hoogste bod is 250? ik bied 255 en kan hem principe vandaag nog ophalen.. maar wel heel graag met factuur of iets op zwart wit ivm garantie of ik mag bij je aankloppen mocht die binnen garantie termijn kapot gaan
Dat hij niet kapot gaat kan ik nooit garanderen, de factuur heb ik niet meer.. ik kan het bij de winkel proberen maar dat is weer een uur reizen.. en ik kan ze ook niet bellen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
nee maar ik bedoel.. want jij adverterteert.. 1,5 garantie..het kan zijn dat het mobieltje in die 1,5 jaar zomaar begeeft, dan wil je toch wel garantie claimen.
je gaaat nog eerst de papieren bijelkaar zoeken ben jij zo zeker van je zaak dat je papieren toch later krijgt en mobiel nu verkoopt onder voorwaarde, stel dat mobiel begeeft de koper bij je terecht kunt
Valschade valt nooit onder fabrieksgarantie. Om welke winkel gaat het? Je kan ze toch wel mailen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Ik snap echt wat je bedoeld iPodje, alleen straks zit ik over een jaar thuis en krijg ik opeens mail over een kapotte mobiel.. en daar zit ik niet echt op te wachten.
Ik heb hem bij de t-mobile winkel in nijmegen gekocht.
Gewoon niet beginnen aan die garantiefratsen; als iemand voor 250 een werkende Vario kan kopen is het gewoon risico van het vak dat ie kapot kan gaan binnen 1.5 jaar. Pech heet zoiets
Mocht de deal afketsen en je de factuur op de een of andere manier nog kunnen vinden dan heb ik interesse.