Geen interesse in een auto.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef BoukeF het volgende:
wil je hem ruilen?
geef jij mij het beeldscherm en 1000 euro,
krijg jij mijn suzuki samurai
Genoteerd maar je snapt zelf ook wel dat nog niet de helft van de huidige nieuwprijs te laag is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:43 schreef Gunner het volgende:
500 euro geboden
De hoogte van een 19" en 1.5x de breedte maakt dat je heerlijk met meerdere vensters naast elkaar kan draaien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:55 schreef dahei het volgende:
Heerlijk werken hé dat breedbeeld. Een hoop mensen denken dan te veel aan tv, waar het beeld uitgerekt wordt. Met een TFT scherm heb je dit probleem totaal niet. Ik heb zelf nu een 20" en het is alsof je achter een 23" gewoon scherm zit.
Dat bieden kan maar mijn vraagprijs van 750 euro is al redelijk scherp en 200 euro daaronder gaat 't echt niet worden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:29 schreef EternalDragon het volgende:
550 geboden
Losse schemen blijft vaak toch handiger met slepen hoor omdat de windows zichzelf aanpassen aan het scherm waar je hem heen sleept.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De hoogte van een 19" en 1.5x de breedte maakt dat je heerlijk met meerdere vensters naast elkaar kan draaien.![]()
Ik heb eerst met 2 schermen gewerkt en dat heeft idd ook zijn voordelen, maar na een tijd zo'n breedbeeld wil ik toch graag een nog grotere.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef Thijsemanz het volgende:
[..]
Losse schemen blijft vaak toch handiger met slepen hoor omdat de windows zichzelf aanpassen aan het scherm waar je hem heen sleept.
Veder best leuk scherm.
Heeft ie dan ook een speciale aansluiting voor hdtv? Heb bij mijn xbox 360 een hdtv kabeltje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:49 schreef dnzl het volgende:
Jep
yup, moet je een vga kabel halen, daar zit een DVI aansluiting op die weer opd e monitor pastquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef kesj het volgende:
[..]
Heeft ie dan ook een speciale aansluiting voor hdtv? Heb bij mijn xbox 360 een hdtv kabeltje.
Er is dus een dvi kabel voor de 360?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:53 schreef HOPit het volgende:
[..]
yup, moet je een vga kabel halen, daar zit een DVI aansluiting op die weer opd e monitor past
Ok ik zet 't bod neer maar daar gaat de monitor niet voor weg.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:39 schreef benxx het volgende:
600 euri geboden
650 euro komt in de buurt.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:58 schreef benxx het volgende:
650 euro geboden
Ja de monitor is zilverkleurig.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef Markster het volgende:
De kleur is die van op het plaatje ?
Voor 700 euro mag ie weg.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb komende donderdag mijn laptop verkocht en heb wel interesse.![]()
Een TFT/LCD heeft een optimale resolutie en dat is bij deze 1920x1200. Andere resoluties kun je gewoon instellen maar zien er minder uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:47 schreef petorr het volgende:
Stel dat je op dit scherm een spel draait op een normale 4:3 resoultie (bv 1600*1200), wordt het beeld dan opgerekt (en het dus heel onscherp wordt) of heeft de monitor dan een optie om de pixels 1:1 weer te geven (zodat een stukje van het scherm niet gebruikt wordt). Verder mooi scherm, waarom doe je hem eigenlijk weg?
Dat hangt dan echt van de game af. Hier kan je zeker niet vanuit gaanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 06:48 schreef schvvmert het volgende:
Games kun je ook in breedbeeld modus zetten tegenwoordig maar dan heb je met deze monitor wel een dikke videokaart nodig.
Ik ging even uit van moderne games en je kunt elke game in de resolutie zetten die je wilt maar dan wordt de beeldkwaliteit minder.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat hangt dan echt van de game af. Hier kan je zeker niet vanuit gaan
Zoals in de OP staat kan ik een 30" widescreen overnemen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:47 schreef petorr het volgende:
waarom doe je hem eigenlijk weg?
Het is een flink bedrag maar daarvoor heb je dan ook een prachtig scherm.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
*Geilt..
Damn, ik moet ook zoeen monitor hebben,, alleen laat mijn bankrekening het niet toe
Succes met de verkoop![]()
Fijn en deze kost 1150 euro.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef RijstNatie het volgende:
Acer 20inch kost 299euro
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:30 schreef schvvmert het volgende:
Vanwege aankoop via bedrijf geen aankoopbon.
Monitor is rechtsstreeks bij de groothandel gekocht door een bekende met een bedrijf tegelijk met 4 stuks voor hemzelf en deze voor mij.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:49 schreef ElisaB het volgende:
Offtopic verwijderd; game on
Een vraagje: wat bedoel je met:
[..]
Met zulk een geblaat vraag ik me ernstig af of je wel weet waarover je 't hebt?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef RijstNatie het volgende:
vind het niet echt zinloos maargoed...
als een acer 20inch 299 kost emn jou 23inch 2e hands 750euro dan klopt die verhouding niet echt...
of zie jij het verband niet?
Als het je niet bevalt ga je maar lekker ergens anders je troep verkopen, dwaas...
Heb je geen last van ghosting dan met 12 ms?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:27 schreef kesj het volgende:
Stomme vraag misschien: maar als ik hier een xbox 360 aan hang, heb ik dan HDTV kwaliteit?
Geen last van met games en films maar eerst uitproberen is mogelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Heb je geen last van ghosting dan met 12 ms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |