Digitale TV is je vriend...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik moet die hele show zien, heb ik weer hoedenplank gemist
(bevrijdingsfestival ook al en de afterparty kon ik niet bij zijn)![]()
![]()
![]()
en op ned 3 stopten ze na tjappies en mammies en ik hoorde net de eerste klanken van hoedenplank![]()
Check 3voor12 dan, komt die zo..!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef Schuttingbeer het volgende:
ja, digitale tv bij me pappie en mammie idd.. en ik zit verdomme alweer in groningen![]()
hierna hoedenplank dus..quote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef nelisb het volgende:
hij is er nu tjappies en mammies
Check 3 voor 12 dan.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik moet die hele show zien, heb ik weer hoedenplank gemist
(bevrijdingsfestival ook al, daar deden ze 'm niet, en de afterparty kon ik niet bij zijn)![]()
![]()
![]()
en op ned 3 stopten ze na tjappies en mammies en ik hoorde net de eerste klanken van hoedenplank![]()
Ik zag in de nieuwsgroep a.b.boneless dat eoa gast daar bijna alle streams aan t rippen en posten is.. Opgezwolle staat er nog niet bij, maar ik hou t ff in de gaten!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef nelisb het volgende:
iemand toevallig dit concert al geript op mp3? zou hem graag op me ipod willen hebben
Mooi, 't optreden staat online, dus zal 'm strax even goed rippen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb de mp3 van de hele show op Pinkpop '06 voor jullie. Jammergenoeg is het eerste kwartier ongeveer met irritante kraajes en rare geluiden, met dank aan de stream. Dus hopen dat die achteraf nog goed online komt, dan rip ik die wel.
Klik
thanx hiervoor!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mooi, 't optreden staat online, dus zal 'm strax even goed rippen.Deze is ook incl Hoedenplank. En jammergenoeg mist aan 't begin Eigen Wereld, en Tunnelvisie...
Ja de red hot chilli peppers is maar een matig bandjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Dé smaakmaker van pinkpop (of iig de maandag)
netjes hoor!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
En hier de mp3 van de stream, jammergenoeg doet de stream bij 3 nummers nog raar, dus soms is 't even stil. Maargoed, beter dan niets. Heb de nummers ook even los van elkaar geknipt.
Klik
Ik kwam btw ook een .wmv tegen van de nummers die ned3 heeft uitgezonden:
Klik
Thnx!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
En hier de mp3 van de stream, jammergenoeg doet de stream bij 3 nummers nog raar, dus soms is 't even stil. Maargoed, beter dan niets. Heb de nummers ook even los van elkaar geknipt.
Klik
Ik kwam btw ook een .wmv tegen van de nummers die ned3 heeft uitgezonden:
Klik
Yup, die stream is niets mis mee, alleen hun audio bestand is niet helemaal 100% kennelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Thnx!![]()
De stream loopt hier rond 11 minuten behoorlijk te kutten... heb jij ook die van 3voor12 geript?!
Bedankt, ik ga luisteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
En hier de mp3 van de stream
Mja dat ligt dus aan 3voor12, dat in die 3 nummers 't geluid opeens wegvalt. De rest krijg je niet beter lijkt me.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:05 schreef nelisb het volgende:
idd jammer,zit nu je rip te luisteren en toch wel irritant dat het geluid wegvalt of kraakt,vond het nummer van stickz en typhoon wel lekker
denken jullie dat er nog betere rips komen?? zo nee dan moeten we het er maar mee doen
Klopt ik ben ook van de partyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:12 schreef Freshthinking het volgende:
Damn, ondanks die kwaliteit klinkt het wel erg vet hoor! Jammer dat ik het gemist heb, maar vrijdagavond een herkansing. Dan staan ze namelijk in Deventer
techno, acid en electro!quote:
Live-set, geen mixtape. Toch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:54 schreef DubzOne het volgende:
Er staat een techno-mixtape van Kubus op 3voor12:
Kubus - Mixtape Mei 2006
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=19190112
In het duitsquote:
Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Heeft Delic eigenlijk ooit iets solo uitgebracht? Of staat er iets op stapel?
Zonde, hij zou briljante instrumentals kunnen maken denk ik. Een beetje ala Madlib.quote:
Op Vloeistof en Eigen Wereld staan natuurlijk twee briljante instrumentals.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:42 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zonde, hij zou briljante instrumentals kunnen maken denk ik. Een beetje ala Madlib.
Jaja, die smaken dan ook naar meer! Vooral op het laatste album vind ik de beats veruit het meest interessant.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Op Vloeistof en Eigen Wereld staan natuurlijk twee briljante instrumentals.
Ik vind Dipsaus een stuk beter eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Jaja, die smaken dan ook naar meer! Vooral op het laatste album vind ik de beats veruit het meest interessant.
Maar goed, wellicht dropt ie ooit nog een solo...
Ik ben van mening dat sommige tracks op Eigen Wereld aan kracht zouden winnen zonder Mc's. De producties op zich zijn al vet genoeg. Maar waarschijnlijk is het vloeken in de kerk om dat in dit topic te zeggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind Dipsaus een stuk beter eigenlijk.
Jammer dan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat sommige tracks op Eigen Wereld aan kracht zouden winnen zonder Mc's. De producties op zich zijn al vet genoeg. Maar waarschijnlijk is het vloeken in de kerk om dat in dit topic te zeggen.
Ik heb wel een stapeltje instrumentals van Eigen Wereld (en vloeistof btw), kan 'k wel even uploaden. Sommige zijn wel gelooped enzo, maar beter dan niets.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:52 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat sommige tracks op Eigen Wereld aan kracht zouden winnen zonder Mc's. De producties op zich zijn al vet genoeg. Maar waarschijnlijk is het vloeken in de kerk om dat in dit topic te zeggen.
gelooped bij sommige opge tracks is niet echt goed want de beat verandert soms best vaakquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb wel een stapeltje instrumentals van Eigen Wereld (en vloeistof btw), kan 'k wel even uploaden. Sommige zijn wel gelooped enzo, maar beter dan niets.
In Eigen Wereld zeer veel zelfs.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:27 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
gelooped bij sommige opge tracks is niet echt goed want de beat verandert soms best vaak
Wel af, niet uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef skiczukie het volgende:
Is dat Fakkelteit al uit?
Ja i know, had ook graag goede instrumentals gewild, maarja die zijn er niet voorzover ik weet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:27 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
gelooped bij sommige opge tracks is niet echt goed want de beat verandert soms best vaak
Fakkelteit. Ergens dit jaar als het goed is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Is het Fakkelteit of Fakkeltijd? En wanneer komt het?
Lijkt me geweldig idd. Alleen Dip Saus is al zó vet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:05 schreef S-Two het volgende:
Ik weet niet of dat DKDent ooit nog komt, maar ik neem aan dat dat dan wel instrumentaal is. Damnnn, dat zou vet zijn!
Jah, dacht ik al.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Fakkelteit. Ergens dit jaar als het goed is.
Nope... maar Burgerweeshuis is wel een tof poppodium!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:34 schreef Bange-Frans het volgende:
jaja vanaf voor het eerst naar opgezwolle heente vet...gaan dr nog meer hier naar het burgerweeshuis?
Ik dus ook. Als je nog een leuke vriendin hebt die nog een kaartje zoekt.. Ik heb er nog 1 over.. Het is uitverkocht btw..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:34 schreef Bange-Frans het volgende:
jaja vanaf voor het eerst naar opgezwolle heente vet...gaan dr nog meer hier naar het burgerweeshuis?
iemand die het capt ????quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:04 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Voor de thuisblijvers met digitale TV:
Op VPRO 3voor12 wordt vanaf 20u het Pinkpop concert herhaald!
[dan zou t nu eigenlijk al bezig moeten zijn, maar goed...]
Edit: is zojuist begonnen![]()
HLaat maar is al geweestquote:
moooooooooooooiquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:35 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Ja, Burgerweeshuis was super gister, ze gingen echt los! Verassing dat Blax' ook nog langskwam, nog even praatje mee gemaakt. Hier had ik lang naar uitgekeken, maar het was zeker de moeite waard!![]()
![]()
![]()
Jammer voor jou want het was echt te vet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
Ze komen morgen naar Drachten, met Typhoon en Jawat. Alleen jammer dat het in Drachten is, ik heb een hekel aan dat pestdorp.
zal wel zomer wordenquote:Op zondag 11 juni 2006 13:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe wordt '\t trouwens met die Buitenwesten DVD?zal top-notch weer eens mailen.
Ik heb eventueel wel een reservering voor je over, moet je me rond donderdag/vrijdag even vragen.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:36 schreef S-Two het volgende:
Godver, optreden al uitverkocht. Was ik toch direct maar kaartjes gaan halen.
Ja man ik was er ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:35 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Ja, Burgerweeshuis was super gister, ze gingen echt los! Verassing dat Blax' ook nog langskwam, nog even praatje mee gemaakt. Hier had ik lang naar uitgekeken, maar het was zeker de moeite waard!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |