Tof!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet eerst nog eten daarna kan ik wel civven.
Jij bent toch veel te intelligent voor zulke kretologie.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:32 schreef Monidique het volgende:
Compensatiearbiters, de walgelijksten.
7.5quote:Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een reus op de schouders van dwergen
Dat heeft een bepaalde scharnierfunctie.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef Monidique het volgende:
Verklaar je keuze voor dit cijfer en niet een tiende hoger.
Allerminst willekeurig. Nu behoor je niet tot de hogere regionen, een duimlengte scheidt jou daarvan. Dat moet fnuikend zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:41 schreef Monidique het volgende:
Een willekeurige cesuur?
Het bezorgt mij nachtmerries. Zo dicht bij de intellectuele oneindigheid en dan toch sterven als voetnoot.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Allerminst willekeurig. Nu behoor je niet tot de hogere regionen, een duimlengte scheidt jou daarvan. Dat moet fnuikend zijn.
Klopt.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, jij bent ook voor eeuwig verknoeid door dit forum.
Een onvermoeide arbeid komt alles te boven.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het bezorgt mij nachtmerries. Zo dicht bij de intellectuele oneindigheid en dan toch sterven als voetnoot.
Ik krijg het idee dat Nawijn goedkoop wil scoren door zich op te werpen als onderzoeker.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Nawijn krijgt vijftien tips over moord Vaatstra
ANP
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn heeft de afgelopen week ongeveer vijftien tips binnengekregen over de moord op Marianne Vaatstra.
Dat liet hij zondag via zijn woordvoerder weten. Hierbij zouden drie ‘zeer interessante tips’ zitten die de parlementariër de komende tijd wil uitdiepen.
[ bron ]quote:Global warming is rapidly melting the ice-bound roof of the world, and turning it into desert, leading scientists have revealed.
The Chinese Academy of Sciences - the country's top scientific body - has announced that the glaciers of the Tibetan plateau are vanishing so fast that they will be reduced by 50 per cent every decade. Each year enough water permanently melts from them to fill the entire Yellow River.
They added that the vast environmental changes brought about by the process will increase droughts and sandstorms over the rest of the country, and devastate many of the world's greatest rivers, in what experts warn will be an "ecological catastrophe".
Waarom was het zeven jaar geleden een van de betere plaatsen om te zijn in de Arabische wereld?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:03 schreef Monidique het volgende:
Het NOS-Journaal heeft nu een stuk over Palestina. Het is verschrikkelijk. Zeven jaar geleden was het een van de betere plaatsen om te zijn in de Arabische wereld, nu is het een failliete, corrupte, fanatieke anarchie waarin de fundamentalistische Islam zich uitbreidt en een menselijke crisis aanstaande is of wellicht al plaatsvindt. Zo zonde.
E=een gevoel.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ach vaagheid kenmerkt de grote geesten.
Al CIAda! USrael!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
In an outtake reportedly taken from a videotape made by Abu Musab al-Zarqawi, the terrorist leader needed some help firing a machine gun.
Een bloody, godforsaken shame.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Senatoren 'diep bezorgd' over CIA-kandidaat
ANP
WASHINGTON - Democratische senatoren in de Verenigde Staten toonden zich zondag ‘diep bezorgd’ over de verwachte voordracht van generaal Michael Hayden als nieuwe chef van de geheime dienst CIA.
Bush zal Hayden maandag al voordragen als opvolger van de vrijdag opgestapte Porter Goss, zo meldden Amerikaanse media zondag op gezag van bronnen bij het Witte Huis. De 61-jarige Hayden is omstreden omdat hij een fervent voorstander is van het afluisteren van Amerikaanse burgers waartoe Bush na de aanslagen van 11 september 2001 besloot zonder toestemming van het Congres.
Luchtmachtgeneraal Hayden had de afluisteracties verdedigd nadat die in de openbaarheid waren gekomen. Volgens Hayden moest de geheime dienst NSA Amerikanen afluisteren ‘om levens te redden’. Ook een enkele Republikeinse senator, zoals Arlen Specter, kondigde een harde ondervraging van Hayden aan, als de Senaat zich over zijn kandidatuur buigt.
Veel Democraten, maar ook enkele Republikeinse politici, vinden het tevens een bezwaar dat met Hayden een militair aan het hoofd zou komen te staan van de CIA. ‘Op dit moment zouden we geen militaire persoon moeten hebben aan het hoofd van een civiele dienst’, aldus de Republikein Pete Hoekstra, die voorzitter is van de commissie voor geheime diensten van het Huis van Afgevaardigden. ‘Het gevaar van een militair als verantwoordelijke voor de geheime dienst is dat militairen een heel andere kijk op de wereld hebben.’
Ook de Republikeinse senator Saxby Chambliss uit de staat Georgia ziet het feit dat Hayden een militair is, als het ‘grootste probleem’. Volgens hem maakt het niet zoveel verschil als Hayden in plaats van zijn uniform een streepjespak aantrekt.
De krant The Washington Post wijst erop dat minister van Defensie Donald Rumsfeld steeds meer invloed krijgt op de geheime diensten. ‘Het Pentagon wordt steeds sterker’, aldus de krant op gezag van een voormalige functionaris van de geheime diensten. Telkens als er veranderingen zijn, krijgt het Pentagon er macht bij, aldus de publicatie
Details burger, details!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef Monidique het volgende:
Volgens hem zou 9/11 voorkomen kunnen worden als dat programma toendertijd actief was. Wat natuurlijk onzin is, daar men immers reeds bekend was met de terroristen in Amerika. De samenwerking tussen de verschillende veiligheidsdiensten was echter uiterst gebrekkig en geen burgerspionage had daartegen geholpen.
Goh, dat heeft wel even te maken met dat laten aftappen, denk ik dan. Niet?quote:Volgens mij ben jij vroeger misbruikt, of voel je je alsof je vroeger misbruikt ben, en is dat de reden dat je nu andere mensen controle over je leven geeft.
Heb je je ook achter de oren gewassen?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef Monidique het volgende:
Ik ben klaar voor Civilization 4.
Ja. Is zo gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
Moet ik eigenlijk eerst die nieuwe patch installeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |