Weet je waarom ze wijn drinken eigenlijk. Nee he?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best bier drinken. Maar vrouwen die wijn drinken zijn natuurlijk op en top vrouw.
Daarom drink ik ook geen wijn.
Aangelengd met jenever een goed drankje voor tijdens werkquote:
Doen ze voor de mannen?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:07 schreef Tafkahs het volgende:
Weet je waarom ze wijn drinken eigenlijk. Nee he?
Kan je niet gewoon vodka in een cola blikje doen. Fristi met alcohol je moet er maar van houden of snakken naar alcoholquote:Op maandag 8 mei 2006 01:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Aangelengd met jenever een goed drankje voor tijdens werk
Dat zijn de slechtere verjaardagenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:07 schreef du_ke het volgende:
Met alcohol, anders drink ik wel water.
Hoezo? Een white russian is bv. ook lekker; althans, dat vind ik dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon vodka in een cola blikje doen. Fristi met alcohol je moet er maar van houden of snakken naar alcohol.
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hmm, die heb ik dus al achter de rug. Ik zit nu in de fase dat ik een 13 jaar jongere vriendin heb
Ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:11 schreef du_ke het volgende:
zit een beetje half harrie mens te kijken met verdonk. Dat mens kan me echt totaal niet aanspreken. Zal wel een andere doelgroep hebben
.
Ze heeft wel een PSP verleden.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:11 schreef du_ke het volgende:
zit een beetje half harrie mens te kijken met verdonk. Dat mens kan me echt totaal niet aanspreken. Zal wel een andere doelgroep hebben
.
Rosé, en dan alleen met warm weer is mij al zoet genoeg, veel zoeter moet het niet worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:11 schreef MrX1982 het volgende:
Het idee dat je een mierzoet drankje als fristi mengt met alcohol. Ik heb het nog nooit geprobeerd misschien ligt het daaraan.
Tja ze heeft nu nieuwe idealen, een mooi blank Nederland.quote:
Recept spa-doodquote:Op maandag 8 mei 2006 01:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Aangelengd met jenever een goed drankje voor tijdens werk
Wat is er mis met blanken?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:13 schreef du_ke het volgende:
Tja ze heeft nu nieuwe idealen, een mooi blank Nederland.
Ja daar kan je wel dood aan gaanquote:Op maandag 8 mei 2006 01:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Recept spa-dood1 deel 7-up. 2 delen Wodka 1 deel gin 1 deel jenever.
Ach met jou praat ik niet meerquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ach met jou praat ik niet meer![]()
Jij wil mijn Euromast neerhalen![]()
Pff nog meer zuipen is een grotere uitdaging.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:16 schreef Tafkahs het volgende:
... dat jullie drank kunnen bewaren zeg.. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |