Same here,quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef SCaRaB het volgende:
waar woon je? dit kan je natuurlijk niet opsturen =]
iig ff topic in de gaten houden
ik denk dat ie jouw bod accepteertquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
FOK staat los van marktplaats
35¤
opsturen gaat prima, heb die dingen als chauffeur van TPG Pakketservice met grote regelmaat in de bus liggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef SCaRaB het volgende:
waar woon je? dit kan je natuurlijk niet opsturen =]
iig ff topic in de gaten houden
hij zegt toch richtprijs 80e, ga dan niet zo gierig allemaal 35 zitten bieden ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
FOK staat los van marktplaats
35¤
37,50quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
hij zegt toch richtprijs 80e, ga dan niet zo gierig allemaal 35 zitten bieden ofzo
Jij bent pas gierig.. helemaal niks biedenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
hij zegt toch richtprijs 80e, ga dan niet zo gierig allemaal 35 zitten bieden ofzo
Je kan echt geen nacht pitten op een fatboy, of je moet knetters bezopen zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef Hankiepankie het volgende:
Ophalen in Bloemendaal, dat ligt in de omgeving van Haarlem.
Je kan er wel een avondje op slapen, ik zou alleen niet aanraden er constant op te gaan slapen.
En minimum prijs is wel wat hoger dan 35Over de prijs is wel te praten, mocht het met de personen van marktplaats niet lukken. Dus bied maar verder
Die handtekening vind ik zelf minder. Die is er zeker niet meer af te halen of wel topicstarter?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:23 schreef SterkStaaltje het volgende:
Verder zijn ze wel superrelaxed en is ie zeker 70 euro waard! Helemaal met de handtekening van Willy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |