Je gaat je goed vermaken. Niet al te grote zaaltjes zijn altijd vet.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:25 schreef febster het volgende:
Vrijdag mijn 1e concert van hun in de Effenaar, enorm veel zin in
Kleine zaal van de Effenaar staan ze. We gaan met 10 man (vrienden) eerst wat zuipen en dan lekker los, het wordt wereldsquote:Op maandag 8 mei 2006 01:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je gaat je goed vermaken. Niet al te grote zaaltjes zijn altijd vet.
Gaat ook heel vet worden lijkt me idd. En als bonus een weekje later C-mon & Kypski.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:59 schreef Catch22- het volgende:
ze spelen binnenkort ook weer in de vera. ik heb kubus met sticks daar gezien en toen ging het dak er al af..
hopen dat ze die gefixxed hebben als opge komt
C-mon & Kypski waren hier met bevrijdingsfestival, die mannen waren echt dopequote:Op maandag 8 mei 2006 02:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gaat ook heel vet worden lijkt me idd. En als bonus een weekje later C-mon & Kypski.
En ik was in Zwolle dus dat heb ik ff gemist.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:04 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
C-mon & Kypski waren hier met bevrijdingsfestival, die mannen waren echt dope.
Ik was ook liever naar Zwolle gegaan, maar om dat nou in je eentje te doen..quote:Op maandag 8 mei 2006 02:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En ik was in Zwolle dus dat heb ik ff gemist.Goed dagje gehad tho.
En eerder ook al Jawat en Kubus in de Simplon toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:59 schreef Catch22- het volgende:
ze spelen binnenkort ook weer in de vera. ik heb kubus met sticks daar gezien en toen ging het dak er al af..
Meen je dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:10 schreef Plots het volgende:
ik wil optredens van Raymzter..
Op Rico na toch de beste rijmer van NL
Nee, ik heb Rayacties, en wat losse nummers. En ik vind 't wat simpel allemaal. Hij zelf is wel tof tho. 't Is ook niet dat ik iets tegen 'm heb oid.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:11 schreef Plots het volgende:
Ja, jij hebt zeker alleen "Kut Marokkanen" gehoord van Ray ?
Wanneer komen ze in Vera?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:59 schreef Catch22- het volgende:
16 juni, vanaf 31 mei kan je reserveren geloof ik. En dat zou ik wel doen, want ik gok dat 't wel uitverkoopt.quote:
Hehe, was wel tof idd.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef nelisb het volgende:
froukje de both RULESSSS!!
op tv bij spuiten en slikken met een opgezwolle shirt!! style hoor!!
Dat kwam door die trutjes (en hun moeders) die daar nog stonden van Van Dik Hout of alvast klaarstonden voor Kane. Jammer voor ze, de helft wist niet wat Opgezwolle was (Meisje: "Is dat hard-rock ofzo.."quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Chrishop het volgende:
Zwolle was erg matig 5 mei, het lag niet aan Opge. Sfeer bij Pete Philly was erg veel beter.
Viel me niet tegen eigenlijk. Je moet niet zeiken over een harde kern als hele park vol staat met zeer veel verschillende mensen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Chrishop het volgende:
Zwolle was erg matig 5 mei, het lag niet aan Opge. Sfeer bij Pete Philly was erg veel beter.
Dat ga ik zeker doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
16 juni, vanaf 31 mei kan je reserveren geloof ik. En dat zou ik wel doen, want ik gok dat 't wel uitverkoopt.
Ik weet niet of je wel eens bij een Opgezwolle concert bent geweest alsin alleen die lui maar dan is de sfeer gewoon veel beter. Niet raar natuurlijk want dan komt iedereen ook voor hun, maar toch sfeer was matig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Viel me niet tegen eigenlijk. Je moet niet zeiken over een harde kern als hele park vol staat met zeer veel verschillende mensen.
Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:22 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens bij een Opgezwolle concert bent geweest alsin alleen die lui maar dan is de sfeer gewoon veel beter. Niet raar natuurlijk want dan komt iedereen ook voor hun, maar toch sfeer was matig.
mee eens; was saai man. leuk dat veel mensen 'jajajaja' meeschreeuwen, ik heb liever dat de party los gaat dan dat een paar kane-fans meeschreeuwenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Chrishop het volgende:
Ze stonden op lowlands ook voor een fokking groot publiek dat alleen voor hen kwam... dus, niet zenuwachtig denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:41 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik hoorde dat ze op 5 mei voor Zwolle erg zenuwachtig waren, logisch ook aangezien ze nog nooit voor zoveel mensen hadden opgetreden
Ze waren trouwens wel redelijk zat, maar dat zal wel met zenuwen-preventie te maken hebben gehad
Waarom ging het op Lowlands wel los dan? Ik heb ze nu 6 keer gezien ofzo, vorige keer op Bevrijdingsfestival was ook toffer dan nu (hoewel het toen ook niet echt los ging) maar in kleinere tenten gaat het gewoon los, hier niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:58 schreef Devlinsect het volgende:
Duh. Het blijft een festival publiek dus een mixpubliek. Dat kun je niet vergelijken met fanboys die speciaal voor naar het concert gaan ergens in de plaatselijke jeugdhonk.
Vond het optreden 5 mei niet slecht. Geluid liet het soms afweten. Voor de rest was het prima![]()
Jij stond vast links rechts was lame, normaal zou ik ook skeit hebben maar kan net weer 2 weken lopen (lees: strompelen) dus sloeg maar een keertje overquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef Catch22- het volgende:
ik vond het wel vet.. stonden jullie wel genoeg vooraan? Ik had ook van die Kane-huilies voor me maar daar sprongen we net zo hard tegenaan..
Er passen bij lange na niet 30.000 mensen in die tent bij lownlandsquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:43 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ze stonden op lowlands ook voor een fokking groot publiek dat alleen voor hen kwam... dus, niet zenuwachtig denk ik.
Mag ik jou aanrakenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Er passen bij lange na niet 30.000 mensen in die tent bij lownlands
Ze zeiden 't zelf tegen me, dus dan zal het vast waar zijn![]()
voor hun gezien rechts ja..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:12 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jij stond vast links rechts was lame, normaal zou ik ook skeit hebben maar kan net weer 2 weken lopen (lees: strompelen) dus sloeg maar een keertje over.
Niet geweest, speelde d'r iets, of gewoon muziek?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:03 schreef Radobe het volgende:
Maar iemand nog bij de afterparty in Hedon geweest? Dat was echt goed, geluid was vet en het publiek ging lekker los.
Dat soort feestjes mogen ze vaker geven
Gewoon een show, met opgezwolle en de hele aanhang.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Niet geweest, speelde d'r iets, of gewoon muziek?
Lame, had ik wel bij willen zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:18 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Gewoon een show, met opgezwolle en de hele aanhang.
Duvel? Volgens mij was die dr niet bij.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lame, had ik wel bij willen zijn.Incl Ty, Duvelduvel, Jawat, enz neem ik aan? Want die stonden op 't podium dacht ik.
Wel op t podium bij 't bevrijdingsfestival toch? Heeft niet meegedaan tho.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Duvel? Volgens mij was die dr niet bij.
Duvel was er niet bij, blaxtar en de gang maar duvel niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel op t podium bij 't bevrijdingsfestival toch? Heeft niet meegedaan tho.
Ach ja zo houd ik mezelf tevreden, net doen alsof er nieuwe shit uit isquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:56 schreef Catch22- het volgende:
op zeker een remixalbum die ook in het vorige topic stond ;;;)
Lange F en Baas B? The Oppesites?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:50 schreef Tomhoog het volgende:
Lekker bezig
Laatst hoorde ik een nummer met we gaan nog niet naar huis nog laaaan niet nog laaang niet
maar dan van een van de rappers die hier worden genoemd en dus niet van de duinenmars ect
iemand enig idee?
Jeugd van Tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Lange F en Baas B? The Oppesites?
Zou het niet weten...
Wie zijn dat?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig
waarom weet ik dit
[off-topic] Omdat de beats geproduceerd zijn door Bastian... en dat zijn over het algemeen super vette beats! [/off-topic]quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig
waarom weet ik dit
Jawel. Duveltje had ook een Ozmoses shirt aan, prachtig, die Blax zat lekker het publiek op te hypen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Duvel? Volgens mij was die dr niet bij.
Nee Duvel was er niet bij, misschien bedoel je Nav? Die stond achter de draaitafel had ook zo'n Ozmoses sjirt aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:20 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Jawel. Duveltje had ook een Ozmoses shirt aan, prachtig, die Blax zat lekker het publiek op te hypen!![]()
Ik vind die track met Sticks echt slecht!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:35 schreef S-Two het volgende:
Die met Sticks is zeer fijntjes!
Trek alleen Blax zijn stem niet echt.
Ik vind die beat echt te lam voor woorden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:04 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind die track met Sticks echt slecht!
Ik moet naar de verjaardag van Kikoooooo anders ging ik ook welquote:Hiphop-festival 20 mei in Park Wezenlanden
van een onzer verslaggeefsters
15 MEI 2006 - ZWOLLE - Al hiphoppend het park door. Het kan op zaterdag 20 mei in Park De Wezenlanden. Dwars Overijssel, de jongerenorganisatie van GroenLinks/De Groenen organiseert met steun van het programma Jeugd van de Europese Unie een open-air hiphopfestival in het Zwolse park.
’s Avonds zijn er optredens van Jawat, Typhoon, Tim (VSOP) en Klap van de Molen. Daarnaast komen verschillende dj’s draaien, waaronder Suez & Serch C2 en Big Marty. ‘s Avond is er een breakdancebattle.
Het evenement wordt omlijst met allerlei workshops die gericht zijn op jongeren in de leeftijd van 12 tot en met 21 jaar. Daarin worden de ‘vier elementen’ van hiphop benaderd (rap, graffiti, breakdance en DJ’ing). Ook is er een workshop debatteren. Verschillende graffiti-kunstwerken die op de dag zijn gemaakt, worden rondom het terrein tentoongesteld. Chain3 TMT, die speciaal vanuit New York overkomt, zal zijn Graffiti-kunsten aan Zwolle laten zien. Het festival begint om 15.00 uur. Vanaf 19.00 uur beginnen de optredens. In de avonduren gaan ook verschillende politieke jongerenorganisaties verbaal met elkaar de strijd aan tijdens een debat over het onderwerp veiligheid.
Voor de workshops kunnen geïnteresseerden zich nog tot 19 mei opgeven via revolt@dwars.org. De toegang tot het evenement is gratis.
Nee man! opgezwolle brak de tent af!!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Chrishop het volgende:
Ich bin dabeiquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:36 schreef Catch22- het volgende:
http://www.destentor.nl/zwolle/article338513.ece
[..]
Waar was die afterparty?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:08 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Nee man! opgezwolle brak de tent af!!
iedereen ging los!
check de foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
en natuurlijk Rico weer, die even de show stopte voor een fotootje![]()
Anders was er de afterparty nog![]()
Ondanks dat je anderhalf uur moest wachten voordat ze besloten te beginnen![]()
![]()
Maar Pete philly was ook zeker goed![]()
en 'Ik Schrijf In', die is te relaxt voor woordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef rotskibo het volgende:
2 tracks van Ozmozes:
Blaxtar - Schrijf Ik ft. Rico: http://rapidshare.de/files/20760420/Blaxtar_-_Track_10.mp3.html
Blaxtar - Te Vermoorden ft. Sticks: http://rapidshare.de/files/20760531/Blaxtar_-_Track_14.mp3.html
Heet dat niet racisme?quote:Schoorstenen maken mijn lippen niet groter / of roder / het waren de slaven / geloof me //
Ik ben vier en ik vier slavernij met een klas vol blanken / dope he? / Nee.
Ja in Hedon!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:03 schreef Radobe het volgende:
Maar iemand nog bij de afterparty in Hedon geweest? Dat was echt goed, geluid was vet en het publiek ging lekker los.
Dat soort feestjes mogen ze vaker geven
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig
waarom weet ik dit
Hedon, maar je had er wel kaarten voor nodig (5 euro maar!)quote:
hahaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef Catch22- het volgende:
Want opgeduveld deel 2 zou te makkelijk zijn
Het is ook maar een mixtape, sommige tracks zijn al jaren oud. Op zn nieuwe album en Opgeduveld kun je hem beter beoordelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:23 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind het niet allemaal slecht trouwens. Maar zijn stem, zijn teksten en flow kunnen mijn niet bekoren.
Okee, moet ik dat maar eens luisteren. k ben nog niet echt bekend met anderen dan Opgezwolle van de Buitenwesten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het is ook maar een mixtape, sommige tracks zijn al jaren oud. Op zn nieuwe album en Opgeduveld kun je hem beter beoordelen.
]quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het is ook maar een mixtape, sommige tracks zijn al jaren oud. Op zn nieuwe album en Opgeduveld kun je hem beter beoordelen.
Zijn teksten zijn soms wel wat smerig ja en hij gebruikt woorden die ik niet ken. Maar dat nummer vind ik echt zeer dope. Die beat man!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef skiczukie het volgende:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. 10, 11, 12, 13, 14. Ik blijf tellen.
KRACHTCENTRALE!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef skiczukie het volgende:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. 10, 11, 12, 13, 14. Ik blijf tellen.
Beste nummer van die mixtape.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef Chrrris het volgende:
[..]
KRACHTCENTRALE!!![]()
ja..dat vind ik dus wel lekker klinken
het is tijd voor korte metten, hoe kort? Nog korter dan je tollie kerel..korter dan je kortste onderdeel
kerel je lult teveel, praat teveel, spreid teveel stront.. ach![]()
kijk je hebt inhoud en je hebt vorm, en de vorm vind ik erg goed..inhoud kan beter
Ja hun thema mag duidelijk zijn..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zijn teksten zijn soms wel wat smerig ja en hij gebruikt woorden die ik niet ken. Maar dat nummer vind ik echt zeer dope. Die beat man!
Ho Ho. Hij zegt: Billen rond, gemaakt om te ballen. Dus het slaat niet op vrouwen in het algemeen hequote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ja hun thema mag duidelijk zijn..![]()
"gemaakt om te ballen"
Zeker weten!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:08 schreef Chrishop het volgende:
Nieuw gratis album op de duvel site: Wiskey op de aperotz.
-edit- Het is een remix album volgens mij, maar toch tof![]()
.
De meeste billen zijn rond in 't algemeenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ho Ho. Hij zegt: Billen rond, gemaakt om te ballen. Dus het slaat niet op vrouwen in het algemeen he![]()
Ja stickz wees nog naar een gedeelte van het publiek, hij noemde het de 'harde kern'quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Viel me niet tegen eigenlijk. Je moet niet zeiken over een harde kern als hele park vol staat met zeer veel verschillende mensen.
www.pics4you.nl?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:15 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ja stickz wees nog naar een gedeelte van het publiek, hij noemde het de 'harde kern'
maar daar stond ik niet![]()
Zijn er nog mensen met leuke foto's en filmpjes?
Ja je komt ze best nog weleens tegenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
www.pics4you.nl?Ik zag laatst zijn auto staan bij de Aldi.
Waar stond jij dan? Ik had om half 8 de trein vanuit Leeuwarden. Ik was twnintig over 8 in Zwolle. Met twee biertjes en twee slokmken vodka in mijn tas. KOm ik aan bij het Wezenlandenpark moet ik mijn pak brood inleveren bijn de 'security'. Vervolgens looop ik door, en ik denk echt damn, fakking druk. Vervolgens even Van Dik Hout, wachten op Opgezwolle, genieten en terug rol ik naar de Hogenkampsweg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:15 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ja stickz wees nog naar een gedeelte van het publiek, hij noemde het de 'harde kern'
maar daar stond ik niet![]()
Zijn er nog mensen met leuke foto's en filmpjes?
Ik kende het niet, mijn zusje kent die fotograaf ofzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ja je komt ze best nog weleens tegen
Ja ik bedoelde opgezwollequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kende het niet, mijn zusje kent die fotograaf ofzo.
Dus je kwam speciaal voor opgezwolle alleenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar stond jij dan? Ik had om half 8 de trein vanuit Leeuwarden. Ik was twnintig over 8 in Zwolle. Met twee biertjes en twee slokmken vodka in mijn tas. KOm ik aan bij het Wezenlandenpark moet ik mijn pak brood inleveren bijn de 'security'. Vervolgens looop ik door, en ik denk echt damn, fakking druk. Vervolgens even Van Dik Hout, wachten op Opgezwolle, genieten en terug rol ik naar de Hogenkampsweg.Ik stond halverwege ion het midden.
jij moet echt fucking dicht bij mij hebben gestaan. Die arm op de 2e pic zou wel eens van mij kunnen zijn want ik heb dat horloge ook, alleen die arm is te bleekquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:54 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dus je kwam speciaal voor opgezwolle alleen?
Tijdens Van Dik Hout zat ik in de 'Silent Disco' tent, ook erg leuk![]()
![]()
en daarna was het een weg naar voren banen![]()
Stond iets links van het midden
wacht ik zoek foto..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik moest naar mijn moeder.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:54 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dus je kwam speciaal voor opgezwolle alleen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij moet echt fucking dicht bij mij hebben gestaan. Die arm op de 2e pic zou wel eens van mij kunnen zijn want ik heb dat horloge ook, alleen die arm is te bleek
maja, misschien tot zaterdag
http://www.sendspace.com/file/2ne4lfquote:1. Sticks - Ze Komen (1:54)
2. Jawat en Stickert - Laat het een les zijn (3:06)
3. kubus, Steez - FB ja (3:35)
4. kubus-biets - opgezwolle - Vakman (3:42)
5. Opgeduveld - De Stabiele Factor (3:51)
6. Opgezwolle - Verre Oosten remix (5:12)
7. Opgezwolle - Sticky (3:08)
8. Opgezwolle - Rico & Sticky (4:28)
9. Opgezwolle - Untitled track 1 (2:13)
10. Opgezwolle - Rico & Sticky (3:14)
11. Opgezwolle - Commercial (0:26)
12. Opgezwolle - Dat ding dat ik doe (6:17)
13. Opgezwolle - Freestyle (Rico & Kubus) (1:04)
14. Opgezwolle - Hamiiiiieed 24 (2:52)
15. Opgezwolle - Hersenspinsels (4:18)
16. Opgezwolle - Instrumentals (12:35)
17. kubus, Steez - KNOKNJ (3:10)
18. Opgezwolle - Netwerk (3:51)
19. Opgezwolle - Opgezwolle - Veel te ver (3:29)
20. Rico - - (2:24)
21. Opgezwolle - Waar wou je heen gaan (2:53)
22. Rico - Zo ga ik het doen (2:57)
23. DRT en Opgezwolle - Dodelijke collabo (3:58)
24. Opgezwolle & Duvel Duvel - Pimp Rappers (3:30)
25. kubus-biets - opgezwolle - A.B.C. (3:46)
26. Typhoon ft. Opgezwolle - Het Doek Valt (3:18)
27. opgezwolle met typhoon - freestyle (3:46)
28. opgezwolle - 17 vloeistof (bonus track) (2:26)
29. kubus, Steez - KNOKNJ (3:10)
30. Stupidfresh - Opgezwolle (2:18)
31. Stickert en ART - De Waakhond (2:59)
Eerdere nummers? Wiskey op de rots is een soort van remix CD, niet te vergelijken met z'n echte shit. En Opgezwolle met 5 mei was niet zo tof als het had kunnen zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:35 schreef Chrrris het volgende:
[..]
]
Good point, Duvel's stijl is nogal anders met het nieuwe album "Whisky op de Aperotz"
Als je bijvoorbeeld naar eerdere nummers van duvel luisterd, als 'wie is ut', 'dubbelspel', 'lelijk' en 'alles mag'
Dus als je de remix cd niks vind van dion&duvel, die erg anders is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:54 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Eerdere nummers? Wiskey op de rots is een soort van remix CD, niet te vergelijken met z'n echte shit. En Opgezwolle met 5 mei was niet zo tof als het had kunnen zijn.
Ik heb geen idee wat je bedoeld, ik vind Duvel geniaal maar die remix CD beetje matig.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:24 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dus als je de remix cd niks vind van dion&duvel, die erg anders is.
Is er nog kans dat je hun andere nummers wel waardeert![]()
Je snapt niet wat Chrishop bedoelt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:24 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dus als je de remix cd niks vind van dion&duvel, die erg anders is.
Is er nog kans dat je hun andere nummers wel waardeert![]()
excusez-moi, eerdere nummers bedoel ik de nummers mee van duvel voor het remix album,,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je snapt niet wat Chrishop bedoelt.
Je praat over 'eerdere nummers' en noemt Wie is ut en Dubbelspel, maar dat zijn geen 'eerdere' nummers. Praat je over eerdere nummers, moet je aankomen met Rijmpappie nummer 1 en dergelijke. Whisky op de aperotz is dus een remixalbum, en heeft niet zoveel te maken met duvel's stijl. Volgens mij denk je dat wij niks weten over duvel en zijn shit, maar dan heb je het goed mis
Lekker lijstje. Ik had ze bijna allemaal al, op een of twee na geloof ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb ff alle losse nummers (tenminste die niet op albums staan) van Opgezwolle die ik op me pc heb staan geupload. Als iemand nog andere heeft die er niet bijstaan zou ik die ook graag willen hebben.
[..]
http://www.sendspace.com/file/2ne4lf
Als je het over eerdere nummers hebt en dan "wie is ut" zegt komt beetje lauw over, Aap-o-theek is namelijk z'n 6de album.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:14 schreef Chrrris het volgende:
[..]
excusez-moi, eerdere nummers bedoel ik de nummers mee van duvel voor het remix album,,
het represent idd niet helemaal de stijl van duvel, zoals hun huidige album 'Aap-O-Theek'.
![]()
Als je de albums voor Aap-o-theek luistert kom je er snel achter dat Duvel niet echt een vaste stijl heeft...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:14 schreef Chrrris het volgende:
[..]
excusez-moi, eerdere nummers bedoel ik de nummers mee van duvel voor het remix album,,
het represent idd niet helemaal de stijl van duvel, zoals hun huidige album 'Aap-O-Theek'.
![]()
Goede vraag, maar eigenlijk naar de bekende weg.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Was Jawat + Kubus nog leuk gister in Simplon? Heb zelf even overgeslagen dit keer.
Ik heb het ook overgeslagen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Was Jawat + Kubus nog leuk gister in Simplon? Heb zelf even overgeslagen dit keer.
Was mooiquote:Op zondag 21 mei 2006 07:41 schreef Catch22- het volgende:
g1 idee eik
vanavond dus Jawat's show gezien, was zeer dope. Ondanks de onbekendheid van het festival en het kutte weer (hele optreden in de stromende regen) was het wel cool. Volgens mij waardeerde hij het wel dat er nog lui waren ondanks het weer..
Rein de Vos speelde met Nano een paar tracks. Hij kon me nog niet echt bekoren.. I guess off-beat aint my style
James is een goeie vriend van Stickz, vroeger rapte hij onder de naam JJ (op verre oosten remix en kruidig en pittig). Ik vind dat-ie wel leuk overkomt.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
Wie is die James trouwens in Vroeger/Nu op Eigen Wereld?
Ik kom nog uit de tijd dat popmuziek rof was
En rap werd gedraaid als ik moest pitten van de oppas, kill
De tijd dat de startercap nog tof was
Toen Maurits .. bla
Klinkt echt niet overtuigend ofzo.
http://www.nlhiphop.nl/article.php?id=224quote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
Iemand heeft nog een filmpje gemaakt van Typhoonquote:Op zondag 21 mei 2006 07:41 schreef Catch22- het volgende:
g1 idee eik
vanavond dus Jawat's show gezien, was zeer dope. Ondanks de onbekendheid van het festival en het kutte weer (hele optreden in de stromende regen) was het wel cool. Volgens mij waardeerde hij het wel dat er nog lui waren ondanks het weer..
Rein de Vos speelde met Nano een paar tracks. Hij kon me nog niet echt bekoren.. I guess off-beat aint my style
die hoorde ik gisternacht nog in een discotheekquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef birdydontfly het volgende:
voerrrrr voor je hoedenplank *maakt stoer handgebaar*
James kenden we 'vroeger' onder de naam JJ van Bla Bla.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
Ik kom nog uit de tijd dat popmuziek rof was
En rap werd gedraaid als ik moest pitten van de oppas, kill
De tijd dat de startercap nog tof was
Toen Maurits .. bla
Klinkt echt niet overtuigend ofzo.
Daarmee sloten ze gister ook Revolt mee afquote:Op zondag 21 mei 2006 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die hoorde ik gisternacht nog in een discotheek![]()
Echt waar ja!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Jawat komt op het free your mind festival en mysteryland
op mysteryland komt ie met kubus. kubus kan nog wel idd, maar Jawat.....quote:Op zondag 21 mei 2006 18:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Echt waar ja!![]()
Opzich vind ik het wel kunnen... als hij samen met Kubus komt tenminste!
Ik meende ooit ergens gelezen te hebben dat hij ook dance-producties met kubus maakt... dus misschien gaat hij wel draaien!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op mysteryland komt ie met kubus. kubus kan nog wel idd, maar Jawat.....![]()
Niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Catch22- het volgende:
Jawat is idd ook producer
Hij heeft nog geen producties gedaan op albums ofzo, maar hij heeft het vroeger wel gedaan en nu weer opgepakt. Op zn volgende album komen ook producties van hem zelf.quote:
Ik heb het nu ook niet over HipHop producties...quote:
Ik heb een interview gelezen van hem naar aanleiding van de grote prijs waarin hij zei dat hij onder andere bezig is met danceproducties ism Kubus... voor de rest zijn het idd speculaties!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:17 schreef Plots het volgende:
Kan het me niet voorstellen. Jullie komen met vage speculaties.
Dion was/is de producer van Jawat toen Jawat nog niet proffesioneel bezig was.
Wat ik heb wel heb gehoord is dat KUBUS met dancehallbeats komt aanzetten MET Jawat spittend, maar kan dat ook niet bevistigen.
Komt vast wel goed, die komen al 2 jaar op rij net als Brainpower en Pete Phillyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:32 schreef P8 het volgende:
komt de hele kliek ook weer op Lowlands dit jaar? Jawat wel heb ik gehoord. Maar de rest moet ook komen
Dan stond ik dus vooraan bij een rapper die fokking veel op brainpower leekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:01 schreef P8 het volgende:
brainpower was er afgelopen jaar niet bij volgens mij. gelukkig.
welke rapper heet nou gertjan?![]()
Ik denk niet dat ze als Buitenwesten komen, Jawat komt samen met Kiddo Cee oid, en nog iemand. Opgezwolle zou wel eens een jaartje over kunnen slaan denk ik. Misschien Typhoon nog ergens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, die komen al 2 jaar op rij net als Brainpower en Pete Philly. 3e jaar kan er ook wel bij dan.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze als Buitenwesten komen, Jawat komt samen met Kiddo Cee oid, en nog iemand. Opgezwolle zou wel eens een jaartje over kunnen slaan denk ik. Misschien Typhoon nog ergens.
Jawat beter dan opge of duvel? Echt niet, vergeet het maar :/.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:35 schreef P8 het volgende:
imho is jawat wel de beste van de hele groep. Jawat icm Kubus is echt super.
Eerst Braintje afkraken en nu Jawat de beste van de hele groep noemen? Je hebt nog een lange weg te gaanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:35 schreef P8 het volgende:
imho is jawat wel de beste van de hele groep. Jawat icm Kubus is echt super.
Zenk joe verie mutch!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb ff alle losse nummers (tenminste die niet op albums staan) van Opgezwolle die ik op me pc heb staan geupload. Als iemand nog andere heeft die er niet bijstaan zou ik die ook graag willen hebben.
ieder zijn dingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:04 schreef Martuh het volgende:
[..]
Eerst Braintje afkraken en nu Jawat de beste van de hele groep noemen? Je hebt nog een lange weg te gaan![]()
Mee eensquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jawat beter dan opge of duvel? Echt niet, vergeet het maar :/..
Ik heb die Brainpower shit ook wel en het is wel ok, maar niet van de hoge klasse van Opgezwollequote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ieder zijn ding
ik heb nu door merg en brain op vinyl. Brain's enige echte goede album imo
Zwarte Koffie is geweldig.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:24 schreef planethugo het volgende:
Opgezwolle
een van de weinige nederlandse hiphop van tegenwoordig wat ik kan waarderen. Jawat vind ik ook goeie, Zwarte Koffie
Let's explorequote:Op zondag 4 juni 2006 14:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zwarte Koffie is geweldig.![]()
Ken nog niet veel van Opgezwolle, maar ik ben erg enthousiast over wat ik al wel heb gehoord.
"Je weet 't" hebben ze eens gedaan op een DuvelDuvel beat, Weet niet of je die bedoelt.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:42 schreef IsaacD het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat opgezwolle live wel eens doet op die beat van duvel's wie is ut? En is er ook een bootleg van beschikbaar?
Ah, ik heb het live gezien in nighttown een paar weekjes terug (was op het laatst) maar hoorde van iemand anders dat ze het vaker deden. Maar ik bedoel dus echt ook op de beat van wie is ut...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef Plots het volgende:
[..]
"Je weet 't" hebben ze eens gedaan op een DuvelDuvel beat, Weet niet of je die bedoelt.
Ik kan wel audio opnemen... Maar met beeld is wel leuker idd, dus anyone?quote:Op maandag 5 juni 2006 02:09 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Iemand hier met digitale TV en n DVD-recorder aanwezig?
Morgenavond om 22.30u op VPRO 3 voor 12 kanaal Opgezwolle live @ Pinkpop!
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=28261857&news=28660116
Een kopietje [uiteraard tegen vergoeding!] zou zeer welkom zijn!!![]()
Meestal één nummer met beeld en voor de rest alleen audio.quote:Op maandag 5 juni 2006 04:30 schreef Catch22- het volgende:
komt het niet gewoon op de vpro site?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:04 schreef Martuh het volgende:
[..]
Eerst Braintje afkraken en nu Jawat de beste van de hele groep noemen? Je hebt nog een lange weg te gaan![]()
Tis allemaal zo somber grijsquote:Op maandag 5 juni 2006 14:40 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Buitenbad - Rice ft. Kubus is aan te vragen op The Box
Relaxde clip![]()
Ook te zien op de MySpace van Kubus.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:40 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Buitenbad - Rice ft. Kubus is aan te vragen op The Box
Relaxde clip![]()
Ik had er inderdaad zo'n fijn oldschool video8 filtertje overheen gegooid; krijg je dat fijne jaren 70 gevoel van hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Tis allemaal zo somber grijs![]()
Ik bedoel lekker zomers nummer..![]()
"jawel zonnetje schijnt het is weeer lekker warm buiten, 30 graden, pak je zwembroek je bikini of je badpak uit de kast en neem een frisse duik in het water"![]()
aan de tekst ligt het niet maar ze houden de beelden nog somber![]()
Rico-Buitenbad
Komt het zeker niet op Ned. 3?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Opgezwolle wordt alleen uitgezonden op de stream, niet op tv? Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten opnemen dan. Ik heb wel tvviapc, en daar kan ik wel gewoon op record rammen.
En een dvd-brander is ook aanwezig.
Help!
Dude, je avatar is echt niet relaxed.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Catch22- het volgende:
Ik zie eigenlijk geen reden waarom ze het niet uitzenden. Op Ned. 3 tot 00:05 Pinkpop live. En nu komt Opgezwolle. Dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen idee, zou wel tof zijn ivm met m'n record-optie dan
Ik weet al iemand die het opneemt. Hoef ik het zelf niet ook nog te doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen reden waarom ze het niet uitzenden. Op Ned. 3 tot 00:05 Pinkpop live. En nu komt Opgezwolle. Dus.
Digitale TV is je vriend...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik moet die hele show zien, heb ik weer hoedenplank gemist
(bevrijdingsfestival ook al en de afterparty kon ik niet bij zijn)![]()
![]()
![]()
en op ned 3 stopten ze na tjappies en mammies en ik hoorde net de eerste klanken van hoedenplank![]()
Check 3voor12 dan, komt die zo..!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef Schuttingbeer het volgende:
ja, digitale tv bij me pappie en mammie idd.. en ik zit verdomme alweer in groningen![]()
hierna hoedenplank dus..quote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef nelisb het volgende:
hij is er nu tjappies en mammies
Check 3 voor 12 dan.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik moet die hele show zien, heb ik weer hoedenplank gemist
(bevrijdingsfestival ook al, daar deden ze 'm niet, en de afterparty kon ik niet bij zijn)![]()
![]()
![]()
en op ned 3 stopten ze na tjappies en mammies en ik hoorde net de eerste klanken van hoedenplank![]()
Ik zag in de nieuwsgroep a.b.boneless dat eoa gast daar bijna alle streams aan t rippen en posten is.. Opgezwolle staat er nog niet bij, maar ik hou t ff in de gaten!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef nelisb het volgende:
iemand toevallig dit concert al geript op mp3? zou hem graag op me ipod willen hebben
Mooi, 't optreden staat online, dus zal 'm strax even goed rippen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb de mp3 van de hele show op Pinkpop '06 voor jullie. Jammergenoeg is het eerste kwartier ongeveer met irritante kraajes en rare geluiden, met dank aan de stream. Dus hopen dat die achteraf nog goed online komt, dan rip ik die wel.
Klik
thanx hiervoor!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mooi, 't optreden staat online, dus zal 'm strax even goed rippen.Deze is ook incl Hoedenplank. En jammergenoeg mist aan 't begin Eigen Wereld, en Tunnelvisie...
Ja de red hot chilli peppers is maar een matig bandjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Dé smaakmaker van pinkpop (of iig de maandag)
netjes hoor!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
En hier de mp3 van de stream, jammergenoeg doet de stream bij 3 nummers nog raar, dus soms is 't even stil. Maargoed, beter dan niets. Heb de nummers ook even los van elkaar geknipt.
Klik
Ik kwam btw ook een .wmv tegen van de nummers die ned3 heeft uitgezonden:
Klik
Thnx!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
En hier de mp3 van de stream, jammergenoeg doet de stream bij 3 nummers nog raar, dus soms is 't even stil. Maargoed, beter dan niets. Heb de nummers ook even los van elkaar geknipt.
Klik
Ik kwam btw ook een .wmv tegen van de nummers die ned3 heeft uitgezonden:
Klik
Yup, die stream is niets mis mee, alleen hun audio bestand is niet helemaal 100% kennelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Thnx!![]()
De stream loopt hier rond 11 minuten behoorlijk te kutten... heb jij ook die van 3voor12 geript?!
Bedankt, ik ga luisteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
En hier de mp3 van de stream
Mja dat ligt dus aan 3voor12, dat in die 3 nummers 't geluid opeens wegvalt. De rest krijg je niet beter lijkt me.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:05 schreef nelisb het volgende:
idd jammer,zit nu je rip te luisteren en toch wel irritant dat het geluid wegvalt of kraakt,vond het nummer van stickz en typhoon wel lekker
denken jullie dat er nog betere rips komen?? zo nee dan moeten we het er maar mee doen
Klopt ik ben ook van de partyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:12 schreef Freshthinking het volgende:
Damn, ondanks die kwaliteit klinkt het wel erg vet hoor! Jammer dat ik het gemist heb, maar vrijdagavond een herkansing. Dan staan ze namelijk in Deventer
techno, acid en electro!quote:
Live-set, geen mixtape. Toch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:54 schreef DubzOne het volgende:
Er staat een techno-mixtape van Kubus op 3voor12:
Kubus - Mixtape Mei 2006
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=19190112
In het duitsquote:
Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Heeft Delic eigenlijk ooit iets solo uitgebracht? Of staat er iets op stapel?
Zonde, hij zou briljante instrumentals kunnen maken denk ik. Een beetje ala Madlib.quote:
Op Vloeistof en Eigen Wereld staan natuurlijk twee briljante instrumentals.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:42 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zonde, hij zou briljante instrumentals kunnen maken denk ik. Een beetje ala Madlib.
Jaja, die smaken dan ook naar meer! Vooral op het laatste album vind ik de beats veruit het meest interessant.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Op Vloeistof en Eigen Wereld staan natuurlijk twee briljante instrumentals.
Ik vind Dipsaus een stuk beter eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Jaja, die smaken dan ook naar meer! Vooral op het laatste album vind ik de beats veruit het meest interessant.
Maar goed, wellicht dropt ie ooit nog een solo...
Ik ben van mening dat sommige tracks op Eigen Wereld aan kracht zouden winnen zonder Mc's. De producties op zich zijn al vet genoeg. Maar waarschijnlijk is het vloeken in de kerk om dat in dit topic te zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind Dipsaus een stuk beter eigenlijk.
Jammer dan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat sommige tracks op Eigen Wereld aan kracht zouden winnen zonder Mc's. De producties op zich zijn al vet genoeg. Maar waarschijnlijk is het vloeken in de kerk om dat in dit topic te zeggen.
Ik heb wel een stapeltje instrumentals van Eigen Wereld (en vloeistof btw), kan 'k wel even uploaden. Sommige zijn wel gelooped enzo, maar beter dan niets.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat sommige tracks op Eigen Wereld aan kracht zouden winnen zonder Mc's. De producties op zich zijn al vet genoeg. Maar waarschijnlijk is het vloeken in de kerk om dat in dit topic te zeggen.
gelooped bij sommige opge tracks is niet echt goed want de beat verandert soms best vaakquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb wel een stapeltje instrumentals van Eigen Wereld (en vloeistof btw), kan 'k wel even uploaden. Sommige zijn wel gelooped enzo, maar beter dan niets.
In Eigen Wereld zeer veel zelfs.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:27 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
gelooped bij sommige opge tracks is niet echt goed want de beat verandert soms best vaak
Wel af, niet uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef skiczukie het volgende:
Is dat Fakkelteit al uit?
Ja i know, had ook graag goede instrumentals gewild, maarja die zijn er niet voorzover ik weet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:27 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
gelooped bij sommige opge tracks is niet echt goed want de beat verandert soms best vaak
Fakkelteit. Ergens dit jaar als het goed is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Is het Fakkelteit of Fakkeltijd? En wanneer komt het?
Lijkt me geweldig idd. Alleen Dip Saus is al zó vet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:05 schreef S-Two het volgende:
Ik weet niet of dat DKDent ooit nog komt, maar ik neem aan dat dat dan wel instrumentaal is. Damnnn, dat zou vet zijn!
Jah, dacht ik al.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Fakkelteit. Ergens dit jaar als het goed is.
Nope... maar Burgerweeshuis is wel een tof poppodium!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:34 schreef Bange-Frans het volgende:
jaja vanaf voor het eerst naar opgezwolle heente vet...gaan dr nog meer hier naar het burgerweeshuis?
Ik dus ook. Als je nog een leuke vriendin hebt die nog een kaartje zoekt.. Ik heb er nog 1 over.. Het is uitverkocht btw..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:34 schreef Bange-Frans het volgende:
jaja vanaf voor het eerst naar opgezwolle heente vet...gaan dr nog meer hier naar het burgerweeshuis?
iemand die het capt ????quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:04 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Voor de thuisblijvers met digitale TV:
Op VPRO 3voor12 wordt vanaf 20u het Pinkpop concert herhaald!
[dan zou t nu eigenlijk al bezig moeten zijn, maar goed...]
Edit: is zojuist begonnen![]()
HLaat maar is al geweestquote:
moooooooooooooiquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:35 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Ja, Burgerweeshuis was super gister, ze gingen echt los! Verassing dat Blax' ook nog langskwam, nog even praatje mee gemaakt. Hier had ik lang naar uitgekeken, maar het was zeker de moeite waard!![]()
![]()
![]()
Jammer voor jou want het was echt te vet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
Ze komen morgen naar Drachten, met Typhoon en Jawat. Alleen jammer dat het in Drachten is, ik heb een hekel aan dat pestdorp.
zal wel zomer wordenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe wordt '\t trouwens met die Buitenwesten DVD?zal top-notch weer eens mailen.
Ik heb eventueel wel een reservering voor je over, moet je me rond donderdag/vrijdag even vragen.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:36 schreef S-Two het volgende:
Godver, optreden al uitverkocht. Was ik toch direct maar kaartjes gaan halen.
Ja man ik was er ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:35 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Ja, Burgerweeshuis was super gister, ze gingen echt los! Verassing dat Blax' ook nog langskwam, nog even praatje mee gemaakt. Hier had ik lang naar uitgekeken, maar het was zeker de moeite waard!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Tis allemaal zo somber grijs![]()
Ik bedoel lekker zomers nummer..![]()
"jawel zonnetje schijnt het is weeer lekker warm buiten, 30 graden, pak je zwembroek je bikini of je badpak uit de kast en neem een frisse duik in het water"![]()
aan de tekst ligt het niet maar ze houden de beelden nog somber![]()
Rico-Buitenbad
Ik zie nu pas wat jullie bedoelden. De clip op de Box is gewoon zwart/wit. Op de MySpace van Kubus is de clip in kleur, en ziet het er juist wél zomers uit. Lekker amateuristisch ziet het eruit.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:56 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad zo'n fijn oldschool video8 filtertje overheen gegooid; krijg je dat fijne jaren 70 gevoel van he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |