Tof!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet eerst nog eten daarna kan ik wel civven.
Jij bent toch veel te intelligent voor zulke kretologie.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:32 schreef Monidique het volgende:
Compensatiearbiters, de walgelijksten.
7.5quote:Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een reus op de schouders van dwergen
Dat heeft een bepaalde scharnierfunctie.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef Monidique het volgende:
Verklaar je keuze voor dit cijfer en niet een tiende hoger.
Allerminst willekeurig. Nu behoor je niet tot de hogere regionen, een duimlengte scheidt jou daarvan. Dat moet fnuikend zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:41 schreef Monidique het volgende:
Een willekeurige cesuur?
Het bezorgt mij nachtmerries. Zo dicht bij de intellectuele oneindigheid en dan toch sterven als voetnoot.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Allerminst willekeurig. Nu behoor je niet tot de hogere regionen, een duimlengte scheidt jou daarvan. Dat moet fnuikend zijn.
Klopt.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, jij bent ook voor eeuwig verknoeid door dit forum.
Een onvermoeide arbeid komt alles te boven.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het bezorgt mij nachtmerries. Zo dicht bij de intellectuele oneindigheid en dan toch sterven als voetnoot.
Ik krijg het idee dat Nawijn goedkoop wil scoren door zich op te werpen als onderzoeker.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Nawijn krijgt vijftien tips over moord Vaatstra
ANP
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn heeft de afgelopen week ongeveer vijftien tips binnengekregen over de moord op Marianne Vaatstra.
Dat liet hij zondag via zijn woordvoerder weten. Hierbij zouden drie ‘zeer interessante tips’ zitten die de parlementariër de komende tijd wil uitdiepen.
[ bron ]quote:Global warming is rapidly melting the ice-bound roof of the world, and turning it into desert, leading scientists have revealed.
The Chinese Academy of Sciences - the country's top scientific body - has announced that the glaciers of the Tibetan plateau are vanishing so fast that they will be reduced by 50 per cent every decade. Each year enough water permanently melts from them to fill the entire Yellow River.
They added that the vast environmental changes brought about by the process will increase droughts and sandstorms over the rest of the country, and devastate many of the world's greatest rivers, in what experts warn will be an "ecological catastrophe".
Waarom was het zeven jaar geleden een van de betere plaatsen om te zijn in de Arabische wereld?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:03 schreef Monidique het volgende:
Het NOS-Journaal heeft nu een stuk over Palestina. Het is verschrikkelijk. Zeven jaar geleden was het een van de betere plaatsen om te zijn in de Arabische wereld, nu is het een failliete, corrupte, fanatieke anarchie waarin de fundamentalistische Islam zich uitbreidt en een menselijke crisis aanstaande is of wellicht al plaatsvindt. Zo zonde.
E=een gevoel.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ach vaagheid kenmerkt de grote geesten.
Al CIAda! USrael!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
In an outtake reportedly taken from a videotape made by Abu Musab al-Zarqawi, the terrorist leader needed some help firing a machine gun.
Een bloody, godforsaken shame.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Senatoren 'diep bezorgd' over CIA-kandidaat
ANP
WASHINGTON - Democratische senatoren in de Verenigde Staten toonden zich zondag ‘diep bezorgd’ over de verwachte voordracht van generaal Michael Hayden als nieuwe chef van de geheime dienst CIA.
Bush zal Hayden maandag al voordragen als opvolger van de vrijdag opgestapte Porter Goss, zo meldden Amerikaanse media zondag op gezag van bronnen bij het Witte Huis. De 61-jarige Hayden is omstreden omdat hij een fervent voorstander is van het afluisteren van Amerikaanse burgers waartoe Bush na de aanslagen van 11 september 2001 besloot zonder toestemming van het Congres.
Luchtmachtgeneraal Hayden had de afluisteracties verdedigd nadat die in de openbaarheid waren gekomen. Volgens Hayden moest de geheime dienst NSA Amerikanen afluisteren ‘om levens te redden’. Ook een enkele Republikeinse senator, zoals Arlen Specter, kondigde een harde ondervraging van Hayden aan, als de Senaat zich over zijn kandidatuur buigt.
Veel Democraten, maar ook enkele Republikeinse politici, vinden het tevens een bezwaar dat met Hayden een militair aan het hoofd zou komen te staan van de CIA. ‘Op dit moment zouden we geen militaire persoon moeten hebben aan het hoofd van een civiele dienst’, aldus de Republikein Pete Hoekstra, die voorzitter is van de commissie voor geheime diensten van het Huis van Afgevaardigden. ‘Het gevaar van een militair als verantwoordelijke voor de geheime dienst is dat militairen een heel andere kijk op de wereld hebben.’
Ook de Republikeinse senator Saxby Chambliss uit de staat Georgia ziet het feit dat Hayden een militair is, als het ‘grootste probleem’. Volgens hem maakt het niet zoveel verschil als Hayden in plaats van zijn uniform een streepjespak aantrekt.
De krant The Washington Post wijst erop dat minister van Defensie Donald Rumsfeld steeds meer invloed krijgt op de geheime diensten. ‘Het Pentagon wordt steeds sterker’, aldus de krant op gezag van een voormalige functionaris van de geheime diensten. Telkens als er veranderingen zijn, krijgt het Pentagon er macht bij, aldus de publicatie
Details burger, details!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef Monidique het volgende:
Volgens hem zou 9/11 voorkomen kunnen worden als dat programma toendertijd actief was. Wat natuurlijk onzin is, daar men immers reeds bekend was met de terroristen in Amerika. De samenwerking tussen de verschillende veiligheidsdiensten was echter uiterst gebrekkig en geen burgerspionage had daartegen geholpen.
Goh, dat heeft wel even te maken met dat laten aftappen, denk ik dan. Niet?quote:Volgens mij ben jij vroeger misbruikt, of voel je je alsof je vroeger misbruikt ben, en is dat de reden dat je nu andere mensen controle over je leven geeft.
Heb je je ook achter de oren gewassen?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef Monidique het volgende:
Ik ben klaar voor Civilization 4.
Ja. Is zo gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
Moet ik eigenlijk eerst die nieuwe patch installeren?
Sluikreclame.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:41 schreef MrX1982 het volgende:
Hij loopt al. Geen punt bij Karwei.
Ben bezig met lesvoorbereiding van de hele week....quote:Op zondag 7 mei 2006 20:40 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, niet echt. Doe je mee, George?
Niet weeeeeeeerrrr dat lijstje.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:53 schreef Monidique het volgende:
Peiling: PvdA verliest door AOW-plan
O God! Waar halen ze dat toch telkens vandaan?
Tja, das niet zo mooi, anderzijds doe aandelenfondsen het toch heel aardig in het Oosten. Die investeren dan waarschijnlijk ook meer lokaal. Daarbij, van die lompe Hollanders die zaken willen doen in Chinaquote:Op zondag 7 mei 2006 21:47 schreef George-Butters het volgende:
Interesting:
[afbeelding]
Dat gelul over het oosten. Het kost nu voornamelijk geld. Puur een image kwestie, meedoen of je mag niet meer meedoen met de potjes golf. Kinderachtig en oppertunistisch.
Da's tenminste iets.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:07 schreef MrX1982 het volgende:
Verslagen door Louis XIV himself.
Wat een leuke besneden somalische moslima.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:18 schreef Godslasteraar het volgende:
http://i6.photobucket.com(...)aar/Fun/woepie01.jpg
http://i6.photobucket.com(...)aar/Fun/woepie02.jpg
http://i6.photobucket.com(...)aar/Fun/woepie03.jpg
http://i6.photobucket.com(...)aar/Fun/woepie04.jpg
http://i6.photobucket.com(...)aar/Fun/woepie05.jpg
![]()
http://i6.photobucket.com(...)raar/Fun/moslima.jpgquote:Op zondag 7 mei 2006 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een leuke besneden somalische moslima.
Welk forum is dat ?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:29 schreef Tafkahs het volgende:
Hrrr, er staat een plaatje van een dik 40+ er in S&G [afbeelding]
[ bron ]quote:Two London papers have speculated this weekend that complaints by President George W. Bush forced a British minister from his post because of his opposition to the use of nuclear force against Iran.
The Independent suggests that a phone call from the U.S. president to British Prime Minister Tony Blair led to the removal of Foreign Secretary Jack Straw Friday.
The newspaper reports that friends of Straw believe Mr. Bush was extremely upset when Straw pronounced any use of nuclear weapons against Iran "nuts."
Both The Independent and the Guardian write that Straw's "fate was sealed" after a White House phone call to Blair.
Barbiebek heeft ze. Niet superknap ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 23:42 schreef pberends het volgende:
Keira Knightley lijkt op Michael Jackson.
Ben ik echt de enige die die fucking lelijke foto's van Keira fucking lelijk vind???
[afbeelding]
Dat hoofd kan toch niet voor zo'n "uberbabe"???.
\quote:Op zondag 7 mei 2006 23:42 schreef pberends het volgende:
Keira Knightley lijkt op Michael Jackson.
Ben ik echt de enige die die fucking lelijke foto's van Keira fucking lelijk vind???
[afbeelding]
Dat hoofd kan toch niet voor zo'n "uberbabe"???.
Naomiquote:Op zondag 7 mei 2006 23:43 schreef Godslasteraar het volgende:
Ook een tip, doownloaden met eMule voor een stel weergaloze billen:
Big Tits Round Asses - Naomi And Gianna - Double Stack.wmv
en voor de liefhebbers van driedubbele megareten: zoek naar JoiRyda in eMule, freaky![]()
Lekkere mannenkopquote:
Je hebt mooie vrouwen, mooiere vrouwen en goddelijke vrouwen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan Keira erbij....
Huh? Flower Tucci was toch altijd voor de zaterdagquote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Naomi.
Flower Tucci is ook een aanrader.
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:29 schreef Tafkahs het volgende:
Hrrr, er staat een plaatje van een dik 40+ er in S&G [afbeelding]
Weet je wel wie ik bedoel?quote:
best wel een hondekop hč? Het sluit perfect aan bij je geniaalste topic ooit: waarom heeft de massa zo'n slechte smaakquote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekkere mannenkop, ik schijn homo te zijn volgens Keira-fans, dus ik kan het weten.
Ja , ze is eng met haar fundamentalistische lectuur.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef Tafkahs het volgende:
Weet je wel wie ik bedoel?
Gelukkig zijn we geen us modsquote:Op maandag 8 mei 2006 00:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja , ze is eng met haar fundamentalistische lectuur.
Daar zijn we iets te afzeikerig (en niet serieus genoeg) voor.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:18 schreef Tafkahs het volgende:
Gelukkig zijn we geen us mods
typisch een jaren 80 mentaliteitquote:Op maandag 8 mei 2006 00:22 schreef MrX1982 het volgende:
Is ze al zo oud?
Op een of andere manier denk ik altijd dat een forum voor jongeren is onder de 30.
Ik weet dat het ook niet waar is maar toch kom ik niet van het idee af.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:26 schreef Tafkahs het volgende:
typisch een jaren 80 mentaliteit
Hoe zie jij mensen van 30 eigenlijk? Vroeger, toen ik 17 was en voor het eerst op vakantie met vrienden, toen vormde ik me een beeld van de dertiger, een carrierejagende sufferd, met een bril, in een oversized colbert, met zweetplekken onder z'n arm die probeert teveel z'n best te doen in de disco,.. om te swingen...quote:Op maandag 8 mei 2006 00:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet dat het ook niet waar is maar toch kom ik niet van het idee af.
Ik ben dogmatisch.
Ik zie dertigers als mislukte twintigers. Het lot niet accepteren dat ze niet meer jong zijn. Na de 40 zie je die berusting wel komen dat duurt dus 10 jaarquote:Op maandag 8 mei 2006 00:30 schreef Tafkahs het volgende:
Hoe zie jij mensen van 30 eigenlijk? Vroeger, toen ik 17 was en voor het eerst op vakantie met vrienden, toen vormde ik me een beeld van de dertiger, een carrierejagende sufferd, met een bril, in een oversized colbert, met zweetplekken onder z'n arm die probeert teveel z'n best te doen in de disco,.. om te swingen...
Aha, dat idee is dus nooit veranderdquote:Op maandag 8 mei 2006 00:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie dertigers als mislukte twintigers. Het lot niet accepteren dat ze niet meer jong zijn. Na de 40 zie je die berusting wel komen dat duurt dus 10 jaar.
Vroeger toen ik nog in mijn tienerjaren zat keek ik altijd heel erg op tegen mensen in de 20. Die vond ik toen zo enorm oud en wijs maar ja dan ben je zelf in de twintig en dan tsja valt allemaal tegen.
en dan over een jaartje of tien merk je dat je alleen in de ogen van een ander ouder wordt. Heel bevreemdend, een mensenleven stelt qua tijdsduur niets voor.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie dertigers als mislukte twintigers. Het lot niet accepteren dat ze niet meer jong zijn. Na de 40 zie je die berusting wel komen dat duurt dus 10 jaar.
Vroeger toen ik nog in mijn tienerjaren zat keek ik altijd heel erg op tegen mensen in de 20. Die vond ik toen zo enorm oud en wijs maar ja dan ben je zelf in de twintig en dan tsja valt allemaal tegen.
Weten zij veelquote:Op maandag 8 mei 2006 00:39 schreef Drugshond het volgende:
Ach... kleine kinderen kleine zorgen, grotere kinderen grotere zorgen.
Je verschuift het beeld van zo die zijn oud. Uiteindelijk komt die berusting na de 40quote:Op maandag 8 mei 2006 00:40 schreef Godslasteraar het volgende:
en dan over een jaartje of tien merk je dat je alleen in de ogen van een ander ouder wordt. Heel bevreemdend, een mensenleven stelt qua tijdsduur niets voor.
WTF? Ik hoop dat ze dit soort claims wel goed kunnen onderbouwen.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:48 schreef Godslasteraar het volgende:
In Der Spiegel: http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,414934,00.html
.... George W. Bush bewies vor allem, dass er am Ende seiner Zeit ist. Der Mann ist zum Zuschauer seiner eigenen Politik geworden.
Ik heb een paar goede contacten met buren in het apartementencomplex waarin ik woon, waaronder een weduwe van 83, en met haar heb ik het er ook wel eens over. En ze bevestigd wat ik hierboven al schreef. De tijd vliegt voorbij, en voor je het weet ben je oud.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je verschuift het beeld van zo die zijn oud. Uiteindelijk komt die berusting na de 40.
Dat geloof ik graag. Op een gegeven moment is er een tijd dat je naar "achteren" kijkt ipv naar "voren" op dat moment weet je dat je oud bent.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:55 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik heb een paar goede contacten met buren in het apartementencomplex waarin ik woon, waaronder een weduwe van 83, en met haar heb ik het er ook wel eens over. En ze bevestigd wat ik hierboven al schreef. De tijd vliegt voorbij, en voor je het weet ben je oud.
Verjaardagen waar het gaat over trouwen en kinderenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Het verschil in generaties kan je het beste zien op verjaardagen.
Je ziet dan "clubjes" ontstaan. Kinderen bij de kinderen, jongeren bij de jongeren, volwassenen bij de volwassenen en dan ontbreken de dertigers. Die zweven een beetje tussen de jongeren en volwassenen in. De een verkiest het zitten wat de volwassenen vaak doen en de ander verkiest het staan van de jongeren.
Verjaardagen met vrouwen hequote:Op maandag 8 mei 2006 00:59 schreef du_ke het volgende:
Verjaardagen waar het gaat over trouwen en kinderen.
* Finder_elf_towns krijgt een instant-trauma.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuker zijn diegene over scheidingen en wat te doen met de kinderenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn voor over tien jaar ofzoquote:Op maandag 8 mei 2006 01:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Leuker zijn diegene over scheidingen en wat te doen met de kinderen
ebay?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Leuker zijn diegene over scheidingen en wat te doen met de kinderen
Doffe ellende maar je het schijnt er soms bij te horenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
* Finder_elf_towns krijgt een instant-trauma.
Ik hoor bij dat laatste groepje ben ik bang, geestelijk gezien ontwijk ik de begin tintigers niet eens zoveel meerquote:Op maandag 8 mei 2006 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
de dertigers. Die zweven een beetje tussen de jongeren en volwassenen in. De een verkiest het zitten wat de volwassenen vaak doen en de ander verkiest het staan van de jongeren.
Vrouwen kunnen best bier drinken. Maar vrouwen die wijn drinken zijn natuurlijk op en top vrouwquote:
Hmm, die heb ik dus al achter de rug. Ik zit nu in de fase dat ik een 13 jaar jongere vriendin hebquote:
ik drink wat er beschikbaar isquote:Op maandag 8 mei 2006 01:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best bier drinken. Maar vrouwen die wijn drinken zijn natuurlijk op en top vrouw.
Daarom drink ik ook geen wijn.
G Bush is in 4 jaar tijd 20 jaar ouder geworden, check de foto's. En wat ze in het artikel al schrijven, de controle is volledig weg, Bush heeft eigenlijk geen bondgenoten meer, behalve dan een handjevol die hem zo nu en dan wat lippendienst bewijzen.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
WTF? Ik hoop dat ze dit soort claims wel goed kunnen onderbouwen.
Weet je waarom ze wijn drinken eigenlijk. Nee he?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best bier drinken. Maar vrouwen die wijn drinken zijn natuurlijk op en top vrouw.
Daarom drink ik ook geen wijn.
Aangelengd met jenever een goed drankje voor tijdens werkquote:
Doen ze voor de mannen?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:07 schreef Tafkahs het volgende:
Weet je waarom ze wijn drinken eigenlijk. Nee he?
Kan je niet gewoon vodka in een cola blikje doen. Fristi met alcohol je moet er maar van houden of snakken naar alcoholquote:Op maandag 8 mei 2006 01:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Aangelengd met jenever een goed drankje voor tijdens werk
Dat zijn de slechtere verjaardagenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:07 schreef du_ke het volgende:
Met alcohol, anders drink ik wel water.
Hoezo? Een white russian is bv. ook lekker; althans, dat vind ik dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon vodka in een cola blikje doen. Fristi met alcohol je moet er maar van houden of snakken naar alcohol.
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmm, die heb ik dus al achter de rug. Ik zit nu in de fase dat ik een 13 jaar jongere vriendin heb
Ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:11 schreef du_ke het volgende:
zit een beetje half harrie mens te kijken met verdonk. Dat mens kan me echt totaal niet aanspreken. Zal wel een andere doelgroep hebben
.
Ze heeft wel een PSP verleden.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:11 schreef du_ke het volgende:
zit een beetje half harrie mens te kijken met verdonk. Dat mens kan me echt totaal niet aanspreken. Zal wel een andere doelgroep hebben
.
Rosé, en dan alleen met warm weer is mij al zoet genoeg, veel zoeter moet het niet worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:11 schreef MrX1982 het volgende:
Het idee dat je een mierzoet drankje als fristi mengt met alcohol. Ik heb het nog nooit geprobeerd misschien ligt het daaraan.
Tja ze heeft nu nieuwe idealen, een mooi blank Nederland.quote:
Recept spa-doodquote:Op maandag 8 mei 2006 01:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Aangelengd met jenever een goed drankje voor tijdens werk
Wat is er mis met blanken?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:13 schreef du_ke het volgende:
Tja ze heeft nu nieuwe idealen, een mooi blank Nederland.
Ja daar kan je wel dood aan gaanquote:Op maandag 8 mei 2006 01:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Recept spa-dood1 deel 7-up. 2 delen Wodka 1 deel gin 1 deel jenever.
Ach met jou praat ik niet meerquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ach met jou praat ik niet meer![]()
Jij wil mijn Euromast neerhalen![]()
Pff nog meer zuipen is een grotere uitdaging.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:16 schreef Tafkahs het volgende:
... dat jullie drank kunnen bewaren zeg.. .
Ik werk in de horeca, afcateren houd alles wel op peil :pquote:Op maandag 8 mei 2006 01:16 schreef Tafkahs het volgende:
... dat jullie drank kunnen bewaren zeg.. .
Als je alle kleuren mengt krijg je zwart. Heb je dan je zin?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:16 schreef du_ke het volgende:
1 kleur is zo saai.
Hmm, er was iets met deze stelling. Er zijn sowieso twee vormen van mengen, maar er was iets met zwart. Maar ik heb nu teveel bier op om hem te herinneren laat staan op te zoeken.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je alle kleuren mengt krijg je zwart. Heb je dan je zin?
Je hoeft toch niet alles instant te mengen? Lang leve de verscheidenheid, ook in NLquote:Op maandag 8 mei 2006 01:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
LOL, dat heb ik je inderdaad nooit verteld, bij het laatste sp feest, zag ik een kerel die er echt helemaal verkankerd uitzag. Die kerel moest de drankjes verzorgen enzo. Ik vond 'm meteen al supertof en het duurde niet al te lang voordat hij mij voorrang gaf bij het tappenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca, afcateren houd alles wel op peil :p
DrW is getting cold turkey vibesquote:Op maandag 8 mei 2006 01:20 schreef MrX1982 het volgende:
Als of ik iedeen ken in de hoerecaquote:Op maandag 8 mei 2006 01:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
LOL, dat heb ik je inderdaad nooit verteld, bij het laatste sp feest, zag ik een kerel die er echt helemaal verkankerd uitzag. Die kerel moest de drankjes verzorgen enzo. Ik vond 'm meteen al supertof en het duurde niet al te lang voordat hij mij voorrang gaf bij het tappen![]()
Volgens mij was het vroeger een best knappe kerel, maar nu had ie wat dun haar en over z'n hoofd geslagen. Ken je die? Er werkte ook een klein vrouwtje met ontzettend diepe lachrimpels, wat haar een hele positieve uitstraling gaf.
Verscheidenheid is voor jou een doel op zich?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles instant te mengen? Lang leve de verscheidenheid, ook in NL.
ja, dat weet ik dus niet, hoe zijn die teams samengesteld? Ik heb zelfs nog uitgekeken op het laatste Sail eventquote:Op maandag 8 mei 2006 01:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als of ik iedeen ken in de hoereca
Het is zondagnacht half 2 ik heb niet zoveel doelen meerquote:Op maandag 8 mei 2006 01:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verscheidenheid is voor jou een doel op zich?
Je hebt een donkere vriendin?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:23 schreef du_ke het volgende:
Je hoeft toch niet alles instant te mengen? Lang leve de verscheidenheid, ook in NL.
Toen stond ik op de Sedov.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, dat weet ik dus niet, hoe zijn die teams samengesteld? Ik heb zelfs nog uitgekeken op het laatste Sail event![]()
En ik moest helaas rare diensten draaien en ook weer elke dag terug naar Rotterdam, zat dus niet in het "Hotel" wat geregeld was. Anders had ik je wel gemaildquote:Op maandag 8 mei 2006 01:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog uitgekeken op het laatste Sail event![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En ik moest helaas rare diensten draaien en ook weer elke dag terug naar Rotterdam, zat dus niet in het "Hotel" wat geregeld was. Anders had ik je wel gemaild
Truste lieve boomknuffelaartquote:
Dat is nog een booming tak van sport.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik werk in de horeca, afcateren houd alles wel op peil :p
Die topickick van je in dat dingetje van mij over EWK, geniaalquote:Op maandag 8 mei 2006 01:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is nog een booming tak van sport.
Straks ethanol aan de benzinepomp.
Ehmmm... Snarf begon ermeequote:Op maandag 8 mei 2006 01:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Die topickick van je in dat dingetje van mij over EWK, geniaal![]()
![]()
Ik zag het alquote:Op maandag 8 mei 2006 01:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ehmmm... Snarf begon ermee. Maar ik zag er een andere toepassing voor.
In de winter was dat lekker warm geweestquote:Op maandag 8 mei 2006 01:50 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag bijna een hele bankstel opgestokt met een terracotta.
Was te lui om alles als 1 stuk bij het grofvuil te zetten. Alles met een hakbijl in elkaar geslaan en hoppa de fik erin.
Dat ding heeft 9 uur lopen branden.
quote:
Mja maar daar kunnen die steen-kachels weer niet altijd goed tegen.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In de winter was dat lekker warm geweest
http://www.stadsomroep.com/Detail.asp?NUM=17273quote:In de nacht van zaterdag op zondag werden in Brugge twee zwarte jongeren aangevallen door een groep skinheads. Eén van de slachtoffers verkeert nog in levensgevaar. De aanslag vond plaats vlakbij het skinheadcafé "De Kastelein" aan de Maalse Steenweg, waar die avond was er een huwelijksfeest doorging.
bombarderen die zooiquote:Op maandag 8 mei 2006 08:34 schreef Autodidact het volgende:
http://www.kicken.com/konijn/Liefkleinkonijntje.swf
schuld van d66quote:Op maandag 8 mei 2006 09:03 schreef Autodidact het volgende:
Dertiger moet leren kiezen
Hoor je het eens van een ander.
Doet me denken aan het liedje van The Streets - The Irony Of It Allquote:Alcohol is deadlier than ecstasy, says Government's drugs adviser
Alcohol is more harmful and causes more deaths than the drug ecstasy, a leading scientist who advises the Government on drug safety is warning.
Professor David Nutt, a senior member of the drugs panel which recommended the downgrading of cannabis, is calling for the current system of drugs classification to be widened, to reflect the dangers posed by excessive drinking.
The addiction expert says only 10 premature deaths a year in the UK can be blamed on ecstasy, compared with at least 22,000 attributable to drinking. He highlights the fact that alcohol is exempt from an official system of harm rating despite being the cause of 10,000 assaults a year, unlike ecstasy, which is not linked with violence.
bronquote:President Hugo Chavez said yesterday that Venezuelan voters should have the chance to decide whether he should govern the country for the next 25 years.
Bankstellen fikken goedquote:Op maandag 8 mei 2006 01:50 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag bijna een hele bankstel opgestokt met een terracotta.
Was te lui om alles als 1 stuk bij het grofvuil te zetten. Alles met een hakbijl in elkaar geslaan en hoppa de fik erin.
Dat ding heeft 9 uur lopen branden.
Goh, wat verbaast me dat nou.quote:President Hugo Chavez said yesterday that Venezuelan voters should have the chance to decide whether he should govern the country for the next 25 years.
Wat een lelijke eend!quote:Op maandag 8 mei 2006 10:47 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.aylar.no/media/04.jpg
Iranian pride!
Mooier dan dat sletje waar je gister een plaatje van had.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:47 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Iranian pride!
't Is een autoritaire nationalist, zou hij vroeger een huilbaby zijn geweest of had 'ie gewoon foute vriendjes?quote:
Een groter deel van de bevolking profiteert nu wel meer van de natuurlijke rijkdommen in dat gebied. En Lula b.v. doet het totaal niet slecht. Alleen Chavez krijgt het wat te hoog in de bolquote:Op maandag 8 mei 2006 10:51 schreef MrX1982 het volgende:
Meesterlijk.
Volgens GL moeten "we" het linkse klimaat in Zuid-Amerika ondersteunen.
Noem mij 1 socialistische leider die géén autoritaire nationalist is.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:52 schreef Autodidact het volgende:
't Is een autoritaire nationalist
Ja, Henri. Kapitalisme fo'evva.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:53 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Noem mij 1 socialistische leider die géén autoritaire nationalist is.
Wouter bos!quote:Op maandag 8 mei 2006 10:53 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Noem mij 1 socialistische leider die géén autoritaire nationalist is.
Het is duidelijk waar GL voor staatquote:Net als veel anderen hoopt Seleme dat in Europa belangstelling ontstaat voor de huidige ontwikkelingen in Latijns Amerika die breder is dan die van de andersglobalisten. De eens zo grote solidariteit voor Latijns Amerika in Europa is vrijwel verdwenen na de terugkeer van de democratie twintig jaar geleden. Ook de buitenlandse investeringen vanuit Europa nemen dramatisch af, van ruim 30 miljard dollar eind jaren negentig naar 10 miljard in 2003. De offici‘le ontwikkelingshulp van de Europese Unie naar Latijns Amerika laat dezelfde trend zien. Maar juist van links verdient het beleid van de nieuwe leiders in Latijns-Amerika om zich te ontdoen van het juk van de Verenigde Staten en recht te doen aan de arme bevolking alle aandacht.
Chavez is natuurlijk gewoon een schooier die het geluk heeft dat zijn land zoveel olie heeft. Het is niets anders dan potverteren.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:53 schreef du_ke het volgende:
Een groter deel van de bevolking profiteert nu wel meer van de natuurlijke rijkdommen in dat gebied. En Lula b.v. doet het totaal niet slecht. Alleen Chavez krijgt het wat te hoog in de bol.
Ach en zodra er geld te verdienen valt steunt Nederland alles (China, Singapore, Kazachstan)
Catherine Bell heeft ook een Iraanse vader of moeder of zoquote:Op maandag 8 mei 2006 10:47 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Iranian pride!
Het is eerder de opbrengsten van de olie eerlijker worden verdeeld dat tot nog toe het geval was. Met hun olievoorraden kan dat nog wel even doorgaan. Maar het moet niet te gek wordenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Chavez is natuurlijk gewoon een schooier die het geluk heeft dat zijn land zoveel olie heeft. Het is niets anders dan potverteren.
Simpel stelen van de rijken en dat geven aan de armen. Lijkt me geen constructieve oplossing op de lange termijn.
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:53 schreef Mutant01 het volgende:
Moet monidique werken vandaag?
Wat heb je toch elke keer met haatquote:Op maandag 8 mei 2006 11:03 schreef MrX1982 het volgende:
Het gaat hier om Zuid-Amerika en de openlijke steun van GL aan het beleid van oa Chavez.
Het leuke is natuurlijk dat Chavez zijn geld verdient met een product wat GL intens haat. Olie.
Ze zijn blij met het linkse klimaat in Zuid-Amerika dus ook met Chavez. Dat hij vervolgens zo iets voorstelt laat zien dat ze duidelijk de zaak verkeerd hebben ingeschat.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:06 schreef Autodidact het volgende:
Ik weet niet wat je aan het doen bent, MrX, maar GroenLinks is Chavez niet en Chavez is geen lid van Groenlinks en heeft weinig met de ideeën van GroenLinks van doen. Dat GroenLinks liever socialisten in Zuid-Amerika heeft dan de oude leiders vind ik niet zo gek hoor, maar een ambtstermijn van 25 jaar is geen GroenLinks-standpunt, ze zullen dit dan ook verwerpen.
quote:Maar juist van links verdient het beleid van de nieuwe leiders in Latijns-Amerika om zich te ontdoen van het juk van de Verenigde Staten en recht te doen aan de arme bevolking alle aandacht.
Waar staat dat ze blij zijn met Chavez dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze zijn blij met het linkse klimaat in Zuid-Amerika dus ook met Chavez. Dat hij vervolgens zo iets voorstelt laat zien dat ze duidelijk de zaak verkeerd hebben ingeschat.
[..]
Impliciet met deze zin:quote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef Autodidact het volgende:
Waar staat dat ze blij zijn met Chavez dan?
Chavez probeert toch te scoren onder armen door te stelen van de rijken?quote:Maar juist van links verdient het beleid van de nieuwe leiders in Latijns-Amerika om zich te ontdoen van het juk van de Verenigde Staten en recht te doen aan de arme bevolking alle aandacht.
Ik lees er helemaal niets in dat ze Chavez steunen, ik zie dat het de linkse beweging steunen.quote:
Doet Balkenende, zelfs Van Baalen, ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:12 schreef MrX1982 het volgende:
Chavez probeert toch te scoren onder armen door te stelen van de rijken?
Welke politieke partij dweept openlijk met Singapore?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:15 schreef du_ke het volgende:
Maar MrX is het steunen van Singapore waar democratie als iets engs gezien wordt dan wel goed te praten?
Alle met Aziëquote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Welke politieke partij dweept openlijk met Singapore?
Chavez is toch links?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik lees er helemaal niets in dat ze Chavez steunen, ik zie dat het de linkse beweging steunen.
[..]
Doet Balkenende, zelfs Van Baalen, ook.
Een koe is altijd een dier, maar een dier hoeft niet altijd een koe te zijn.quote:
Oh straks is Chavez ineens rechtsquote:Op maandag 8 mei 2006 11:21 schreef Autodidact het volgende:
Een koe is altijd een dier, maar een dier hoeft niet altijd een koe te zijn.
Chavez is links, maar links hoeft niet Chavez' politiek te zijn.
Werken?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
moeten jullie niet werken?
Als je types als Henri moet geloven is zelfs Wilders links. Dan kan Chavez ook wel rechts zijnquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Jawel om 12:45.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Jawel, je snapt m'n post niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
maar zijn politiek hoeft dat niet te zijn?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hugo_Ch%C3%A1vez#Criticismquote:Finally, Chávez is criticized for his controversial statements, including his January 2006 statement that “[t]he world is for all of us, then, but it so happens that a minority, the descendants of the same ones that crucified Christ, the descendants of the same ones that kicked Bolívar out of here and also crucified him in their own way over there in Santa Marta, in Colombia.
A minority has taken possession all of the wealth of the world...”[83] The Simon Wiesenthal Center omitted the reference to Bolívar without ellipsis, stated that Chávez was referring to Jews, and denounced the remarks as antisemitic by way of his allusions to wealth. Meanwhile, the American Jewish Committee, the American Jewish Congress, and the Confederation of Jewish Associations of Venezuela defended Chávez, stating that he was speaking not of Jews, but of South America's white oligarchy.[84]
Haha inderdaad, en dan gaan ze hem nog verdedigen ook. Toont wel weer de hypocrisie aan van dergelijke Joodse verenigingen.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hugo_Ch%C3%A1vez#Criticism
Als het over joden gaat is het anti-semitisme als het over de white oligarchy gaat is er niets aan de hand.
Of dat hypocriet is.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Haha inderdaad, en dan gaan ze hem nog verdedigen ook. Toont wel weer de hypocrisie aan van dergelijke Joodse verenigingen.
Nou ja, ''defended'' zou ook nog kunnen betekenen dat ze hem van antisemitisme (toch de oorspronkelijke klacht) vrij pleitten. Maar da's iets voor het volgende deel.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hugo_Ch%C3%A1vez#Criticism
Als het over joden gaat is het anti-semitisme als het over de white oligarchy gaat is er niets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |