PI vergeten... kan 1 van jullie die misschien alsnog erbij zetten..
Ohwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:34 schreef Mike het volgende:
PI's van topics kunnen we helaas niet aanpassen.
Daar kwam ik net ook achter.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:34 schreef Mike het volgende:
PI's van topics kunnen we helaas niet aanpassen.
Op subtiele wijze heb ik het aangepast, niemand heeft iets gemerkt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:50 schreef Wombcat het volgende:
Argh![]()
Ik kan niet typen Bones [NL] serie met David Boreanaz
Daiv had David moeten zijn.
Kan een modje dat veranderen![]()
Heldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op subtiele wijze heb ik het aangepast, niemand heeft iets gemerkt.
dan ga ik switchen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Mike het volgende:
Voor het NL-topic: Bones [NL] serie met David Boreanaz
Slowchat is verwijderd, maar er is ondertussen ook een deel 2.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Er wordt hier behoorlijk wat geslowchat: Walk the Line
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:38 schreef Orealo het volgende:
Ik ben blij dat wij onze mods nog hebben!
!
Nieuwe kansen he? Op dat van jou heeft niemand gereageerd. Toen heb ik maar gekozen voor het topic waar de meeste info in stond.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:16 schreef tonks het volgende:
Uhh Mike, waarom gaat mijn Lucky Louie topic van 25 juli dicht en blijft een topic van 15 augustus open.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Krijn Torringa overleden
[..]
Ik heb dat verwijdert.
Maar word door hem gestalkt.
en om welke reden zou ik gebanned worden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Kijk maar uit dat je weer niet gebanned word.![]()
Laat mij met rust man..Nu durf je wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en om welke reden zou ik gebanned worden?
zijn dat je papa en je mama? Je vernaggelt het FB topic btw... Kijk maar uit, straks krijg je een banquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Laat mij met rust man..Nu durf je wel.
Nu Duiveltja en Copycat er niet meer zijn.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:47 schreef Dizer het volgende:
Haaibaaike, hou eens een keer op met je gezeik dat je gestalkt wordt. Iedereen op het forum stalkt jou, heb je weleens nagedacht misschien dat het andersom is en dat jij juist iedereen stalkt?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:47 schreef Dizer het volgende:
Haaibaaike, hou eens een keer op met je gezeik dat je gestalkt wordt. Iedereen op het forum stalkt jou, heb je weleens nagedacht misschien dat het andersom is en dat jij juist iedereen stalkt?
Je doet net zoals haar... dus wees niet zo blij.quote:
Terecht, dit soort flauwekul is onacceptabelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb hem een note gegeven.
Je doet net zoals haar... dus wees niet zo blij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Terecht, dit soort flauwekul is onacceptabel
Je stalkt mequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Je doet net zoals haar... dus wees niet zo blij.
Nah, TS mag ook wel wat moeite doen toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
En is er een nieuw plaatje? Of moet het oude gewoon weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |