abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40492208
Nu begint a.s. zondag deze serie ook in NL. Er is al wel een topic over de amerikaanse serie, maar omdat ik geen spoilers wil tegenkomen open ik effe een NL-topic. OP gestolen uit amerikaans topic

De cast

Hierin speel de o.a. David Boreanaz een hoofdrol. DB kennen veel mensen uiteraard nog als Angel uit de gelijknamige TV serie.

een kleine synopsis m.b.t. wat Bones is en waar het over gaat:
quote:
From executive producers Barry Josephson and Hart Hanson comes the darkly amusing drama Bones, inspired by real-life forensic anthropologist and novelist Kathy Reichs.

Forensic anthropologist Dr. Temperence Brennan, who works at the Jeffersonian Institution and writes novels as a sideline, has an uncanny ability to read clues left behind in a victim's bones. Consequently, law enforcement calls her in to assist with murder investigations when the remains are so badly decomposed, burned, or destroyed that the standard identification methods are useless.

Brennan's equally brilliant colleagues at the Jeffersonian's Medico-Legal Lab include earthy and bawdy Angela Montenegro, who's created a unique way to render an original crime scene in a three-dimensional computer image; Brennan's assistant, Zack Addy, a young prodigy whose genius IQ actually gets in the way of his finishing the several doctorates he's begun; "the bug guy", Dr. Jack Hodgins, who's an expert on insects, spores and minerals, but conspiracy is his hobby; and Brennan's boss, imposing lab director Dr. Daniel Goodman.

Brennan often finds herself teamed with Special Agent Seely Booth, a former Army sniper who mistrusts science and scientists when it comes to solving crimes. Brennan and Booth clash both professionally and personally, but so far the chemistry between them has only played out in a fictionalized account in Brennan's lastest mystery novel.
pi_40552381
*schopt*

Over tien minuutjes begint 't dus.
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:23:15 #3
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40552419
Ik zag net de reclame. Nu vermoed ik dat als ik naar David Boreanaz kijk ik alleen maar aan Angel kan ddenken, maar misschien valt het mee. Ik ga zeker een aflevering kijken
pi_40552492
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef Maerycke het volgende:
Nu vermoed ik dat als ik naar David Boreanaz kijk ik alleen maar aan Angel kan ddenken, maar misschien valt het mee.
Dat zal ik ook wel hebben. Maar het idee van de serie vind ik ook wel leuk
pi_40561145
hebben jullie het gezien? Ik wilde het opnemen omdat ik neit kon kijken, maar kan ben het vergeten... kan iemand neerzetten hoe het begonnen is?
Dance 'til ya drop!
pi_40561192
ik vond hem teleurstellend. Had er wel meer van verwacht. Was geeneens spannend.
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:23:20 #7
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_40566567
Gisteren gezien en idd teleurstellend. Brennan is IMO wel een heel erg vervelend mens waar ik geen greintje medelijden mee kan krijgen.

Gemiste kans.
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 12:06:21 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40567972
Opvallend dat het zo goed bekeken werd gisteren. Bijna een miljoen kijkers en daarmee goed voor de derde plaats van de dag, met alleen nieuws voor zich.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_40578172
Ik vond het ook wat tegenvallen. Nogal langdradig allemaal. Maar nog maar effe aanzien.
pi_40578335
Het was duidelijk een pilot; veel verhaal, achtergrond-info.
Ik verwacht wel dat ze gaan minderen/doseren in de aankomende eps.

Iemand zei eerder dat het een 'luchtige versie van CSI' is.
Het is een betere uitvoering. Veel leuker dan CSI.

Humor, drama en een verhaal. En je hebt een succesvolle serie.
pi_40579471
Ik heb t ook gezien, op zich wel leuk, maar ik vind het nog niet geweldig. Maar ik kijk volgende week weer
People live to learn things, and I learn to live...
pi_40581091
Ben wel benieuwd. Heb de 1e aflevering gemist. Hopelijk maakt dat niet uit.
pi_40581138
Vond het wel een grappige serie, wel een beetje vreemd hoe sommige dingen in elkaar zitten maar verder grappig gedaan ook met de characters etc.
You know it, but hiphop actually never ever evolves
now go sit on your knees so i can put this gun in your mouth
pi_40581871
Ik heb het ook gezien.
Het viel me een beetje tegen, maar ik kijk de volgende keer gewoon weer
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:16:56 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40581960
Ik zeg 'mwah' niet echt bijzonder. In tegenstelling tot andere pilots kan deze me niet boeien en ik weet ook niet of ik nog meer eps ga kijken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:48:52 #16
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_40583023
Hmm, ik zat in het VS-topic te posten, oeps

Wat ik daar heb gepost over de aflevering:
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het wel een aardige serie, maar het was de eerste aflevering en dat is altijd wennen. Ook was het wel vaag om David Borenaz iemand anders te zien spelen dan Angel [wat toch 8 jaar heeft geduurd, en raar om hem steeds in het licht te zien staan ]... volgende week weer kijken en dan weet ik of ik het ga volgen of niet
pi_40583236
niet onaardig...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_40583485
inderdaad, niet onaardig maar om echt leuk te worden moet er nog wel wat veranderen. en ik vraag me af hoelang botten boeiend blijven.
pi_40584100
Ik vond het leuk, lekker luchtig. Het zijn steeds losse afleveringen, dus volgen hoeft niet, dat is wel fijn. Ik ga zeker weer kijken.
pi_40594580
Oh, er is ook een NL topic.
Goede kijkcijfers!
David Boreanaz.
Hier Bones High Quality Promotional Photos.
pi_40601619
ik heb ook gekeken en moet toch zeggen dak angel voorbij zie gaan hoor
maar ik denk wel dat ik het blijf kijken
lekker een serie zonder al te veel hoeven na te denken
prima vermaak denk ik zo....en david boreanaz is ook het aanzien wel waard
what you see, is what you get!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:02:41 #22
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40606087
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:36 schreef -Mo- het volgende:
Oh, er is ook een NL topic.
Goede kijkcijfers! [afbeelding]
David Boreanaz.
Hier Bones High Quality Promotional Photos.
Kijk uit er zitten seizoen 2 spoilers in
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_40609786
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Kijk uit er zitten seizoen 2 spoilers in
Echt niet? Ik plaats hier alleen de promo pics van S1, niet S2.
pi_40759386
zondag 13 augustus 2006, 21:30-22:30, rtl5
s01e02 the man in the s.u.v.

Dr. Brennan en haar team moeten een terrorist traceren.
bron: tvgids.nl
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:02:42 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40759527
David Boreanaz is , maar het introfilmpje van Bones trekt me niet. Op basis daarvan, lijkt het me niets. Maar natuurlijk zou ik de afleveringen zelf moeten zien om er echt iets over te kunnen zeggen.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')