quote:From executive producers Barry Josephson and Hart Hanson comes the darkly amusing drama Bones, inspired by real-life forensic anthropologist and novelist Kathy Reichs.
Forensic anthropologist Dr. Temperence Brennan, who works at the Jeffersonian Institution and writes novels as a sideline, has an uncanny ability to read clues left behind in a victim's bones. Consequently, law enforcement calls her in to assist with murder investigations when the remains are so badly decomposed, burned, or destroyed that the standard identification methods are useless.
Brennan's equally brilliant colleagues at the Jeffersonian's Medico-Legal Lab include earthy and bawdy Angela Montenegro, who's created a unique way to render an original crime scene in a three-dimensional computer image; Brennan's assistant, Zack Addy, a young prodigy whose genius IQ actually gets in the way of his finishing the several doctorates he's begun; "the bug guy", Dr. Jack Hodgins, who's an expert on insects, spores and minerals, but conspiracy is his hobby; and Brennan's boss, imposing lab director Dr. Daniel Goodman.
Brennan often finds herself teamed with Special Agent Seely Booth, a former Army sniper who mistrusts science and scientists when it comes to solving crimes. Brennan and Booth clash both professionally and personally, but so far the chemistry between them has only played out in a fictionalized account in Brennan's lastest mystery novel.
Dat zal ik ook wel hebben. Maar het idee van de serie vind ik ook wel leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef Maerycke het volgende:
Nu vermoed ik dat als ik naar David Boreanaz kijk ik alleen maar aan Angel kan ddenken, maar misschien valt het mee.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het wel een aardige serie, maar het was de eerste aflevering en dat is altijd wennen. Ook was het wel vaag om David Borenaz iemand anders te zien spelen dan Angel [wat toch 8 jaar heeft geduurd, en raar om hem steeds in het licht te zien staan]... volgende week weer kijken en dan weet ik of ik het ga volgen of niet
Kijk uit er zitten seizoen 2 spoilers inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:36 schreef -Mo- het volgende:
Oh, er is ook een NL topic.
Goede kijkcijfers! [afbeelding]
David Boreanaz.
Hier Bones High Quality Promotional Photos.![]()
Echt niet? Ik plaats hier alleen de promo pics van S1, niet S2.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk uit er zitten seizoen 2 spoilers in
Dat geruzie is idd leuk om te zienquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef boneyard het volgende:
deze was wel een stuk beter, heerlijk dat geruzie tussen bones en booth. alleen die scenes in dat zwarte auto / busje mogen er uit, ziet er zo nep uit dat het storend is.
Same herequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef SlimShady het volgende:
Geweldige aflevering. Ik heb genoten![]()
ik denk dat ik me dat wel kan voorstellen, de pilot was redelijk inleidend (niet raar voor een pilot natuurlijk) en wat langzaam. maar om na 20 minuten te stoppen met kijken zou ik niet snel doen, een hele aflevering of misschien wel twee kijken lijkt me verstandiger om een echt beeld te vormen. of je moet natuurlijk van jezelf zeker weten dat als je een serie na 20 minuten niet boeient genoeg vind je het ook na 2 aflevering ook niks is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:32 schreef MuKe het volgende:
Ben ik de enige die de eerste 20 minuten van de pilot zo saai vond dat ik gelijk de map met 12 gedownloade afleveringen weggooide.... toffe kerel die david ben grote fan van Angel, maar Bones was toch zo gruwelijk saai... ik kon gewoon niet meer doorkijken...
Missch is 20 minuten te kort om er een mening over te vormen, maar ik denk dat een serie je toch wel vrijwel meteen moet pakken. Het leek wel een (nog saaiere) kloon van alle CSI's...
Ik heb net een boek over haar uit, dus daarom ga ik zometeen ook maar eens kijken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:23 schreef japzooi het volgende:
Gisteren gezien en idd teleurstellend. Brennan is IMO wel een heel erg vervelend mens waar ik geen greintje medelijden mee kan krijgen.
Gemiste kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |