abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39326003
Help, ik zoek....

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Tip van BaggerUser
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
    ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP

http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe

ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
    Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
    .

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een e-mail sturen naar adres in het profiel van Berkery
  • Koning.
    pi_39326056
    Laatste post:
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 16:44 schreef tha_dark het volgende:
    Ik zoek een soort hardcore nummer:
    Ze zingen steeds De questa la formir!,, ofzoiets Ik weet niet of dit iemand bekend voorkomt maar ik hoop het
    Bvd!
    Koning.
      woensdag 28 juni 2006 @ 17:03:55 #3
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_39326618
    tvp
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_39330372
    tja tvp dan maar
    When I was a child I had a fever.
    My hands felt just like two balloons.
    pi_39330667
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 14:41 schreef Neleos het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinner, en dat denk ik wel, dan is dat Love Like Semtex van Infadels.
    Zei ik op de vraag:
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 16:20 schreef Erickie het volgende:
    Op TMF is zo een reclame van Miljoushka of zo, die naar allerlei festivals gaat. In die reclame hangt ze uit een zwart busje en is op de achtergrond een soort van house-nummer te horen. Heeft iemand een idee welk lied dit is?
    Maar ik zag die reclame net opnieuw, en het is niet Love Like Semtex, maar Gone Daddy Gone van Gnarls Barkley.
    pi_39336353
    Ah alweer een nieuw deel, gaat wel erg snel.
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 23:20 schreef Noork het volgende:
    Wie herkent iets van dit nummer?: klik.

De kwaliteit is wel erg brak, m'n telefoon maakt helaas geen betere opname
    Echt niemand?

Laatste keer dan maar, anders helaas pindakaas.
      woensdag 28 juni 2006 @ 22:50:27 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_39337125
    Heb je niet meer info Noork, gezien de brakke kwaliteit van je .mp3...
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_39339788
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef Noork het volgende:
    Ah alweer een nieuw deel, gaat wel erg snel.
    [..]

Echt niemand?

Laatste keer dan maar, anders helaas pindakaas.
    ze zingen wel duidelijk tekst maar wat hoor ik niet, anders moet je een keer op google "stukje tekst van je liedje tussen deze aanhalingstekens" en lyrics zoeken. Succes ermee
    onder
    pi_39339987
    en dan gelijk een vraag van mij :-)

ik zoek het de muziek van de reclame van UPC digitale tv. Dat je die stop motion filmpjes ziet met een vrolijk zomers gepingel eronder. Op ster.nl kon ik helaas niet veel vinden maar misschien via deze weg??

alvast bedankt!
    onder
    pi_39340118
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 00:01 schreef Haanibal het volgende:

[..]

ze zingen wel duidelijk tekst maar wat hoor ik niet, anders moet je een keer op google "stukje tekst van je liedje tussen deze aanhalingstekens" en lyrics zoeken. Succes ermee
    Dat heb ik ook al gedaan uiteraard. Ze zingen volgens mij iets als " ...is hot, move your body, get movin' " Die zoektermen hebben een stuk of 20 nummers opgeleverd, welke het allemaal niet waren.
      donderdag 29 juni 2006 @ 01:06:56 #11
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_39341914
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 00:06 schreef Haanibal het volgende:
    en dan gelijk een vraag van mij :-)

ik zoek het de muziek van de reclame van UPC digitale tv. Dat je die stop motion filmpjes ziet met een vrolijk zomers gepingel eronder. Op ster.nl kon ik helaas niet veel vinden maar misschien via deze weg??

alvast bedankt!
    Bedoel je deze?

Adverteerder/merk: UPC
    Product: Kabelmaatschappijen
    Titel commercial: Digitale Televisie
    Reclamebureau: Wieden & Kennedy
    Eerste uitzending: 1 februari 2006
    Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
    Oorspronkelijke titel: Speciaal gecomponeerd
    Uitvoerende(n): Jonathan Ware
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_39342439
    Holadiejee...een prachtige tvp. Om mensen te helpen.
    Back in business.
      donderdag 29 juni 2006 @ 08:59:17 #13
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_39345888
    Een tvp, voor mijn verzameling.
    No Dukes of Hazzard in the classroom
    pi_39347532
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 08:59 schreef Berkery het volgende:
    Een tvp, voor mijn verzameling.
    Heb jij nog dubbele? dan kunnen we ruilen
    pi_39348257
    Idem.
    pi_39350156
    Ik zoek een nummer, het deuntje komt ook voor in "Scooter - Rock Bottom." Maar het is een andere mix denk ik. Ik heb het gevraagd aan iemand, die zei dat het "A Bit Pitchi - In Le Rub" was, maar daar kan ik niks mee vinden. (kan het ook verkeerd verstaan of opgeschreven hebben, maar die gast zie ik niet vaak, dus kan t niet nog eens vragen)
      donderdag 29 juni 2006 @ 12:29:22 #17
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_39351126
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 11:56 schreef DCNY het volgende:
    Ik zoek een nummer, het deuntje komt ook voor in "Scooter - Rock Bottom." Maar het is een andere mix denk ik. Ik heb het gevraagd aan iemand, die zei dat het "A Bit Pitchi - In Le Rub" was, maar daar kan ik niks mee vinden. (kan het ook verkeerd verstaan of opgeschreven hebben, maar die gast zie ik niet vaak, dus kan t niet nog eens vragen)
    Jordan & Baker - Explode heeft iig ook dat deuntje in t begin van Rock bottom
      donderdag 29 juni 2006 @ 13:10:40 #18
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_39352334
    Een techno/dance nummer, met 'detroit is my favourite city' ofzo, iig kom er 'detroit city' in de tekst voor.
    A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
    Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
      donderdag 29 juni 2006 @ 13:28:43 #19
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_39352881
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef Pracissor het volgende:
    Een techno/dance nummer, met 'detroit is my favourite city' ofzo, iig kom er 'detroit city' in de tekst voor.
    Fedde La Grand - Put your hands up for Detroit?
    pi_39355557
    weet iemand hoe het liedje heet van deze site?
    While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
    Answer me
      donderdag 29 juni 2006 @ 16:04:37 #21
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_39357993
    Ik zoek een duits voetbal liedje waarin ze nederland afzeiken omdat we zijn uitgeschakeld. Ik heb er een kleinfragment van gehoord maandag bij langs de lijn.
    pi_39359328
    Hoi, Ik ben op zoek naar dit nummer. Het komt uit de world cup patch 2006 mod voor Pro Evolution Soccer 5. Je hoort dit nummer als je een wedstrijd begint. Een sample is te vinden op
    http://www.wouty.nl/holland.mp3

Ik heb naar de site van de makers gezocht, echter kan ik daar niet vinden welke nummers ze in die mod hebben gebruikt.
    If you smell, what the Rock is cooking!
    pi_39360704
    ik zoek een nr van Anouk. Het is een heel rustig nummer en niet zo heel bekend met een gitaar op de achtergrond. Lekker duidelijk maar ik weet helaas de tekst niet meer alleen dat het heel rustig was. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
    pi_39361536
    Momenteel zoek ik een nummer uit de Essential Mix van 2004-11-07 met Matthew Dekay.. Wordt gedraaid op 57:00 zo ongeveer, maar hoe is dat te achterhalen? Heb op Google gezocht maar kan geen volledige tracklist achterhalen aan de hand van speeltijd.

Onwijs relaxed nummertje. Beetje St. Germain achtig...

[ Bericht 1% gewijzigd door j0rrit op 29-06-2006 17:39:57 ]
    pi_39362699
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 17:09 schreef Sannelie het volgende:
    ik zoek een nr van Anouk. Het is een heel rustig nummer en niet zo heel bekend met een gitaar op de achtergrond. Lekker duidelijk maar ik weet helaas de tekst niet meer alleen dat het heel rustig was. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
    Sacrifice denk ik of Michel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')