Af te halen in Ede.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:17 schreef div-er het volgende:
waar af te halen?
Opsturen van een normale PC is inderdaad niet aan te raden. Met zo'n kleine desktop is dat prima te doen als je 'm goed verpakt.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef div-er het volgende:
hmm,... dat is me iets te ver. Versturen doe ik liever niet met zo'n systeempje.
Voor de geinteresseerden: dit is de serie van Dell waar 'gewone' spareparts inpassen. En stil.
Hoogstwaarschijnlijk niet.quote:
Een low profile PCI en een AGP slot voor Low profile videokaarten.quote:
Met 512 Mb geheugen voor 220 euro is accoord.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:02 schreef DarkMavis het volgende:
als je er 512 Mb geheugen inhebt (die er volgens mij ook in hoort te zitten bij dit model) wil ik best de vraagprijs bieden
Nee dan houd ik het even op het andere systeem wat je aanbiedt in mijn eigen topicquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Met 512 Mb geheugen voor 220 euro is accoord.
Vandaar dat ik die ook in je topic heb gezet. Er moet wel een low-profile videokaart in.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:30 schreef DarkMavis het volgende:
[..]
Nee dan houd ik het even op het andere systeem wat je aanbiedt in mijn eigen topicmet name het feit dat je daar wel zelf spullen in kan zetten is een voordeel, ik heb hier nog een videokaart liggen namelijk om het geheel net iets sneller te maken
Ja je hoort 'm zowat niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:41 schreef Tuinkers het volgende:
Is hij echt zeer stil?
Het lijkt me een mooi systeem voor een mooie prijs, hoewel ik eigenlijk opzoek was naar een systeem met iets mindere specifcaties voor een wat zachtere prijs (ben een student met alleen een laptop, maar wil er nog graag een desktop bij).quote:
Voordeel is de Hypertreading processor waardoor de PC lekker vlot draait zelfs met 256 MB geheugen . Het is wel aan te raden om daar 512 MB Dualchannel van te maken dat geeft nog een flinke winst.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:47 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Het lijkt me een mooi systeem voor een mooie prijs, hoewel ik eigenlijk opzoek was naar een systeem met iets mindere specifcaties voor een wat zachtere prijs (ben een student met alleen een laptop, maar wil er nog graag een desktop bij).
Ik ga even hard nadenken of dit een verantwoorde uitgaven voor me is, je hoort het vanavond nog.
Breedte, diepte en hoogte: 31 x 33 x 8 cm.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:13 schreef Tuinkers het volgende:
Hoe groot is hij ongeveer? Kun je een indicatie geven van de afmetingen?
Je hebt mail.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Breedte, diepte en hoogte: 31 x 33 x 8 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |