Ik had eik ook nog een vraag waarover ik je wilde mailen maar dan kan hier ook wel.quote:
Twee vragen zijn van belang:quote:Op maandag 8 mei 2006 01:32 schreef schvvmert het volgende:
Ik had eik ook nog een vraag waarover ik je wilde mailen maar dan kan hier ook wel.![]()
Ik upgrade nogal eens een PC voor mensen en die ruilen dat soms een PC in.
Valt die te koop aanbieden hier onder handel?
Bedrijfsmatig is 't niet maar het komt wel regelmatig voor.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee vragen zijn van belang:doe je het bedrijfsmatig, of als hobby-projectjes naast opleiding / werk ga je het forum ermee overspoelen, of is het incidenteel
Je zult niet de enige zijn die zo wel eens aan spullen komt en ze dan hier te koop aanbiedt. Op zich is daar niets mis mee.
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:53 schreef schvvmert het volgende:
Vandaar ook mijn vraag,maar ik snap het punt .![]()
Dank jequote:Op maandag 8 mei 2006 09:38 schreef RedFever007 het volgende:
Slotje request.....http://forum.fok.nl/topic/853941
TS heeft de handel verkocht, leuk voor hem [14.gif]. Voor mij minder als potentiele koper![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:28 schreef outcast_within het volgende:
Have i told you lately how much i'm sorry
Donequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:17 schreef pmensink het volgende:
[TK]Nokia Wireless Clip-on headset HS-3w <-- Slotje plz.. Is ook verkocht.. het ruimt wel op zo
heey ik wou alleen de TS er maar op wijzen dat als hij hem unlockt hij er veel meer voor kan vangenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:53 schreef guitarist.nl het volgende:
- edit: offtopic -
Heey, zolang unlocken legaal alleen bij de provider kan, is het een no-go-zone op V&A.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:16 schreef guitarist.nl het volgende:
heey ik wou alleen de TS er maar op wijzen dat als hij hem unlockt hij er veel meer voor kan vangen
Donequote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:13 schreef GalaxyMan het volgende:
[TK] 1.7 GHZ Pentium 4 compleet [TK]
zo nu mag ie echt dcht is verkocht![]()
Ook gedaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:44 schreef pmensink het volgende:
[TK]Hp Laserjet 1010 z.g.a.n. <--Kan dicht is verkocht
Nee, zijn er niet. Als het goed is, regelt het zichzelf. Een TS die niet reageert, verkoopt ook niet echt denk ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:00 schreef Homdeck het volgende:
[TK]48 (kwaliteits) DVD's
TS reageert niet op biedingen. Bestaan hierover regels ofzo?
Donequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:51 schreef Desensitized het volgende:
Kan een lief modje even de titel wijzigen? Van HDFZ graag naar HDFX
Alvast bedankt
[TK] Marshall 100 HDFX top [100 watt]
quote:
Topic zakt vanzelf wel weg; misschien is TS op vakantie of is zn PC stuk. Weet je veelquote:Op maandag 15 mei 2006 02:31 schreef GalaxyMan het volgende:
[gratis/TK] Modem, usb-card, Zippo
blijkbaar leeft deze man/vrouw niet meer meerder mails gestyuurd en gereplyed op topic NO RESPONCE dus van mij mag ie dicht dan ( of jullie moeten een andere oplossing weten )
ik had ook een mail gestuurd naar hem over een usb kaart. ook niks van gehoordquote:Op maandag 15 mei 2006 02:31 schreef GalaxyMan het volgende:
[gratis/TK] Modem, usb-card, Zippo
blijkbaar leeft deze man/vrouw niet meer meerder mails gestyuurd en gereplyed op topic NO RESPONCE dus van mij mag ie dicht dan ( of jullie moeten een andere oplossing weten )
Hij schijnt wel te verkopen maar heeft dus totaal geen manieren imo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, zijn er niet. Als het goed is, regelt het zichzelf. Een TS die niet reageert, verkoopt ook niet echt denk ik.
Heb jij weerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef Sebasser het volgende:
[TK]Unreal Tournament '04 Editor's Choice edition [PC]
Zit een foutje in de eerste [img] link..
http//www. moet natuurlijk http://www. zijn
heb ik het zo vaak danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij weer
Ik heb het voor je aangepast
Hij moet weer terug veranderd worden naar...quote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[GEZ] kvm-switch'
Graag topictitel veranderen in '[GEZ] kvm-switch'
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hij moet weer terug veranderd worden naar...
[GEZ] VGA splitter (4, 6 of 8 poorts)
Wat ik zoek is iig geen kvm-switch bleek na enkele reacties. Hoe het ding wel heet weet ik niet, maar de vorige TT gaf 't beter weer naar mijn idee..
sorry![]()
Donequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef Gajescheren het volgende:
[TK] Ipod 20GB 4G mag dicht, verkocht.
[TK] Kubus MP3 Speler & Tulp -> IP-Bus & Mstation mag ook dicht
Danku!
Ik mail hem even.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef T42 het volgende:
Asmooh
reageerd niet meer en hij is onder tusse al 2 x hier op geweest
heb van hem een setje gekocht maar hoor nix meer van hem zoude jullie mailtje naar hem willen sture aub alvast bedankt
[TK] Moederbord, Processor, Geheugen upgrade
Thnxquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:23 schreef RedFever007 het volgende:
TS van DIT =>> [TK] E-Tech RTVP03 router topic zou graag tags toegevoegd zien worden![]()
Donequote:Op donderdag 18 mei 2006 12:07 schreef RicXDesign het volgende:
Ik ben vergeten een tagje te zetten in de titel, wil een modje zo aardig zijn om die alsnog even toe te voegen ??
[TK] Vinyl (Hardstyle, Hardhouse, Club etc)
owkeequote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:24 schreef Webcrowler het volgende:
[GRATIS] Kortingsbonnen Walibi World <-- alles weggegevenSlotje mag erop
Heb ik al gedaanquote:Op zondag 21 mei 2006 15:53 schreef SuperUli het volgende:
[GEZ] Marco Borsato kaartjes, staanpl, 22 oktober.
Opgelost. Sluit maar..
Was al dichtquote:Op maandag 22 mei 2006 23:55 schreef GalaxyMan het volgende:
[TK] XpertVision Geforce 6600 AGP
mag op slot is verkocht![]()
kun je die kleine tekst ff weghalen ??quote:
Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze markt; uw kraam is geslotenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:00 schreef Nigeriaan het volgende:
[TR/TK] Mda Vario + 512mb kaartje
Deze mag dicht hoor! bedankt voor de ruimte
Ik heb het aangepast. Was dit de bedoeling, of wil je het anders?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:37 schreef kikoooooo het volgende:
[TK] PDA - HP iPAQ 5550
Mag het woordje PDA misschien nog even in de TT?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast. Was dit de bedoeling, of wil je het anders?
We hebben heel veel stagiaires, invalkrachten, hulpmods, herintreders en vrijwilligers op V&Aquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:39 schreef RedFever007 het volgende:
-edit- Mirage heeft het al aangepast
Ook al is dat geen V&A mod toch?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben heel veel stagiaires, invalkrachten, hulpmods, herintreders en vrijwilligers op V&A
Donequote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:10 schreef RD4 het volgende:
[TK/TR] P4 PC, 3.0GHZ HT, 1024MB, X800 enz. kan op slot, ben voorzien
Zelf gemaaktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:34 schreef Adelante het volgende:
prachtig zo'n slotjes-bord, zijn die te koop?
Yeps; donequote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:42 schreef amaranta het volgende:
Kan deze topictitel gewijzigd worden in
[TK] Roomdivider 'expedit', lamp en klok
[TK] Roomdivider 'expedit', lamp en klok
Als jij het netjes regelt; geen probleemquote:Op zondag 28 mei 2006 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
[TK] Metallica kaartje
Is dit toegestaan dat het geld eerst naar mij overgemaakt wordt, en dat ik het daarna naar haar stort? Ik ben dus haar tussenpersoon voor FOK! zegmaar, ze kent het wel maar kijkt er amper op voor de rest, ik vertelde haar dat ik het misschien op FOK! kon verkopen mits het mag, en vandaar mijn topic + vraag
wist je dat je als je in firefox op afbeelding bekijken klikt (rechter muisknop op de afbeelding) en je drukt op ctrl + f5 dat je dan het plaatje wel kan zienquote:Op maandag 22 mei 2006 14:21 schreef ElisaB het volgende:
Tags gezet en daartoe de TT moeten inkorten
Is het je bekend dat we een ban hebben bij ImageShack en dat wij dus geen foto zien, maar slechts een gele kikker (probeer PhotoBucket.com; die doet het wel).
Nah... ik wilde je net bedanken voor je oplettendheidquote:Op maandag 29 mei 2006 00:44 schreef The_Foxz het volgende:
Scherpquote:Op maandag 29 mei 2006 00:54 schreef The_Foxz het volgende:
Ja, en ik had ff in zijn profiel zijn mailadres gevonden, dus ik ging hem zelf al mailen om het te melden.
Vond het namelijk een beetje link hier, wie weet checkte je dit forum niet zó snel en las je het pas morgen oid, dan konden andere lezers van dit forum tóch verkeerde dingen ermee gaan doen.
Maar mailtje was nog net niet verstuurd, dus mooi zo
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:26 schreef Adelante het volgende:
je mag die gast slaan, omdat je 'm toch schijnt te kennen
Niet? Hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:49 schreef Adelante het volgende:
En we hebben nog niemand bereid kunnen vinden om handmatig in Excel overzichtjes bij te houden voor een rating systeem
Ik vind die van dvd.nl best top! Ook best duidelijk. Je krijgt een steretje bij 10 keer positieve feedback en ga maar door... Je geeft elkaar feedback en dat wordt eventueel goedgekeurdof afgekeurd... best goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:54 schreef Adelante het volgende:
inderdaad wel jammer, ik ben zelf helemaalop het systeem dat tweakers.net hanteert voor v&a... helder, strak, users kunnen alles zelf, goed ratingsystem, categorie indeling...
Als je gewoon normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Nu heb je het zelf verkloot. Hup, optiefen nu. Ga maar in SPT spelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef Robertje het volgende:
Jammer van dit topic [TK] Stuk of 40 Playboy Magazines Interesse was er zeker maar door een uberaandachtsgeile mod is dit niet door gegaan. Het was een soort cadeau voor een vriend van mij maar deze uberaandachtsgeile mod vond het nodig berichten te verwijderen. Jammer voor de TS. Ik heb nog gezegd dat het serieus was maar dat wilde ze niets mee te maken hebben. Nu hebben we een abriposter van H&M maar gekocht...bummer hoor![]()
Hoi popjequote:
hai konijntje van mequote:
nee, nee. Is het een uitzondering ? jah!!! gratis pakketjes versturen voor V&A-ers!quote:Is het een vraag?
Is het een aanbod?
true; druk om redenen enzoquote:Verder alles goed? Heb je zolang niet gezien
Ik zal bij de GC-mods informeren of ze hem weer willen afstaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef Het_Biertje het volgende:
Wees eens een lieve ElisaB en doe eens een sticky maken tot 1 aug!
Druk met redenen is nooit goedquote:true; druk om redenen enzo![]()
Ik heb normaal gereageerd. Nu ga ik naar SPTquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Nu heb je het zelf verkloot. Hup, optiefen nu. Ga maar in SPT spelen.
Dan is het probleem opgelost, want hebben we gewoon een verschillende definitie van normaalquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef Robertje het volgende:
Ik heb normaal gereageerd. Nu ga ik naar SPT
Whehehe. Mooie actie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef Dagonet het volgende:
Hallo. Dit vinden jullie vast wel leuk leesvoer.
Wraakactie britse man
Ik werk voor het Retail Service Centre te Amsterdam.quote:
TS vraagt slotjequote:
Thnx, done!quote:
Thnxquote:BTW: A shame that you're leaving. You did a very, very good job...
Good luck with the busy career.
quote:
wat een chaos topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef vanhal het volgende:
Kan een moderator deze opmerking weghalen? Dank u.
[TK] Oregon Scientific hartslag horloge *nieuw in doos*
donequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:37 schreef vanhal het volgende:
Goed idee. Zou een moderator dit topic willen sluiten?
[TK] Oregon Scientific hartslag horloge *nieuw in doos*
Rita Verdonk methodequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:39 schreef RedFever007 het volgende:
Je had ook even kunnen wachten tot een modje je andere topic had opgeschoond natuurlijk![]()
Waarom niet?quote:
quote:# Het aanbieden van grote hoeveelheden van hetzelfde product is niet toegestaan, dit om heling te voorkomen
Bedijfsmatig verkregen en dus niet partikulierquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom niet?
misschien een id om dat ff bij de FAQ in te zetten ??quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedijfsmatig verkregen en dus niet partikulier
Zeker te weten! Ik wel in elk gevalquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:47 schreef guitarist.nl het volgende:
mods hebben het ook wel eens mis toch
quote:Waarvoor is het bedoeld?
Vraag & Aanbod is uitsluitend bedoeld voor particuliere advertenties, op kleinschalige basis. Alleen goederen zijn toegestaan. Diensten kun je op FOK! niet aanbieden.
Ook Commerciële advertenties zijn niet toegestaan! Mocht uw bedrijf interesse hebben in een advertentie op FOK!, dan kunt u contact opnemen met adverteren@fok.nl voor de mogelijkheden.
Dacht ik ook; de strekking op V&A is duidelijk lijkt mequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:26 schreef Dagonet het volgende:
En anders voldoet dit toch wel?
Ik ben het helemaal met de guitarist eens. Hier komt nog bij dat op MP of speurders vaak op eigen advertenties word geboden om de prijs op te drijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen die zeggen van bijvoorbeeld, 100 geboden via marktplaats of 100 euro geboden per mail ook!
ik vind eigenlijk dat deze post weggehaald moeten worden!
Het is niet te bewijzen, en ik durf te wedden dat het in de meeste gevallen nog geen eens waar is ook!
V&A staat echt helemaal los van marktplaats, dan moeten ze hier geen advertentie neerzetten!
kunnen jullie niet even een regel maken dat op V&A alleen biedingen per post tellen
edit: Ow wacht ik open er wel even een topic over in Feedback
[V&A] 100 euro geboden op marktplaats!
Mhwa ik denk dat dat hier wel meevalt in principe. lIgt ook aan het product IMO. Ik zie ook vaak genoeg dat prijzen naar beneden gaan in de loop der tijd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef guitarist.nl het volgende:
dat gebeurd hier ook wel met kloontjes
Da's fijn!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:17 schreef MaxPower het volgende:
[TK] Diverse unieke voetbalshirts!
Mag dicht.
Tevens wil ik even opmerken dat ik erg positieve ervaringen heb met verkopen via Fok tot nu toe.![]()
Nopequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef RedFever007 het volgende:
Kunnen mods trouwens IP adressen zien?
Donequote:Op zondag 4 juni 2006 12:53 schreef vanhal het volgende:
[TK] Oregon Scientific hartslag horloge **nieuw in doos**
[TK] Philips DVD963SA
Mogen dicht.![]()
Bedankt!
Het is een ideequote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb een ideetje, en maak me maar af als jullie het niks vinden, maar ik hoop dat jullie het het proberen waard vinden.
Er zijn meerdere users, waaronder ikzelf, die zouden willen dat je de topics zou kunnen sorteren op startdatum. Op deze manier kan je makkelijk de nieuwe topics even doorlopen. Aangezien dit technisch niet mogelijk is, dacht ik dat het misschien een idee is om na de TR/TK-tag een datum-tag te zetten. Je krijgt dan dus zoiets:
[TK] [05/06] DVD-uitverkoop
of
[GEZ] [05/06] Oude fiets
Nou, dit is mijn idee; shoot!
Je kan dan inderdaad nog steeds niet sorteren, maar je kan wel direct aan de TT's in de lijst zien van welke data de topics zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:17 schreef Adelante het volgende:
uhm... je kunt het dan toch nog steeds niet sorteren
[TK] [05/06] Condooms
[TK] [05/06] Fiets
[GEZ] [04/06] Drugs
[TK] [10/06] Vlieger
[TK] [05/06] Couscous
[GEZ] [02/05] Sony Bravia
sorry, maar ik vind het er niet overzichtelijker op worden
Dan krijgen we dusquote:
Dat vind ik wel een goed ideequote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef blrrrt het volgende:
We kunnen ook PI's gaan gebruiken ipv de [TK][GEZ]-tags.
Er hoeven alleen 4 PI's toegevoegd te worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed idee
Alleen probeer zo iets te implementeren in Replique
DIE ALLEEN IN V/A zichtbaar zijn....quote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er hoeven alleen 4 PI's toegevoegd te worden.
Hoeft niet eens perse. Hebben ze in ONZ ook weer wat om mee te spelen.quote:
Ik zou zeggen, leg het eens neer bij de adminsquote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoeft niet eens perse. Hebben ze in ONZ ook weer wat om mee te spelen.
Ik zit hier toch in het V&A-feedbacktopic?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leg het eens neer bij de admins![]()
dichtquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[TK] 3 Delige Minibar, Ideaal Voor Student Of Kleinbehuisden
Mag dit topic dicht?Barsetje is verkocht!
Tjeetje wat een moeilijke vraagquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:11 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
(heeft FAQ gelezen) daar staat in dat je geen dingen mag verkopen hier die kunnen schieten ofsow. Neem aan dat daar ook een pijl en boog onder valt ?
is dat niet net zoiets als met de honkbal knuppel? tis gewoon een sport "hulp" middel. en je hebt voor een pijl en boog ook niet een aparte vergunning nodig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tjeetje wat een moeilijke vraag
Ik zou het eerlijk niet weten. Zal het navragen!
Je doet het voorkomen alsof ik persoonlijk de V&A-regels heb bedacht. Bedankt voor de eer, maar ik moet je teleurstellen; ik doe ook maar gewoon wat eens bedacht is door anderen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:31 schreef leusden het volgende:
als jij nu gewoon blijft modereren en dat op een normale manier doet, dan kan je hier gewoon producten aanbieden zonder startprijs. Ik vind dat zulke onzin. Je doet het vast omdat er anders mensen 0,01 cent gaan bieden en daarvoor heb jij een edit knopje gekregen.
En ga niet lullen dat je daarvoor te lui bent, dit bericht ga je ook verwijderen![]()
Ik heb het even neergelegd bij de FA's, maar ik ben er nog niet veel wijzer van geworden. Maar ik kom erop terug!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:11 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
(heeft FAQ gelezen) daar staat in dat je geen dingen mag verkopen hier die kunnen schieten ofsow. Neem aan dat daar ook een pijl en boog onder valt ?
Nee joh, gekkerdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:23 schreef outcast_within het volgende:
postverplichtingsontheffing? een ban?
Ik ben dr uit: als het géén kruisboog is en geen boog waar een speciale vergunning voor nodig is, dan is het toegestaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
mja, dat wist ik dus ook niet..daarom vroeg ik het voor de zekerheid maar ff![]()
Donequote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:36 schreef GalaxyMan het volgende:
[TK] Kodak EasyShare DX3215 Digitale Camera
kan dicht is verkocht
superquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben dr uit: als het géén kruisboog is en geen boog waar een speciale vergunning voor nodig is, dan is het toegestaan
Ja, zojuist gelezen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:11 schreef MrManiak het volgende:
Elisa, heb je mijn mail al gehad / gelezen?
V&A-ervaringentopicquote:Op zondag 11 juni 2006 09:15 schreef rendier2710 het volgende:
In topic [TK] Donald Duck's - complete jaargangen 8 jaargangen DD van W4 overgenomen.
Prima afhandeling en snel verstuurd! Helemaal top!
ShaoliN en Adelante gaan weg en ElisaB blijft toch.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:56 schreef tonks het volgende:
Anders zeg je het gewoon, moet ik weer moeite doen
Misschien is het handig om te wachten op een MED?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
ShaoliN en Adelante gaan weg en ElisaB blijft toch.
Dat bedoelt hij.
Dankjewel!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zojuist gelezen...
Ik ga wat gegevens navragen, zodat we morgen eens kunnen mailen!
Omdat Feedback vol stond met dingen die er niet hoorden. Zo nu en dan schoon ik FB een beetje op en zo ook vanmiddagquote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef blrrrt het volgende:
Waarom is er een stuk van dit topic verwijderd?![]()
Tja.. zooi? er werd veel over en weer gediscusieerd over je manier van doen..daardoor is het een beetje onoverzichtelijk.. maar echt offtopic vind ik het niet...wat mij betreft open je een nieuwe.. en knal ik deze op slotquote:Op maandag 12 juni 2006 11:03 schreef meneerdeman het volgende:
In dit topic [TK] Fujitsu Siemens Lifebook S7010 Staat nogal wat overbodige zooi. Kunnen jullie deze een beetje opruimen of moet ik een nieuwe openen, nadat jullie deze hebben dichtgegooid ?
Hé Fuck ben je nu dan eindelijk moderator ?! Damn ..... maar gooi die dan maar dicht . Open ik straks wel een nieuwequote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Tja.. zooi? er werd veel over en weer gediscusieerd over je manier van doen..daardoor is het een beetje onoverzichtelijk.. maar echt offtopic vind ik het niet...wat mij betreft open je een nieuwe.. en knal ik deze op slot
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:14 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Hé Fuck ben je nu dan eindelijk moderator ?! Damn ..... maar gooi die dan maar dicht . Open ik straks wel een nieuwe
thnx; done.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:16 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Doe deze --> [TK] Dell 1703FPT TFT dan ook gelijk![]()
Wat RD4 zegtquote:Op maandag 12 juni 2006 14:10 schreef bluebit het volgende:
great, ik einstein heb de topictitel niet correct ingevoerd :
huidige titel : omgebouwde xbox
moet dus zijn : [TK] omgebouwde xbox
could somebody be so nice....?
diensten mogen NIET worden gevraagd/aangeboden in V&A...quote:Op maandag 12 juni 2006 21:08 schreef Zhenar het volgende:
[GEZ] ShowChatter is dicht, zonder dat er een (afdoende) aanbod bij de vraag is gevonden!![]()
![]()
Jamaar Dizer is eigenlijk gewoon een brok lekker vlees. Dus zijn gevraagde vervanger moet dat eveneens zijn. Een lustobject. Ietsquote:Op maandag 12 juni 2006 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
diensten mogen NIET worden gevraagd/aangeboden in V&A...
quote:
Geen enkel probleem. De inspanning viel mee, en daarom doen we het deze keer voor noppesquote:Op maandag 12 juni 2006 23:40 schreef Ori het volgende:
[TK] Nintendo DS. Compleet en met screenprotector.
is verkocht, het topic mag dicht. ik bedank de mod die het gaat sluiten alvast voor zijn of haar inspanningen!
Done; YWquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:12 schreef dewitteparel het volgende:
[TK] Slaapbank Ikea Beddinge Klassik
kan dicht, is verkocht. Bedankt1
Donequote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:57 schreef kvn het volgende:
[TK] 160 Gig Samsung Spinpoint P80
Kan dicht, is verkocht.
Dat mag de TS zelf aanvragenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:29 schreef Webcrowler het volgende:
[Gratis] Pc speakers (SPK US-BLASTER 3D Speakers)
Kan dicht! Heb het vandaag ontvangen!!!
doe ik voor jequote:Op woensdag 14 juni 2006 00:35 schreef ondeugend het volgende:
[TK] Tool Opiate EP + Undertow LP
Deze kan dicht...
De spullen zijn in goede staat ontvangen.
thnxquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:11 schreef blrrrt het volgende:
[TK] Ralph Lauren Overhemd maat S, M en XL Nieuw!
Haal dan ook meteen z'n mailadres uit de advertentie.
Joh, geeft ze les aan huis??quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb morgen m'n tweede sessie bij mevrouw B thuis![]()
donequote:Op donderdag 15 juni 2006 09:02 schreef Keffo het volgende:
Deze [TK] Console opruiming: NES + N64 Set kan dicht. is verkocht. thanks
Ik weet niet waar je precies op doet met 'dat', maar te uwer info uit de faq:quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:44 schreef Little_Meanie het volgende:
wat is dat nou voor onzin?
En dit heeft twee redenen: ten eerste is wederverkoop voor een hogere prijs los van FOK! in veel gevallen gewoon niet toegestaan en ten tweede weren we op deze manier de zwarthandel.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:03 schreef Adelante het volgende:Concertkaarten en andere toegangskaarten voor evenementen, party's, pretparken, etc. mogen slechts tegen kostprijs of lager verhandeld worden.
Een topic was drie-dubbelquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:11 schreef Skv het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/116043
Verkoopt iPods met steeds de mededeling dat het teveel opslagcapaciteit voor hem is
Nou, dan koop je toch geen 5 iPods?
Hij is dichtquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:01 schreef Rutger1983 het volgende:
[TK] paar reepjes SDRAM mag dicht, is verkocht en netjes aangekomen
3 keer die 2 gb-unitquote:
Done; moest er wel de TT voor inkortenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:27 schreef RD4 het volgende:
kan eem modje hier gratis van maken, hoef er geen geld voor.... [GRATIS] 1 kaart Student Of The Year finalefeest (16-06-06)
Ende weer geschlotenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:45 schreef schvvmert het volgende:
[TK] Dell Optiplex GX270 Pentium 4 HT 2.6 Ghz 800 FSB mag op slot en alvast bedankt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |