Nee hoor, was gewoon een algemene opmerking.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef RianneB het volgende:
is dat een hint dat ik het daar moet vragen? dacht dat jullie het juist wel zouden weten
Die nieuwe maakt het ook wel leuk denk ik zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
En het 2e seizoen is los![]()
Paar vet grappige momenten deze aflevering wel. Heb een paar keer smakelijk gelachen. Voorderest gewoon een solide begin van het nieuwe seizoen!
"Oh like a jar. Why can't you just call it a jar"
Die heeft toch een sabbatical en daarom die Kim aangesteld als tijdelijke vervanger?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:46 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja idd waar is goodman gebleven?
Goede start van het seizoen in ieder geval!
Dat is inderdaad het verhaal... Halverwege het seizoen of zo komt ie weer binnen banjeren denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft toch een sabbatical en daarom die Kim aangesteld als tijdelijke vervanger?
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet dat op de achtergrond speelde aan het einde van de aflevering?
Laat maar, ik heb het zelf al gevonden: Susan Enan - Bring On The Wonder. Best mooi nummer eigenlijk.quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft toch een sabbatical en daarom die Kim aangesteld als tijdelijke vervanger?
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet dat op de achtergrond speelde aan het einde van de aflevering?
Ik kan me dat helemaal niet herinnerenquote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
Die heeft toch een sabbatical
Dat werd in de eerste ep van seizoen 2 ff in 1 minuut verteldquote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan me dat helemaal niet herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |