abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37635626
Hallo, hallo, hallo! Slowchat 'till ya die. Waar te beginnen? Nou ja, hier. Mag ook over politiek gaan. Liever niet, natuurlijk.
pi_37635705
Ik moet eerst nog eten daarna kan ik wel civven.
pi_37635837
Opnieuw explosies in Irak

Frontpage '44: weer gevechten in Europa.
pi_37635847
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet eerst nog eten daarna kan ik wel civven.
Tof!
pi_37635878
Zal wel rond 20:00 zijn dat ik beschikbaar ben om te civven.
pi_37635905
O... ok.
pi_37635914

.
pi_37636111
Hallo.
pi_37636128
Hallo!
pi_37636140
Galásek, .
pi_37636193
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37636265
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
Galásek, .
Axis of evil -> D'ruit.
pi_37636288
Oprotten, de wil te zijn-joodse man!
pi_37636327
Vierde worden en dan in de achtentachtigste minuut scoren tegen Groningen zodat je naar de voorronde van de Champions League gaat. Lucky Ajax, hč.
pi_37636375
Nee Harry, ik bedoelde jou helemaal niet.
pi_37636444
Haha!
pi_37636451
Compensatiearbiters, de walgelijksten.
pi_37636523
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:32 schreef Monidique het volgende:
Compensatiearbiters, de walgelijksten.
Jij bent toch veel te intelligent voor zulke kretologie.
pi_37636650
Ik ben een reus op de schouders van dwergen, maar voetbal blijft een bron van zowel vermaak als ergernis.
pi_37636755
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een reus op de schouders van dwergen
7.5
pi_37636787
Verklaar je keuze voor dit cijfer en niet een tiende hoger.
pi_37636803
Nawijn krijgt vijftien tips over moord Vaatstra
ANP

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn heeft de afgelopen week ongeveer vijftien tips binnengekregen over de moord op Marianne Vaatstra.
Dat liet hij zondag via zijn woordvoerder weten. Hierbij zouden drie ‘zeer interessante tips’ zitten die de parlementariër de komende tijd wil uitdiepen.

Nawijn verricht samen met de ex-rijksrechercheur Hans Akerboom en zijn woordvoerder Bart Bakker een eigen onderzoek naar de nooit opgeloste moord op Vaatstra, omdat justitie volgens hem steken heeft laten vallen bij het onderzoek.

Zo stelt hij dat er indertijd ten onrechte geen grootschalig DNA-onderzoek is verricht. Marianne Vaatstra werd zeven jaar geleden verkracht en vermoord in het Friese Zwaagwesteinde.

pi_37636840
Zijn dat tips vergelijkbaar met Peter Rudolfs onthullingen over de moord op Kennedy?
pi_37636873
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef Monidique het volgende:
Verklaar je keuze voor dit cijfer en niet een tiende hoger.
Dat heeft een bepaalde scharnierfunctie.
pi_37636933
Een willekeurige cesuur?
pi_37637078
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:41 schreef Monidique het volgende:
Een willekeurige cesuur?
Allerminst willekeurig. Nu behoor je niet tot de hogere regionen, een duimlengte scheidt jou daarvan. Dat moet fnuikend zijn.
pi_37637146
Al die jonge, talentvolle voetballertjes worden altijd moreel gecorrumpeerd zodra ze de Amsterdamse ranken betreden. Sneijder, Huntelaar. Goede jongens, zonder meer, maar zodra ze iemand worden bij Ajax, veranderen ze in irritante druktemakers met hoogmoed.
pi_37637176
Ja, jij bent ook voor eeuwig verknoeid door dit forum.
pi_37637192
Huntelaar is heel gewoon gebleven. Hij zegt nog altijd ''hun waren beter''.
pi_37637193
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Allerminst willekeurig. Nu behoor je niet tot de hogere regionen, een duimlengte scheidt jou daarvan. Dat moet fnuikend zijn.
Het bezorgt mij nachtmerries. Zo dicht bij de intellectuele oneindigheid en dan toch sterven als voetnoot.
pi_37637208
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, jij bent ook voor eeuwig verknoeid door dit forum.
Klopt.
pi_37637215
Voetnootje!
pi_37637247
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het bezorgt mij nachtmerries. Zo dicht bij de intellectuele oneindigheid en dan toch sterven als voetnoot.
Een onvermoeide arbeid komt alles te boven.
pi_37637304
Senatoren 'diep bezorgd' over CIA-kandidaat
ANP

WASHINGTON - Democratische senatoren in de Verenigde Staten toonden zich zondag ‘diep bezorgd’ over de verwachte voordracht van generaal Michael Hayden als nieuwe chef van de geheime dienst CIA.
Bush zal Hayden maandag al voordragen als opvolger van de vrijdag opgestapte Porter Goss, zo meldden Amerikaanse media zondag op gezag van bronnen bij het Witte Huis. De 61-jarige Hayden is omstreden omdat hij een fervent voorstander is van het afluisteren van Amerikaanse burgers waartoe Bush na de aanslagen van 11 september 2001 besloot zonder toestemming van het Congres.

Luchtmachtgeneraal Hayden had de afluisteracties verdedigd nadat die in de openbaarheid waren gekomen. Volgens Hayden moest de geheime dienst NSA Amerikanen afluisteren ‘om levens te redden’. Ook een enkele Republikeinse senator, zoals Arlen Specter, kondigde een harde ondervraging van Hayden aan, als de Senaat zich over zijn kandidatuur buigt.

Veel Democraten, maar ook enkele Republikeinse politici, vinden het tevens een bezwaar dat met Hayden een militair aan het hoofd zou komen te staan van de CIA. ‘Op dit moment zouden we geen militaire persoon moeten hebben aan het hoofd van een civiele dienst’, aldus de Republikein Pete Hoekstra, die voorzitter is van de commissie voor geheime diensten van het Huis van Afgevaardigden. ‘Het gevaar van een militair als verantwoordelijke voor de geheime dienst is dat militairen een heel andere kijk op de wereld hebben.’

Ook de Republikeinse senator Saxby Chambliss uit de staat Georgia ziet het feit dat Hayden een militair is, als het ‘grootste probleem’. Volgens hem maakt het niet zoveel verschil als Hayden in plaats van zijn uniform een streepjespak aantrekt.

De krant The Washington Post wijst erop dat minister van Defensie Donald Rumsfeld steeds meer invloed krijgt op de geheime diensten. ‘Het Pentagon wordt steeds sterker’, aldus de krant op gezag van een voormalige functionaris van de geheime diensten. Telkens als er veranderingen zijn, krijgt het Pentagon er macht bij, aldus de publicatie
pi_37637425
Hayden, omstreden om zijn steun aan het illegale afluisteren, volgt dan Goss op, die naar alle waarschijnlijkheid is opgestapt wegens een seksschandaal. En dat allemaal in het Presidentschap van de Vis. Morgen gaan we verder met het effectief bestrijden van terreur.
pi_37637460
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_37637464
Ja, hoor. . Wat een rotclub is het toch.
pi_37637541
Schuld van de Romeinse geheime dienst.
pi_37637565
Zonder twijfel.
pi_37637604
Wel weer lucky ajax inderdaad
pi_37637629
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:55 schreef du_ke het volgende:
Wel weer lucky ajax inderdaad
Sterf.
pi_37637655
Typisch, typisch, typisch.
pi_37637692
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Sterf.
Dat stel ik nog even uit.
pi_37637703
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Nawijn krijgt vijftien tips over moord Vaatstra
ANP

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn heeft de afgelopen week ongeveer vijftien tips binnengekregen over de moord op Marianne Vaatstra.
Dat liet hij zondag via zijn woordvoerder weten. Hierbij zouden drie ‘zeer interessante tips’ zitten die de parlementariër de komende tijd wil uitdiepen.
Ik krijg het idee dat Nawijn goedkoop wil scoren door zich op te werpen als onderzoeker.
Hoelang blijft hij op deze zaak zitten.? We zullen zien..
Ook al heeft hij 3 interessante tips., ik geloof dat hij dat niet bekend moet maken, want zo voed je de familie van Marianne misschien met valse hoop.
Dr Phil deed ook zoiets met dat amerikaanse meisje op Aruba.
Hij verklaarde dat hij interessante tips had dat ze nog leefde als seksslavin in Zuid-Amerika.
Zeg dan niks en geef je feiten etc door aan de politie.
pi_37637811
quote:
Global warming is rapidly melting the ice-bound roof of the world, and turning it into desert, leading scientists have revealed.

The Chinese Academy of Sciences - the country's top scientific body - has announced that the glaciers of the Tibetan plateau are vanishing so fast that they will be reduced by 50 per cent every decade. Each year enough water permanently melts from them to fill the entire Yellow River.

They added that the vast environmental changes brought about by the process will increase droughts and sandstorms over the rest of the country, and devastate many of the world's greatest rivers, in what experts warn will be an "ecological catastrophe".
[ bron ]

Ik ben absoluut voor kritisch denken en men mag zich niet laten intimideren als het gaat om de eigen mening, maar wanneer de Elsevier voor de zoveelste maal de wetenschap probeert te verduisteren door een of ander artikel waarin beweerd wordt dat het reuze meevalt met de mondiale klimaatcatastrofe of dat de mens er geen oorzaak van is of geen oplossing kan bieden, dan vind ik eerlijk gezegd dat ze moreel verwerpelijk bezig zijn. Ze mogen het van mij. Ja. Alleen is het een vervuiling in een toch respectabel blad dat invloed heeft op tienduizenden mensen. Er zijn nu mensen die de totaal onwetenschappelijke mening van de Elsevier overnemen en uitdragen. Ik vind het vergelijkbaar met Holocaustontkenning.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:01:19 #47
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37637897
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:18 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]

.
Heeel toevallig...
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37637911
Ik weet niet. Delftse hoogleraren zijn ook tamelijk sceptisch, maar ik ken de finesses nog niet.
pi_37637994
Palestijnse medische crisis op 1.
pi_37638000
Het NOS-Journaal heeft nu een stuk over Palestina. Het is verschrikkelijk. Zeven jaar geleden was het een van de betere plaatsen om te zijn in de Arabische wereld, nu is het een failliete, corrupte, fanatieke anarchie waarin de fundamentalistische Islam zich uitbreidt en een menselijke crisis aanstaande is of wellicht al plaatsvindt. Zo zonde.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:06:23 #51
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37638151
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:03 schreef Monidique het volgende:
Het NOS-Journaal heeft nu een stuk over Palestina. Het is verschrikkelijk. Zeven jaar geleden was het een van de betere plaatsen om te zijn in de Arabische wereld, nu is het een failliete, corrupte, fanatieke anarchie waarin de fundamentalistische Islam zich uitbreidt en een menselijke crisis aanstaande is of wellicht al plaatsvindt. Zo zonde.
Waarom was het zeven jaar geleden een van de betere plaatsen om te zijn in de Arabische wereld?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37638249
Een relatief hoge welvaart, grotendeels te danken aan de innige relatie met Israël. Een seculiere, zij het corrupte, overheid. Een redelijke mate van vrijheid. Vergelijk Palestina maar met zuidelijk Irak, waar je vermoord wordt als je homo bent, geen hoofddoek draagt, of alcohol druft te verkopen.
pi_37638332
Ik had vanmiddag als eerste Liberalism uitgevonden, .
pi_37638467
tvp.
pi_37638502
Ik ga even douchen. Daarna kan ik wel civven.
pi_37638522
Waarom nu, en niet toen? Dat is je vraag! En terecht, en terecht. Maar zo zij het.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:16:50 #57
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37638609
Ach, de pallies wilden het zelf.
pi_37638637
Ach vaagheid kenmerkt de grote geesten. Way the go M.

I'm just a patsy.
pi_37638699
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ach vaagheid kenmerkt de grote geesten.
E=een gevoel.
pi_37638702

In an outtake reportedly taken from a videotape made by Abu Musab al-Zarqawi, the terrorist leader needed some help firing a machine gun.
pi_37638735
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
In an outtake reportedly taken from a videotape made by Abu Musab al-Zarqawi, the terrorist leader needed some help firing a machine gun.
Al CIAda! USrael!
  zondag 7 mei 2006 @ 20:20:52 #62
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37638774
Netanyahu is in de buurt!
pi_37638782
Al-Kaida bestaat niet en is trouwens een CIA-creatie. De ultieme logica.
pi_37638808
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

E=een gevoel.
E to the feeling.
pi_37638860
Van een collega kreeg ik een link over de conspiracy van 9/11. Bij de aftiteling zag ik indymedia als een bron.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:24:57 #66
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37638939
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Senatoren 'diep bezorgd' over CIA-kandidaat
ANP

WASHINGTON - Democratische senatoren in de Verenigde Staten toonden zich zondag ‘diep bezorgd’ over de verwachte voordracht van generaal Michael Hayden als nieuwe chef van de geheime dienst CIA.
Bush zal Hayden maandag al voordragen als opvolger van de vrijdag opgestapte Porter Goss, zo meldden Amerikaanse media zondag op gezag van bronnen bij het Witte Huis. De 61-jarige Hayden is omstreden omdat hij een fervent voorstander is van het afluisteren van Amerikaanse burgers waartoe Bush na de aanslagen van 11 september 2001 besloot zonder toestemming van het Congres.

Luchtmachtgeneraal Hayden had de afluisteracties verdedigd nadat die in de openbaarheid waren gekomen. Volgens Hayden moest de geheime dienst NSA Amerikanen afluisteren ‘om levens te redden’. Ook een enkele Republikeinse senator, zoals Arlen Specter, kondigde een harde ondervraging van Hayden aan, als de Senaat zich over zijn kandidatuur buigt.

Veel Democraten, maar ook enkele Republikeinse politici, vinden het tevens een bezwaar dat met Hayden een militair aan het hoofd zou komen te staan van de CIA. ‘Op dit moment zouden we geen militaire persoon moeten hebben aan het hoofd van een civiele dienst’, aldus de Republikein Pete Hoekstra, die voorzitter is van de commissie voor geheime diensten van het Huis van Afgevaardigden. ‘Het gevaar van een militair als verantwoordelijke voor de geheime dienst is dat militairen een heel andere kijk op de wereld hebben.’

Ook de Republikeinse senator Saxby Chambliss uit de staat Georgia ziet het feit dat Hayden een militair is, als het ‘grootste probleem’. Volgens hem maakt het niet zoveel verschil als Hayden in plaats van zijn uniform een streepjespak aantrekt.

De krant The Washington Post wijst erop dat minister van Defensie Donald Rumsfeld steeds meer invloed krijgt op de geheime diensten. ‘Het Pentagon wordt steeds sterker’, aldus de krant op gezag van een voormalige functionaris van de geheime diensten. Telkens als er veranderingen zijn, krijgt het Pentagon er macht bij, aldus de publicatie
Een bloody, godforsaken shame.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_37639258
Volgens hem zou 9/11 voorkomen kunnen worden als dat programma toendertijd actief was. Wat natuurlijk onzin is, daar men immers reeds bekend was met de terroristen in Amerika. De samenwerking tussen de verschillende veiligheidsdiensten was echter uiterst gebrekkig en geen burgerspionage had daartegen geholpen.
pi_37639266
Ik ben klaar voor Civilization 4.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:36:12 #69
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37639352
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef Monidique het volgende:
Volgens hem zou 9/11 voorkomen kunnen worden als dat programma toendertijd actief was. Wat natuurlijk onzin is, daar men immers reeds bekend was met de terroristen in Amerika. De samenwerking tussen de verschillende veiligheidsdiensten was echter uiterst gebrekkig en geen burgerspionage had daartegen geholpen.
Details burger, details!

Luisterrrrennn naar mij! Als we alles van iedereen opslaan, voorkomen we alles wat willen!
Gewoon, 1 database, alles erin plempen, een stagiair een scriptje laten schrijven wat dan gaat piepen als je Karl Marx gaat lezen, of iets van Karl Rove opzoekt, ofzo.

Veiligheid gegarandeerd.1
1: conditions apply
pi_37639362
Vinden jullie werkelijkheid ook niet een mooier woord dan realiteit? En dan actief, hoe vervang je zo'n lelijk woord?
pi_37639412
Moet ik eigenlijk eerst die nieuwe patch installeren?
  zondag 7 mei 2006 @ 20:38:22 #72
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37639432
Ik las pas in R&P een tekst als deze:
quote:
Volgens mij ben jij vroeger misbruikt, of voel je je alsof je vroeger misbruikt ben, en is dat de reden dat je nu andere mensen controle over je leven geeft.
Goh, dat heeft wel even te maken met dat laten aftappen, denk ik dan. Niet?
  zondag 7 mei 2006 @ 20:39:27 #73
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37639469
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef Monidique het volgende:
Ik ben klaar voor Civilization 4.
Heb je je ook achter de oren gewassen?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37639512
Nou ja, niet echt. Doe je mee, George?
pi_37639525
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
Moet ik eigenlijk eerst die nieuwe patch installeren?
Ja. Is zo gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')