Welke staat verkeerd hij? Welke versie is het? Welke kleur is het? Bon erbij?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:35 schreef duffet1 het volgende:
Verder heb ik nog n IPOD Nano van 3 maanden oud. Deze gebruik ik te weinig en daarom wil ik hem graag verkopen. Deze is uiteraard in doos met alle toebehoren.
Daarbij heb ik nog een IPOD universal Dock in doos erbij...
nieuwprijs hiervan samen is 159+39,93 = 198,99.
Bieden vanaf 100euro.
Tjsa, ik weet niet waar jij je nieuwprijzen vandaan haaltquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:59 schreef duffet1 het volgende:
ohw zo bedoel ja, ja superstom dat ik dat er niet bij heb gezet naja hij is 1 GB, de kenners konden dat wel zien aan de nieuwprijsZal het even aanpassen in de OP, thnx
Jup 100 incl dockquote:Op zondag 11 juni 2006 17:28 schreef duffet1 het volgende:
bod was uit nigeria en gaat dus niet door, JoMo0 nog geïntereseerd?
En dat is al boven de kostprijs. Dus meteen de reserveringskosten gedekt. TS kan je bod aannemen, of afslaan, maar wachten op hogere biedingen is hier niet toegestaan. Komen ze wel, dan worden ze verwijderd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:14 schreef Steeven het volgende:
Ik bied 65 euro voor je Defqon kaartje.
Ik ga nu naar mijn werk, ben vanavond weer terug, ik beloof dat ik dan even reageer, zit even zonder tijd nuquote:Op woensdag 14 juni 2006 06:58 schreef duffet1 het volgende:
jaja ik heb hem al gemailed dat ik akkoord ben, maar ik hoor niets ? dus steeven, hoe iwl je het afhandelen?
Wat een onzin, TS biedt 't kaartje toch niet boven kostprijs aan? Dat iemand dan zo slim is om wel meer te bieden, dat word dan weer niet toegestaan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat is al boven de kostprijs. Dus meteen de reserveringskosten gedekt. TS kan je bod aannemen, of afslaan, maar wachten op hogere biedingen is hier niet toegestaan. Komen ze wel, dan worden ze verwijderd.
Dat we weer ff weten hoe het ook al weer zat met bieden op toegangsbewijzen![]()
Ik ben Gekke Gerritje zekerquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat een onzin, TS biedt 't kaartje toch niet boven kostprijs aan? Dat iemand dan zo slim is om wel meer te bieden, dat word dan weer niet toegestaan?
Topic kan dicht, en ik denk toch dat ElisaB wel gelijk heeftquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef duffet1 het volgende:
oke geen probleem! Ipod, dock en kaartje zijn verkocht, dus deze kan dicht!
Bedankt voor alle reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |