Zoek ik straks thuis even voor je op.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:32 schreef RedFever007 het volgende:
Wat voor type e-tech is dat?
Ik denk op je moederbord.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:11 schreef outcast_within het volgende:
waar moet je dat stekkertje in steken? van de usb kaart?
Die heb ik een in mijn oude pcquote:
Is goed, mail maar naar rterwijn ( @ ) gmail ( . ) comquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:28 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die heb ik een in mijn oude pc![]()
Wat zouden de verzendkosten van zoiets zijn? 1,56?
ik bied 3E inc. ^_^
[afbeelding]
Heb je het al opgezocht?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:32 schreef RedFever007 het volgende:
Wat voor type e-tech is dat?
Hmm is dit een modem/router of alleen een modem. Hoeveel netwerkkabels kun je op dit ding aansluiten? Heb het vermoeden dat dit slechts 1 is. Klopt dat?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:30 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Dit staat onderop :
[afbeelding]
Meer kan ik er niet van maken.......![]()
idd maar 1quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm is dit een modem/router of alleen een modem. Hoeveel netwerkkabels kun je op dit ding aansluiten? Heb het vermoeden dat dit slechts 1 is. Klopt dat?
Oke dan zie ik ervan af. Ik heb eigenlijk een modem/router ineen nodig.quote:
Word een aardige enveloppe, maar ja hoor dat durf ik welquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:43 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik heb dan nog wel belang bij het e-tech adsl modem
Woon zelf in groningen, durf je het aan om hem in een envelop te proppen?
Ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:43 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik heb dan nog wel belang bij het e-tech adsl modem
Woon zelf in groningen, durf je het aan om hem in een envelop te proppen?
Ik weet niet wat de verzendkosten zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:58 schreef Mark_Boelen het volgende:
hoeveel moet ik je betalen om hem op te sturen The_Flash?
Je mag hem wel reserveren alvast voor mij.
Alvast Bedankt
Ik heb geen idee, hier deed hij het op een gewone tel.lijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
oke is hij ook geschikt voor isdn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |