat hij zelden geblesseerd is en hoeft er geen inferieure speler als Castelen mee. Dan zou ik nog eerder kiezen voor Babel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:31 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte ook, maar van Persie is voor de linksbuiten positie, van Basten wil alle posities dubbel bezet houden.
Vandaar dat ik begon over Castelen.
Babel voor Castelenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:36 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Persie is geen echte linksbuiten. Ik denk dat hij beter tot z'n recht komt op rechts, zodat hij naar binnen kan snijden. Als Kuijt een beetje in vorm is, kan hij gewoon het hele toernooi spelen omdat hij zelden geblesseerd is en hoeft er geen inferieure speler als Castelen mee. Dan zou ik nog eerder kiezen voor Babel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |