Je gaat je goed vermaken. Niet al te grote zaaltjes zijn altijd vet.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:25 schreef febster het volgende:
Vrijdag mijn 1e concert van hun in de Effenaar, enorm veel zin in
Kleine zaal van de Effenaar staan ze. We gaan met 10 man (vrienden) eerst wat zuipen en dan lekker los, het wordt wereldsquote:Op maandag 8 mei 2006 01:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je gaat je goed vermaken. Niet al te grote zaaltjes zijn altijd vet.
Gaat ook heel vet worden lijkt me idd. En als bonus een weekje later C-mon & Kypski.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:59 schreef Catch22- het volgende:
ze spelen binnenkort ook weer in de vera. ik heb kubus met sticks daar gezien en toen ging het dak er al af..
hopen dat ze die gefixxed hebben als opge komt
C-mon & Kypski waren hier met bevrijdingsfestival, die mannen waren echt dopequote:Op maandag 8 mei 2006 02:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gaat ook heel vet worden lijkt me idd. En als bonus een weekje later C-mon & Kypski.
En ik was in Zwolle dus dat heb ik ff gemist.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:04 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
C-mon & Kypski waren hier met bevrijdingsfestival, die mannen waren echt dope.
Ik was ook liever naar Zwolle gegaan, maar om dat nou in je eentje te doen..quote:Op maandag 8 mei 2006 02:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En ik was in Zwolle dus dat heb ik ff gemist.Goed dagje gehad tho.
En eerder ook al Jawat en Kubus in de Simplon toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:59 schreef Catch22- het volgende:
ze spelen binnenkort ook weer in de vera. ik heb kubus met sticks daar gezien en toen ging het dak er al af..
Meen je dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:10 schreef Plots het volgende:
ik wil optredens van Raymzter..
Op Rico na toch de beste rijmer van NL
Nee, ik heb Rayacties, en wat losse nummers. En ik vind 't wat simpel allemaal. Hij zelf is wel tof tho. 't Is ook niet dat ik iets tegen 'm heb oid.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:11 schreef Plots het volgende:
Ja, jij hebt zeker alleen "Kut Marokkanen" gehoord van Ray ?
Wanneer komen ze in Vera?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:59 schreef Catch22- het volgende:
16 juni, vanaf 31 mei kan je reserveren geloof ik. En dat zou ik wel doen, want ik gok dat 't wel uitverkoopt.quote:
Hehe, was wel tof idd.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef nelisb het volgende:
froukje de both RULESSSS!!
op tv bij spuiten en slikken met een opgezwolle shirt!! style hoor!!
Dat kwam door die trutjes (en hun moeders) die daar nog stonden van Van Dik Hout of alvast klaarstonden voor Kane. Jammer voor ze, de helft wist niet wat Opgezwolle was (Meisje: "Is dat hard-rock ofzo.."quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Chrishop het volgende:
Zwolle was erg matig 5 mei, het lag niet aan Opge. Sfeer bij Pete Philly was erg veel beter.
Viel me niet tegen eigenlijk. Je moet niet zeiken over een harde kern als hele park vol staat met zeer veel verschillende mensen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Chrishop het volgende:
Zwolle was erg matig 5 mei, het lag niet aan Opge. Sfeer bij Pete Philly was erg veel beter.
Dat ga ik zeker doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
16 juni, vanaf 31 mei kan je reserveren geloof ik. En dat zou ik wel doen, want ik gok dat 't wel uitverkoopt.
Ik weet niet of je wel eens bij een Opgezwolle concert bent geweest alsin alleen die lui maar dan is de sfeer gewoon veel beter. Niet raar natuurlijk want dan komt iedereen ook voor hun, maar toch sfeer was matig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Viel me niet tegen eigenlijk. Je moet niet zeiken over een harde kern als hele park vol staat met zeer veel verschillende mensen.
Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:22 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens bij een Opgezwolle concert bent geweest alsin alleen die lui maar dan is de sfeer gewoon veel beter. Niet raar natuurlijk want dan komt iedereen ook voor hun, maar toch sfeer was matig.
mee eens; was saai man. leuk dat veel mensen 'jajajaja' meeschreeuwen, ik heb liever dat de party los gaat dan dat een paar kane-fans meeschreeuwenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Chrishop het volgende:
Ze stonden op lowlands ook voor een fokking groot publiek dat alleen voor hen kwam... dus, niet zenuwachtig denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:41 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik hoorde dat ze op 5 mei voor Zwolle erg zenuwachtig waren, logisch ook aangezien ze nog nooit voor zoveel mensen hadden opgetreden
Ze waren trouwens wel redelijk zat, maar dat zal wel met zenuwen-preventie te maken hebben gehad
Waarom ging het op Lowlands wel los dan? Ik heb ze nu 6 keer gezien ofzo, vorige keer op Bevrijdingsfestival was ook toffer dan nu (hoewel het toen ook niet echt los ging) maar in kleinere tenten gaat het gewoon los, hier niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:58 schreef Devlinsect het volgende:
Duh. Het blijft een festival publiek dus een mixpubliek. Dat kun je niet vergelijken met fanboys die speciaal voor naar het concert gaan ergens in de plaatselijke jeugdhonk.
Vond het optreden 5 mei niet slecht. Geluid liet het soms afweten. Voor de rest was het prima![]()
Jij stond vast links rechts was lame, normaal zou ik ook skeit hebben maar kan net weer 2 weken lopen (lees: strompelen) dus sloeg maar een keertje overquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef Catch22- het volgende:
ik vond het wel vet.. stonden jullie wel genoeg vooraan? Ik had ook van die Kane-huilies voor me maar daar sprongen we net zo hard tegenaan..
Er passen bij lange na niet 30.000 mensen in die tent bij lownlandsquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:43 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ze stonden op lowlands ook voor een fokking groot publiek dat alleen voor hen kwam... dus, niet zenuwachtig denk ik.
Mag ik jou aanrakenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Er passen bij lange na niet 30.000 mensen in die tent bij lownlands
Ze zeiden 't zelf tegen me, dus dan zal het vast waar zijn![]()
voor hun gezien rechts ja..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:12 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jij stond vast links rechts was lame, normaal zou ik ook skeit hebben maar kan net weer 2 weken lopen (lees: strompelen) dus sloeg maar een keertje over.
Niet geweest, speelde d'r iets, of gewoon muziek?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:03 schreef Radobe het volgende:
Maar iemand nog bij de afterparty in Hedon geweest? Dat was echt goed, geluid was vet en het publiek ging lekker los.
Dat soort feestjes mogen ze vaker geven
Gewoon een show, met opgezwolle en de hele aanhang.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Niet geweest, speelde d'r iets, of gewoon muziek?
Lame, had ik wel bij willen zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:18 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Gewoon een show, met opgezwolle en de hele aanhang.
Duvel? Volgens mij was die dr niet bij.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lame, had ik wel bij willen zijn.Incl Ty, Duvelduvel, Jawat, enz neem ik aan? Want die stonden op 't podium dacht ik.
Wel op t podium bij 't bevrijdingsfestival toch? Heeft niet meegedaan tho.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Duvel? Volgens mij was die dr niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |