Duvel was er niet bij, blaxtar en de gang maar duvel niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel op t podium bij 't bevrijdingsfestival toch? Heeft niet meegedaan tho.
Ach ja zo houd ik mezelf tevreden, net doen alsof er nieuwe shit uit isquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:56 schreef Catch22- het volgende:
op zeker een remixalbum die ook in het vorige topic stond ;;;)
Lange F en Baas B? The Oppesites?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:50 schreef Tomhoog het volgende:
Lekker bezig
Laatst hoorde ik een nummer met we gaan nog niet naar huis nog laaaan niet nog laaang niet
maar dan van een van de rappers die hier worden genoemd en dus niet van de duinenmars ect
iemand enig idee?
Jeugd van Tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Lange F en Baas B? The Oppesites?
Zou het niet weten...
Wie zijn dat?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig
waarom weet ik dit
[off-topic] Omdat de beats geproduceerd zijn door Bastian... en dat zijn over het algemeen super vette beats! [/off-topic]quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig
waarom weet ik dit
Jawel. Duveltje had ook een Ozmoses shirt aan, prachtig, die Blax zat lekker het publiek op te hypen!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Duvel? Volgens mij was die dr niet bij.
Nee Duvel was er niet bij, misschien bedoel je Nav? Die stond achter de draaitafel had ook zo'n Ozmoses sjirt aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:20 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Jawel. Duveltje had ook een Ozmoses shirt aan, prachtig, die Blax zat lekker het publiek op te hypen!![]()
Ik vind die track met Sticks echt slecht!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:35 schreef S-Two het volgende:
Die met Sticks is zeer fijntjes!
Trek alleen Blax zijn stem niet echt.
Ik vind die beat echt te lam voor woorden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:04 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind die track met Sticks echt slecht!
Ik moet naar de verjaardag van Kikoooooo anders ging ik ook welquote:Hiphop-festival 20 mei in Park Wezenlanden
van een onzer verslaggeefsters
15 MEI 2006 - ZWOLLE - Al hiphoppend het park door. Het kan op zaterdag 20 mei in Park De Wezenlanden. Dwars Overijssel, de jongerenorganisatie van GroenLinks/De Groenen organiseert met steun van het programma Jeugd van de Europese Unie een open-air hiphopfestival in het Zwolse park.
’s Avonds zijn er optredens van Jawat, Typhoon, Tim (VSOP) en Klap van de Molen. Daarnaast komen verschillende dj’s draaien, waaronder Suez & Serch C2 en Big Marty. ‘s Avond is er een breakdancebattle.
Het evenement wordt omlijst met allerlei workshops die gericht zijn op jongeren in de leeftijd van 12 tot en met 21 jaar. Daarin worden de ‘vier elementen’ van hiphop benaderd (rap, graffiti, breakdance en DJ’ing). Ook is er een workshop debatteren. Verschillende graffiti-kunstwerken die op de dag zijn gemaakt, worden rondom het terrein tentoongesteld. Chain3 TMT, die speciaal vanuit New York overkomt, zal zijn Graffiti-kunsten aan Zwolle laten zien. Het festival begint om 15.00 uur. Vanaf 19.00 uur beginnen de optredens. In de avonduren gaan ook verschillende politieke jongerenorganisaties verbaal met elkaar de strijd aan tijdens een debat over het onderwerp veiligheid.
Voor de workshops kunnen geïnteresseerden zich nog tot 19 mei opgeven via revolt@dwars.org. De toegang tot het evenement is gratis.
Nee man! opgezwolle brak de tent af!!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Chrishop het volgende:
Zwolle was erg matig 5 mei, het lag niet aan Opge. Sfeer bij Pete Philly was erg veel beter.
Ich bin dabeiquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:36 schreef Catch22- het volgende:
http://www.destentor.nl/zwolle/article338513.ece
[..]
Waar was die afterparty?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:08 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Nee man! opgezwolle brak de tent af!!
iedereen ging los!
check de foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
en natuurlijk Rico weer, die even de show stopte voor een fotootje![]()
Anders was er de afterparty nog![]()
Ondanks dat je anderhalf uur moest wachten voordat ze besloten te beginnen![]()
![]()
Maar Pete philly was ook zeker goed![]()
en 'Ik Schrijf In', die is te relaxt voor woordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef rotskibo het volgende:
2 tracks van Ozmozes:
Blaxtar - Schrijf Ik ft. Rico: http://rapidshare.de/files/20760420/Blaxtar_-_Track_10.mp3.html
Blaxtar - Te Vermoorden ft. Sticks: http://rapidshare.de/files/20760531/Blaxtar_-_Track_14.mp3.html
Heet dat niet racisme?quote:Schoorstenen maken mijn lippen niet groter / of roder / het waren de slaven / geloof me //
Ik ben vier en ik vier slavernij met een klas vol blanken / dope he? / Nee.
Ja in Hedon!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:03 schreef Radobe het volgende:
Maar iemand nog bij de afterparty in Hedon geweest? Dat was echt goed, geluid was vet en het publiek ging lekker los.
Dat soort feestjes mogen ze vaker geven
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig
waarom weet ik dit
Hedon, maar je had er wel kaarten voor nodig (5 euro maar!)quote:
hahaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef Catch22- het volgende:
Want opgeduveld deel 2 zou te makkelijk zijn
Het is ook maar een mixtape, sommige tracks zijn al jaren oud. Op zn nieuwe album en Opgeduveld kun je hem beter beoordelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:23 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind het niet allemaal slecht trouwens. Maar zijn stem, zijn teksten en flow kunnen mijn niet bekoren.
Okee, moet ik dat maar eens luisteren. k ben nog niet echt bekend met anderen dan Opgezwolle van de Buitenwesten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het is ook maar een mixtape, sommige tracks zijn al jaren oud. Op zn nieuwe album en Opgeduveld kun je hem beter beoordelen.
]quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het is ook maar een mixtape, sommige tracks zijn al jaren oud. Op zn nieuwe album en Opgeduveld kun je hem beter beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |