Mooi, 't optreden staat online, dus zal 'm strax even goed rippen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb de mp3 van de hele show op Pinkpop '06 voor jullie. Jammergenoeg is het eerste kwartier ongeveer met irritante kraajes en rare geluiden, met dank aan de stream. Dus hopen dat die achteraf nog goed online komt, dan rip ik die wel.
Klik
thanx hiervoor!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mooi, 't optreden staat online, dus zal 'm strax even goed rippen.Deze is ook incl Hoedenplank. En jammergenoeg mist aan 't begin Eigen Wereld, en Tunnelvisie...
Ja de red hot chilli peppers is maar een matig bandjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Dé smaakmaker van pinkpop (of iig de maandag)
netjes hoor!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
En hier de mp3 van de stream, jammergenoeg doet de stream bij 3 nummers nog raar, dus soms is 't even stil. Maargoed, beter dan niets. Heb de nummers ook even los van elkaar geknipt.
Klik
Ik kwam btw ook een .wmv tegen van de nummers die ned3 heeft uitgezonden:
Klik
Thnx!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
En hier de mp3 van de stream, jammergenoeg doet de stream bij 3 nummers nog raar, dus soms is 't even stil. Maargoed, beter dan niets. Heb de nummers ook even los van elkaar geknipt.
Klik
Ik kwam btw ook een .wmv tegen van de nummers die ned3 heeft uitgezonden:
Klik
Yup, die stream is niets mis mee, alleen hun audio bestand is niet helemaal 100% kennelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Thnx!![]()
De stream loopt hier rond 11 minuten behoorlijk te kutten... heb jij ook die van 3voor12 geript?!
Bedankt, ik ga luisteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
En hier de mp3 van de stream
Mja dat ligt dus aan 3voor12, dat in die 3 nummers 't geluid opeens wegvalt. De rest krijg je niet beter lijkt me.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:05 schreef nelisb het volgende:
idd jammer,zit nu je rip te luisteren en toch wel irritant dat het geluid wegvalt of kraakt,vond het nummer van stickz en typhoon wel lekker
denken jullie dat er nog betere rips komen?? zo nee dan moeten we het er maar mee doen
Klopt ik ben ook van de partyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:12 schreef Freshthinking het volgende:
Damn, ondanks die kwaliteit klinkt het wel erg vet hoor! Jammer dat ik het gemist heb, maar vrijdagavond een herkansing. Dan staan ze namelijk in Deventer
techno, acid en electro!quote:
Live-set, geen mixtape. Toch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:54 schreef DubzOne het volgende:
Er staat een techno-mixtape van Kubus op 3voor12:
Kubus - Mixtape Mei 2006
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=19190112
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |