ahquote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef -J-D- het volgende:
Thomas B.
Een topic met een fok-url erin doet het niet. Vandaar dat je hem niet kon bekijken.
Weet ik niet precies.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef Thomas B. het volgende:
maar iig... is nou vanavond aflevering 22?
nee er komen er dan ook nog 2 of 3...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond, de laatste van seizoen 4... dat kan toch nooit? Marwan moet nog opgespoord worden, het gegijzelde CTU-agentje terug, raket uit de lucht... lukt niet in 1 aflevering, lijkt me :S
De raket raakt uit koers valt op Marwan waardoor die dood gaat, En die dame die Tony gijzelt wordt geraakt door een rondslingerend stuk beton die van de explosie afkwam waardoor zij ook dood is en Tony weer vrij is.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond, de laatste van seizoen 4... dat kan toch nooit? Marwan moet nog opgespoord worden, het gegijzelde CTU-agentje terug, raket uit de lucht... lukt niet in 1 aflevering, lijkt me :S
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef Zombine het volgende:
[..]
De raket raakt uit koers valt op Marwan waardoor die dood gaat, En die dame die Tony gijzelt wordt geraakt door een rondslingerend stuk beton die van de explosie afkwam waardoor zij ook dood is en Tony weer vrij is.
Kan makkelijk in 1 aflevering lijkt mij![]()
Maar zoals gezegd komen er volgens mij nog 2 afleveringen ( inclusief die van vandaag ).
precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:49 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
als ze 1+2+3 en 4+5+6 uitbrengen wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Oja, een topic openen puur om een spoiler te plaatsen. Ja, jij weet wat entertainen isquote:als je nou per se wil zeggen wat er vanavond gebeurt, ga je toch lekker naar een ander topic....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |