Meen je dat?quote:
Ik heb Paint Shop Pro gebruiktquote:
bron: www.FilmTotaal.nlquote:24 - The Movie
Acteur Kiefer Sutherland staat te popelen van ongeduld om aan de slag te gaan met een filmversie van de populaire televisieserie 24. Zodra de opnamen voor het huidige seizoen zijn afgerond gaat hij (later dit jaar) aan de slag met de film. Sutherland zegt: "Ik denk dat het wel mogelijk is een film te maken, die compleet los staat van 24, de televisieshow. Daarmee bedoel ik, dat de karakters anders kunnen zijn, zonder dat de formule zijn kracht verliest."
Momenteel werkt het productieteam nog aan de afronding van het vijfde seizoen. De serie bestaat telkens uit 24 afleveringen van één uur. In dat ene uur wordt in 'real-time', de verrichtingen van speciaal agent Jack Bauer gevolgd.
Kiefer Sutherland won eerder deze maand een Screen Actors Guild Award in de categorie buitengewone acteerprestatie van een acteur in een dramaserie, voor zijn rol als Jack Bauer in 24. Hij heeft overigens ook gelijk gemeld, dat de opnamen van het zesde seizoen starten, zodra de werkzaamheden voor de film 24 zijn afgerond.
Mwah, het speelde al langer, maar de meningen zijn verdeeld. Ik ben er in ieder geval een voorstander van.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef SlimShady het volgende:
Vers nieuws!
[..]
bron: www.FilmTotaal.nl
*proest*quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef SlimShady het volgende:
Vers nieuws!
[..]
Er zijn idd nog zoveel verhaallijnen dat het moeilijk wordt dit in de laatste 2 uren te laten plaatsvinden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond de aflevering nogal vaag ... het ruikt wel idd erg naar een open eind. Een raket, een ontvoering en een vermiste terrorist dat red je allemaal niet in 2 uur tijd. En dan hebben we de Chinezen nog! (Met dank aan Edgar). Ben benieuwd.
De formule kan nog steeds hoor. Alleen is het dan niet nieuw meer, Phone Booth deed het bijvoorbeeld al heel aardig (met, jawel Kiefer Sutherland).quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:15 schreef HiZ het volgende:
*proest*
over welke formule ging het hier ook al weer ?
Dát vond ik echt een vette film. Maar da's voor een ander topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:17 schreef speknek het volgende:
[..]
De formule kan nog steeds hoor. Alleen is het dan niet nieuw meer, Phone Booth deed het bijvoorbeeld al heel aardig (met, jawel Kiefer Sutherland).
lange film danquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef SlimShady het volgende:
Vers nieuws!
[..]
Jammer dat we dan seizoen 6 pas in 2008 krijgen ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:17 schreef SlimShady het volgende:
Vers nieuws!
[..]
dat doen ze omdat mensen staan te popelen voor het einde van de serie en dat kan aardig wat geld opleverenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef PabloLopez het volgende:
season 4 is uit op box ook raar dat ze m nu uitbrengen terijl de serie nog niet is afgelopen....
als ze 1+2+3 en 4+5+6 uitbrengen welquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:28 schreef IV_Xample het volgende:
ik vind hem nog te duur dus ik wacht wel tot deze goedkoper wordt, want ik wil hem wel in de collectie hebben natuurlijk
wat ik wel raar vind is dat ze zo\'n box uitbrengen van s1 t/m 3 en dan s4 weer apart...zit ook geen logica in naar mijn idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |