NRCquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef ranja het volgende:
Misschien zitten bij de 6 imdb votes wel 2 (of meer!) Volkskrant journalisten
Ik weet niet hoe ze hem samen gesteld hebben, maar als de filmredactie van de NRC er wat over te zeggen heeft kan ik me dat goed voorstellen. Vreemde snobistische reviews hebben die altijd, als een film unaniem de hemel in wordt geprezen, kraken zij hem af, en vice versa.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:11 schreef Gorro het volgende:
Toch een zeer vreemde selecties. Staan een stuk of 5 films bij waar ik nog nooit van gehoord heb en dat komt tegenwoordig toch zelden meer voor, zeker niet bij een selectie van 250 films. Neem bijvoorbeeld deze: Pobeda. Hoe komt die nou bij de selectie?
das een mini seriequote:
Nog geen mailtje...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef dwerg het volgende:
Ik kreeg het mailtje binnen een minuut. De site zal toch niet overbelast zijn door de vier man in dit topic?
En een vrouw, sorry Lienekien.
inderdaad, de lift is ook een goeiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:47 schreef Mike het volgende:
Waarom kan ik in godsnaam wel op Lepel stemmen en niet op The Shawshank Redemption?
Ah, je mag een vrije keuze invullen.
Ik snap dan best wel weer dat ze ook films van eigen bodem in de lijst willen. Maar waarom dan die dan weer wel en Simon weer niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
inderdaad, de lift is ook een goeie![]()
duurt lang inderdaad...quote:
Of De Poolse Bruid.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik snap dan best wel weer dat ze ook films van eigen bodem in de lijst willen. Maar waarom dan die dan weer wel en Simon weer niet.![]()
of het 14de kippetjequote:
origineel bedoeld als 1 film van 6 uur. Daar bleek niet genoeg interesse voor, toen wilde ze `t opdelen in 2 films van 3 uur, die wilde men niet in de bios uitbrengen waarna Rai Uno heeft besloten er een vierdelige miniserie van te makenquote:
blijft een mini seriequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
origineel bedoeld als 1 film van 6 uur. Daar bleek niet genoeg interesse voor, toen wilde ze `t opdelen in 2 films van 3 uur, die wilde men niet in de bios uitbrengen waarna Rai Uno heeft besloten er een vierdelige miniserie van te maken
nope, toch niet.quote:
dat zegt dus niets, 2 dvds is natuurlijk veel goedkoperquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nope, toch niet.
kijk maar eens naar de dvd: 2x3 uur
en niet 4 keer 1,5uur.
nee tis een 3 disc set. dan hadden ze ook 2 aparte delen van 1,5 uur op de 1e disc en `t 3e en 4e deel van 1,5uur op de 2e disc kunnen zetten. ze opsplitsen in 4 x 1,5 uur. Maar dat hebben ze niet gedaan. Ze hebben het op dvd gezet zoals het bedoeld isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat zegt dus niets, 2 dvds is natuurlijk veel goedkoper![]()
kan je alsnog doen natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb 't enige tijd terug gedaan met American Beauty, C'era una volta il West, Dr. Strangelove, Ikiru en Smultronstället. Omdat ik er ook graag een Kurosawa en Bergman bij wilde hebben. Weet eigenlijk nu al niet meer waarom ik niet gewoon Shichinin no Samurai gekozen heb.
Door Fons Rademakers. Met Peter Faber.quote:
Die viel mij ook al op, dit kun je toch niet serieus nemen.quote:
Gezien verschillende niet (vooral de Nederlandse films), maar verder had ik nog nooit van C'eravamo tanto amati, L'empire des sens. Pervola, The Servant en La vie de Jésus gehoord/gelezen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd welke andere titels gorro nog niet had gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |