Tof!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet eerst nog eten daarna kan ik wel civven.
Jij bent toch veel te intelligent voor zulke kretologie.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:32 schreef Monidique het volgende:
Compensatiearbiters, de walgelijksten.
7.5quote:Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een reus op de schouders van dwergen
Dat heeft een bepaalde scharnierfunctie.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef Monidique het volgende:
Verklaar je keuze voor dit cijfer en niet een tiende hoger.
Allerminst willekeurig. Nu behoor je niet tot de hogere regionen, een duimlengte scheidt jou daarvan. Dat moet fnuikend zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:41 schreef Monidique het volgende:
Een willekeurige cesuur?
Het bezorgt mij nachtmerries. Zo dicht bij de intellectuele oneindigheid en dan toch sterven als voetnoot.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Allerminst willekeurig. Nu behoor je niet tot de hogere regionen, een duimlengte scheidt jou daarvan. Dat moet fnuikend zijn.
Klopt.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, jij bent ook voor eeuwig verknoeid door dit forum.
Een onvermoeide arbeid komt alles te boven.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het bezorgt mij nachtmerries. Zo dicht bij de intellectuele oneindigheid en dan toch sterven als voetnoot.
Ik krijg het idee dat Nawijn goedkoop wil scoren door zich op te werpen als onderzoeker.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Nawijn krijgt vijftien tips over moord Vaatstra
ANP
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn heeft de afgelopen week ongeveer vijftien tips binnengekregen over de moord op Marianne Vaatstra.
Dat liet hij zondag via zijn woordvoerder weten. Hierbij zouden drie ‘zeer interessante tips’ zitten die de parlementariėr de komende tijd wil uitdiepen.
[ bron ]quote:Global warming is rapidly melting the ice-bound roof of the world, and turning it into desert, leading scientists have revealed.
The Chinese Academy of Sciences - the country's top scientific body - has announced that the glaciers of the Tibetan plateau are vanishing so fast that they will be reduced by 50 per cent every decade. Each year enough water permanently melts from them to fill the entire Yellow River.
They added that the vast environmental changes brought about by the process will increase droughts and sandstorms over the rest of the country, and devastate many of the world's greatest rivers, in what experts warn will be an "ecological catastrophe".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |