quote:Op zondag 16 juli 2006 22:00 schreef victorinox het volgende:
Welk surprise-einde heeft Lady in the Water denk jij?
Pff, alsof ik niets beters te doen heb dan wat dubbele topics sluitenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik was te laat met het openen van Fok! Movie Trivia 2006 - Juli V
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2006 22:03 schreef mitt het volgende:
SoK, let jij tijdens mijn vakantie even op SPT?
Want anders moet ik het aan pfaf overlaten en je weet dat het dan een ramp wordt.
Voel je je soms niet een beetje lullig pfap? Dat iedereen je in de zeik zit te nemen?quote:
Maar waarom niet? Zeker omdat de vraag iets ervoor in precies dezelfde bewoording door dezelfde user was geplaatst in het bijbehorende topic?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef Mike het volgende:
De spoilertag heb ik geplaatst.
Wat betreft dat verzoek erboven: het is niet verboden om zo'n vraag over een dvd in een apart topic te stellen. Gebeurt regelmatig.
Een topic over de serie zelf wordt gesloten en dan wordt er verwezen naar het centrale topic, maar voor de rest duiken we niet meteen op de sluitknop, mede op verzoek van de opperbaas zelf.
Oh okay, da's wel weer wat overdreven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Zeker omdat de vraag iets ervoor in precies dezelfde bewoording door dezelfde user was geplaatst in het bijbehorende topic?
Zomergasten 2006, deel 1quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:32 schreef SCH het volgende:
Ik kan het zomergasten 2006 topic niet vindne
Ik gebruik altijd CTRL-F op de topiclijst van 3 maanden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Thanx, toch gek dat het via de zoekfunctie niet te vinden is.
Ik was al trots dat ik de zoekfunctie kon vindenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd CTRL-F op de topiclijst van 3 maanden.
Helaas betekent de zoekfunctie op Fok! niet dat je ook daadwerkelijk vindt wat je zoekt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was al trots dat ik de zoekfunctie kon vinden![]()
Aangepast.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
Hallow modjes
Ik heb een verzoekje. Kan in de titel van het topic Pirates 2: Dead Man's Chest SPOILER topic het woordje Men's verbeterd kunnen worden naar Man's ?
Dank u wel
Ja, heb pas nog een hoop metal toegevoegd... Ulver kon ik niet meer vinden.. de rest zal ik eens zoekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
In dat MUZ-overzicht ontbreken Ulver en Soilwork. En Killswitch Engage. En Shadows Fall en Testament. In Flames en Emperor. WASP en Saxon. Of King Diamond.
Nee. Omdat we vonden dat jij het moest openen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef Sokolsky het volgende:
Is er al een topic over Brick? En zo nee, waarom niet?
Mike, zou je een thread willen starten over elke film die ik goed vind?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:16 schreef Mike het volgende:
-edit: nou, het lijkt me bijna onbegonnen werk-
PI vergeten... kan 1 van jullie die misschien alsnog erbij zetten..
Ohwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:34 schreef Mike het volgende:
PI's van topics kunnen we helaas niet aanpassen.
Daar kwam ik net ook achter.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:34 schreef Mike het volgende:
PI's van topics kunnen we helaas niet aanpassen.
Op subtiele wijze heb ik het aangepast, niemand heeft iets gemerkt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:50 schreef Wombcat het volgende:
Argh![]()
Ik kan niet typen Bones [NL] serie met David Boreanaz
Daiv had David moeten zijn.
Kan een modje dat veranderen![]()
Heldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op subtiele wijze heb ik het aangepast, niemand heeft iets gemerkt.
dan ga ik switchen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:40 schreef Mike het volgende:
Voor het NL-topic: Bones [NL] serie met David Boreanaz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |