Ik ben ze maar eens gaan zoekenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zit wel voortgang in, dus de volgorde is wel slim om aan te houden
Voor de openingcredits zijn er al vaak ruim 5 a 10 minuten voorbij + nieuwe serie = veel reclame.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:44 schreef Xurk het volgende:
Raar om David / Angel in het daglicht te zien staan
Maar er was wel snel reclame hoor, nog voor de openingscredits
Het is een serie waar je snel een aflevering van vergeet ala CSI. Maar dat kan ook komen omdat ik 22 afleveringen in 3 dagen heb gekekenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het wel een aardige serie, maar het was de eerste aflevering en dat is altijd wennen. Ook was het wel vaag om David Borenaz iemand anders te zien spelen dan Angel [wat toch 8 jaar heeft geduurd]... volgende week weer kijken en dan weet ik of ik het ga volgen of niet
Nee hoor, was gewoon een algemene opmerking.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef RianneB het volgende:
is dat een hint dat ik het daar moet vragen? dacht dat jullie het juist wel zouden weten
Die nieuwe maakt het ook wel leuk denk ik zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
En het 2e seizoen is los![]()
Paar vet grappige momenten deze aflevering wel. Heb een paar keer smakelijk gelachen. Voorderest gewoon een solide begin van het nieuwe seizoen!
"Oh like a jar. Why can't you just call it a jar"
Die heeft toch een sabbatical en daarom die Kim aangesteld als tijdelijke vervanger?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:46 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja idd waar is goodman gebleven?
Goede start van het seizoen in ieder geval!
Dat is inderdaad het verhaal... Halverwege het seizoen of zo komt ie weer binnen banjeren denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft toch een sabbatical en daarom die Kim aangesteld als tijdelijke vervanger?
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet dat op de achtergrond speelde aan het einde van de aflevering?
Laat maar, ik heb het zelf al gevonden: Susan Enan - Bring On The Wonder. Best mooi nummer eigenlijk.quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft toch een sabbatical en daarom die Kim aangesteld als tijdelijke vervanger?
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet dat op de achtergrond speelde aan het einde van de aflevering?
Ik kan me dat helemaal niet herinnerenquote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
Die heeft toch een sabbatical
Dat werd in de eerste ep van seizoen 2 ff in 1 minuut verteldquote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan me dat helemaal niet herinneren
Maar toch nog bedankt om het hier te melden ik wou het net gaan vragenquote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb het zelf al gevonden: Susan Enan - Bring On The Wonder. Best mooi nummer eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 00:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat werd in de eerste ep van seizoen 2 ff in 1 minuut verteld![]()
Zo lang wachten... en het is niet eens het WK of zo...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:00 schreef PeRi het volgende:
Girl in suite 2103.
Klote football stop nu tot 4 ovember..
Lol, ja tragisch he! Kun je je voorstellen dat een ex van mij ook zo was? Fok!king hyperintelligent maar net zo sociaal als een knotwilg. Ik herken haar er heel goed in, kan er nu smakelijk om lachenquote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een stomme doos is het!
Dat gaat gebeuren wanneer de kijkcijfers minder worden en ze een boost nodig hebben. In de ep daarop volgend wordt 1 van beide vermoord of iets dergelijksquote:Op maandag 6 november 2006 02:11 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Lol, ja tragisch he! Kun je je voorstellen dat een ex van mij ook zo was? Fok!king hyperintelligent maar net zo sociaal als een knotwilg. Ik herken haar er heel goed in, kan er nu smakelijk om lachen
DB vind ik overigens niet echt overtuigend als agentje en het is alleen nog maar aftellen wanneer hij met bones de koffer in duikt..
-edit-
maar wel mooi iedere zondag kijken natuurlijk..
Klopt, maar de tweede vermelde aflevering is een herhaling, namelijk afleverling 1x15.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef diedlaughing het volgende:
Ja, dat heb ik ook gezien.
Raar want het werd toch gisteren echt vermeld op de site van fox.![]()
ff gezocht http://www.fox.com/schedule/ staan toch echt 2 afleveringen![]()
Ben nu bezig met binnenhalen, kan weer niet wachten!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:45 schreef diedlaughing het volgende:
Wow , was weer een goeie aflevering zeg.
PMS, PMS.....Ik had er ook last van hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 20:00 schreef PeRi het volgende:
Wow wat een super aflevering, echt de geweldigste van alle 2 seizoenen tot nu toe. Ik had echt een brok in mn keel op het moment dat Hodgins en Brennan de explosie ontstaken en hield echt mn adem in toen Booth de heuvel afrende en ging graven.. (Lang leve PMS
).
Ik wijt altijd alles aan PMSquote:Op vrijdag 17 november 2006 06:46 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
PMS, PMS.....Ik had er ook last van hoor![]()
Maar je hebt gelijk, echt een prachtige episode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |