NRCquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef ranja het volgende:
Misschien zitten bij de 6 imdb votes wel 2 (of meer!) Volkskrant journalisten
Ik weet niet hoe ze hem samen gesteld hebben, maar als de filmredactie van de NRC er wat over te zeggen heeft kan ik me dat goed voorstellen. Vreemde snobistische reviews hebben die altijd, als een film unaniem de hemel in wordt geprezen, kraken zij hem af, en vice versa.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:11 schreef Gorro het volgende:
Toch een zeer vreemde selecties. Staan een stuk of 5 films bij waar ik nog nooit van gehoord heb en dat komt tegenwoordig toch zelden meer voor, zeker niet bij een selectie van 250 films. Neem bijvoorbeeld deze: Pobeda. Hoe komt die nou bij de selectie?
das een mini seriequote:
Nog geen mailtje...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef dwerg het volgende:
Ik kreeg het mailtje binnen een minuut. De site zal toch niet overbelast zijn door de vier man in dit topic?
En een vrouw, sorry Lienekien.
inderdaad, de lift is ook een goeiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:47 schreef Mike het volgende:
Waarom kan ik in godsnaam wel op Lepel stemmen en niet op The Shawshank Redemption?
Ah, je mag een vrije keuze invullen.
Ik snap dan best wel weer dat ze ook films van eigen bodem in de lijst willen. Maar waarom dan die dan weer wel en Simon weer niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
inderdaad, de lift is ook een goeie![]()
duurt lang inderdaad...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |