Ik werk in de horeca, afcateren houd alles wel op peil :pquote:Op maandag 8 mei 2006 01:16 schreef Tafkahs het volgende:
... dat jullie drank kunnen bewaren zeg.. .
Als je alle kleuren mengt krijg je zwart. Heb je dan je zin?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:16 schreef du_ke het volgende:
1 kleur is zo saai.
Hmm, er was iets met deze stelling. Er zijn sowieso twee vormen van mengen, maar er was iets met zwart. Maar ik heb nu teveel bier op om hem te herinneren laat staan op te zoeken.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je alle kleuren mengt krijg je zwart. Heb je dan je zin?
Je hoeft toch niet alles instant te mengen? Lang leve de verscheidenheid, ook in NLquote:Op maandag 8 mei 2006 01:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
LOL, dat heb ik je inderdaad nooit verteld, bij het laatste sp feest, zag ik een kerel die er echt helemaal verkankerd uitzag. Die kerel moest de drankjes verzorgen enzo. Ik vond 'm meteen al supertof en het duurde niet al te lang voordat hij mij voorrang gaf bij het tappenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca, afcateren houd alles wel op peil :p
DrW is getting cold turkey vibesquote:Op maandag 8 mei 2006 01:20 schreef MrX1982 het volgende:
Als of ik iedeen ken in de hoerecaquote:Op maandag 8 mei 2006 01:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
LOL, dat heb ik je inderdaad nooit verteld, bij het laatste sp feest, zag ik een kerel die er echt helemaal verkankerd uitzag. Die kerel moest de drankjes verzorgen enzo. Ik vond 'm meteen al supertof en het duurde niet al te lang voordat hij mij voorrang gaf bij het tappen![]()
Volgens mij was het vroeger een best knappe kerel, maar nu had ie wat dun haar en over z'n hoofd geslagen. Ken je die? Er werkte ook een klein vrouwtje met ontzettend diepe lachrimpels, wat haar een hele positieve uitstraling gaf.
Verscheidenheid is voor jou een doel op zich?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles instant te mengen? Lang leve de verscheidenheid, ook in NL.
ja, dat weet ik dus niet, hoe zijn die teams samengesteld? Ik heb zelfs nog uitgekeken op het laatste Sail eventquote:Op maandag 8 mei 2006 01:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als of ik iedeen ken in de hoereca
Het is zondagnacht half 2 ik heb niet zoveel doelen meerquote:Op maandag 8 mei 2006 01:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verscheidenheid is voor jou een doel op zich?
Je hebt een donkere vriendin?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:23 schreef du_ke het volgende:
Je hoeft toch niet alles instant te mengen? Lang leve de verscheidenheid, ook in NL.
Toen stond ik op de Sedov.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, dat weet ik dus niet, hoe zijn die teams samengesteld? Ik heb zelfs nog uitgekeken op het laatste Sail event![]()
En ik moest helaas rare diensten draaien en ook weer elke dag terug naar Rotterdam, zat dus niet in het "Hotel" wat geregeld was. Anders had ik je wel gemaildquote:Op maandag 8 mei 2006 01:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog uitgekeken op het laatste Sail event![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En ik moest helaas rare diensten draaien en ook weer elke dag terug naar Rotterdam, zat dus niet in het "Hotel" wat geregeld was. Anders had ik je wel gemaild
Truste lieve boomknuffelaartquote:
Dat is nog een booming tak van sport.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik werk in de horeca, afcateren houd alles wel op peil :p
Die topickick van je in dat dingetje van mij over EWK, geniaalquote:Op maandag 8 mei 2006 01:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is nog een booming tak van sport.
Straks ethanol aan de benzinepomp.
Ehmmm... Snarf begon ermeequote:Op maandag 8 mei 2006 01:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Die topickick van je in dat dingetje van mij over EWK, geniaal![]()
![]()
Ik zag het alquote:Op maandag 8 mei 2006 01:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ehmmm... Snarf begon ermee. Maar ik zag er een andere toepassing voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |