Geen interesse in een auto.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef BoukeF het volgende:
wil je hem ruilen?
geef jij mij het beeldscherm en 1000 euro,
krijg jij mijn suzuki samurai
Genoteerd maar je snapt zelf ook wel dat nog niet de helft van de huidige nieuwprijs te laag is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:43 schreef Gunner het volgende:
500 euro geboden
De hoogte van een 19" en 1.5x de breedte maakt dat je heerlijk met meerdere vensters naast elkaar kan draaien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:55 schreef dahei het volgende:
Heerlijk werken hé dat breedbeeld. Een hoop mensen denken dan te veel aan tv, waar het beeld uitgerekt wordt. Met een TFT scherm heb je dit probleem totaal niet. Ik heb zelf nu een 20" en het is alsof je achter een 23" gewoon scherm zit.
Dat bieden kan maar mijn vraagprijs van 750 euro is al redelijk scherp en 200 euro daaronder gaat 't echt niet worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:29 schreef EternalDragon het volgende:
550 geboden
Losse schemen blijft vaak toch handiger met slepen hoor omdat de windows zichzelf aanpassen aan het scherm waar je hem heen sleept.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De hoogte van een 19" en 1.5x de breedte maakt dat je heerlijk met meerdere vensters naast elkaar kan draaien.![]()
Ik heb eerst met 2 schermen gewerkt en dat heeft idd ook zijn voordelen, maar na een tijd zo'n breedbeeld wil ik toch graag een nog grotere.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef Thijsemanz het volgende:
[..]
Losse schemen blijft vaak toch handiger met slepen hoor omdat de windows zichzelf aanpassen aan het scherm waar je hem heen sleept.
Veder best leuk scherm.
Heeft ie dan ook een speciale aansluiting voor hdtv? Heb bij mijn xbox 360 een hdtv kabeltje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:49 schreef dnzl het volgende:
Jep
yup, moet je een vga kabel halen, daar zit een DVI aansluiting op die weer opd e monitor pastquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef kesj het volgende:
[..]
Heeft ie dan ook een speciale aansluiting voor hdtv? Heb bij mijn xbox 360 een hdtv kabeltje.
Er is dus een dvi kabel voor de 360?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:53 schreef HOPit het volgende:
[..]
yup, moet je een vga kabel halen, daar zit een DVI aansluiting op die weer opd e monitor past
Ok ik zet 't bod neer maar daar gaat de monitor niet voor weg.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:39 schreef benxx het volgende:
600 euri geboden
650 euro komt in de buurt.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:58 schreef benxx het volgende:
650 euro geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |