abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148366
Eeen paar jaar terug zond Filmnet (ja toen nog filmnet) een serie uit, een mini-serie om precies te zijn, genaamd Lexx.

Ik was verslaafd.

Eeen groot ruimteschip dat verwoestende krachten had, een bemanning die bestond uit een kanibaal met een moordlijf, een mislukte klerk die als enige de Lexx kan besturen en een dode moordenaar genaamd Kai. (terug tot leven gewekt...maar toch nog dood)

Deze serie eindigde en nu hoor ik dat er een serie is, een vrij bekende serie is.
Hoeraa dackt ik, misschien zal nederland ook dit genoegen mogen proeven.

Lexx is een aanrader. Als het iets is van de originele serie (mini-) dan is Lexx nu al een aanrader.

En niet vergeten van wie je het hebt!

Ik loop namelijk altijd voor op dit soort zaken
(South Park....Pokemon....etc etc)

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_148367
Hee die heb ik ook gezien! Is dat alweer een paar jaar geleden? Maarre inderdaad die serie moet je wel even kijken. Space Opera in optima forma.
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_1488584
weet iemand of er al plannen zijn om deze serie op de nederlandse televisie uit te zenden zijn?
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_1489207
quote:
weet iemand of er al plannen zijn om deze serie op de nederlandse televisie uit te zenden zijn?
Nee maar het zou wel heel erg tof zijn. Ik heb er alleen maar goede dingen over gehoord so far
... na vijf jaar
  zaterdag 25 augustus 2001 @ 22:08:52 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1490086
Ik heb er ook al positieve verhalen van gehoord, maar ken het verder niet. k Zag wel veel DVD's ervan in de Fame in Amsterdam liggen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1493622
ik heb nou 2 afleveringen gezien en ik vind het nog niet echt wat moet ik eerlijk zeggen.
Join Us In Creating Excellence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')