Ja de monitor is zilverkleurig.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef Markster het volgende:
De kleur is die van op het plaatje ?
Voor 700 euro mag ie weg.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb komende donderdag mijn laptop verkocht en heb wel interesse.![]()
Een TFT/LCD heeft een optimale resolutie en dat is bij deze 1920x1200. Andere resoluties kun je gewoon instellen maar zien er minder uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:47 schreef petorr het volgende:
Stel dat je op dit scherm een spel draait op een normale 4:3 resoultie (bv 1600*1200), wordt het beeld dan opgerekt (en het dus heel onscherp wordt) of heeft de monitor dan een optie om de pixels 1:1 weer te geven (zodat een stukje van het scherm niet gebruikt wordt). Verder mooi scherm, waarom doe je hem eigenlijk weg?
Dat hangt dan echt van de game af. Hier kan je zeker niet vanuit gaanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 06:48 schreef schvvmert het volgende:
Games kun je ook in breedbeeld modus zetten tegenwoordig maar dan heb je met deze monitor wel een dikke videokaart nodig.
Ik ging even uit van moderne games en je kunt elke game in de resolutie zetten die je wilt maar dan wordt de beeldkwaliteit minder.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat hangt dan echt van de game af. Hier kan je zeker niet vanuit gaan
Zoals in de OP staat kan ik een 30" widescreen overnemen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:47 schreef petorr het volgende:
waarom doe je hem eigenlijk weg?
Het is een flink bedrag maar daarvoor heb je dan ook een prachtig scherm.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
*Geilt..
Damn, ik moet ook zoeen monitor hebben,, alleen laat mijn bankrekening het niet toe
Succes met de verkoop![]()
Fijn en deze kost 1150 euro.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef RijstNatie het volgende:
Acer 20inch kost 299euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |