Ik denk dat dit het meest in de buurt komt: Welke film heb jij vandaag/pas gezien? LXXXIXquote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:38 schreef LuukBes het volgende:
Maar is er ook zo'n topic die gewoon door het jaar bijgehouden wordt ? Kan natuurlijk ook IMDB in de gaten houden qua rankings, maar die voters daar zijn me toch iets te commercieel gericht.
We hebben deze al: [TALPA] De 80's & 90's Kwis #1.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:13 schreef Arcee het volgende:
Die 80's & 90's Kwis op Talpa...
Schopje FTR?
Had mij dat topic nou gegund, Mike. Dat andere liep toch niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:12 schreef Mike het volgende:
We hebben deze al: [TALPA] De 80's & 90's Kwis #1.
Ik denk dat je topic erg snel was weggezakt...of je zou het elke dag gaan kicken, maar dat kan natuurlijk ook met dat andere topic.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had mij dat topic nou gegund, Mike. Dat andere liep toch niet.
Serieus, trouwens.
Hmm, dit is meer een algemeen review topic van alles wat iedereen ziet, maar de beste 10/15 films die elke poster de afgelopen tijd/jaar heeft gezien, en dat ze die dan updaten als er iets beter in hoort, is best boeiend voor de leken. Topic-waardig ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het meest in de buurt komt: Welke film heb jij vandaag/pas gezien? LXXXIX
Niet alleen vertellen mensen daar wat ze gezien hebben, maar ze geven vaak ook een cijfer.
Je kunt het altijd proberen...ik denk alleen dat het niet erg succesvol gaat zijn, omdat de meeste mensen de moeite niet zullen nemen om het daadwerkelijk bij te houden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:44 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Hmm, dit is meer een algemeen review topic van alles wat iedereen ziet, maar de beste 10/15 films die elke poster de afgelopen tijd/jaar heeft gezien, en dat ze die dan updaten als er iets beter in hoort, is best boeiend voor de leken. Topic-waardig ?
Je kunt met je modpowers afdwingen dat ze dat in een apart topic gaan doenquote:Op woensdag 28 juni 2006 07:11 schreef Mike het volgende:
Overigens geven een aantal mensen in het topic dat ik linkte elke maand aan welke films ze van die maand het best waardeerden.
Maar dat gaat dan weer eerder over de beste films die ze die maand hebben gezien, daar kunnen ook films uit 1897 tussen zitten, dat zijn geen lijstjes van de beste films van 2006. En ik leid toch af dat het vooral daar over gaat (uit de eerste post).quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:11 schreef Mike het volgende:
Overigens geven een aantal mensen in het topic dat ik linkte elke maand aan welke films ze van die maand het best waardeerden.
Euh ja, wat moet ik hier mee..... heb je al eens parfum geprobeerd?quote:
Ja, bedankt, nu heb ik 'm ook gelezenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:24 schreef rena het volgende:
Pirates of the Caribbean 2 (The Sequel)
Word even een spoiler geplaatst over het einde van een film![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, bedankt, nu heb ik 'm ook gelezen.
Ja, ja, het is uit met de liefdequote:Op donderdag 29 juni 2006 11:36 schreef rena het volgende:
[..]
Hij was inmiddels al weggehaald door de poster.
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, ja, het is uit met de liefde.
Nee klopt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:36 schreef powergirl30 het volgende:
oke hallo ik had een vraag kom hier nergens verder
mag de vraag niet stellen blijkbaar
al mijn topics worden gesloten met een slotje erop
werd hier naar toe gestuurt mijn vraag was:
of iemand een liedje nog had of waar ik het kon vinden
mag ik die vraag niet stellen of zo?
Dat mag je hier doen :quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:40 schreef powergirl30 het volgende:
ik vroeg alleen maar hoe het liedje echt heet
Niet echt vragen om hoe het liedje heet, maar wie jou aan dit liedje kan helpenquote:wie heeft dit liedje of kan me vertellen waar ik het kan vinden
kazaa en shareaza al geprobeerd zelf msn en google
niets te vinden
Ik heb een poging gewaagd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:16 schreef Wombcat het volgende:
Grey's Anatomy #10 (NL): Help ons zonder GA de zomer door!!
Kan hier NL in de TT?
quote:
Had je iets anders verwacht?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Consider it gedaan.
Hear, hear.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het wat overdreven om in dat soort verkiezingstopics alles te gaan zitten deleten wat geen lijstje is, dat heb je in al die topics, dat hoort er nu eenmaal bij. Zoiets krijg je niet weg, het is nu eenmaal een discussieforum.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:00 schreef victorinox het volgende:
Welk surprise-einde heeft Lady in the Water denk jij?
Pff, alsof ik niets beters te doen heb dan wat dubbele topics sluitenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik was te laat met het openen van Fok! Movie Trivia 2006 - Juli V
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |