Pimpy hoor die nieuwe Seat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:26 schreef RB het volgende:
Off topic
Ga met m`n nieuwe auto![]()
![]()
![]()
richting Duitsland
Laat dat al maar weg, stond behalve de smileys die er nog staan niets.quote:
quote:
Durf je ook tegen mijn 6 versnellingen Kompressor en motor?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef yup het volgende:
Vorige week met de space wagon tegen een GS500 gesprint. En dan nog winnen ook nog![]()
![]()
![]()
later op de dag wel heel dik ingemaakt door een suzuki uit het jaar 0![]()
Vertel op wie van hier was het![]()
Volgende week zal dat niet lukken,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand zin & tijd om Zaterdag te meeten, van 12:00 tot 15:00![]()
Toffe wagen RBFeli
![]()
Lekkere tijden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:48 schreef RB het volgende:
Volgende week zal dat niet lukken,![]()
Moet twee 12 uurs diensten draaien van 20:00 tot 08:00![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekkere tijden.
Derden subtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brommer is geen probleem maar die Mercedes gaat wel moeilijk worden denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Durf je ook tegen mijn 6 versnellingen Kompressor en motor?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide achterwielaangedreven.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekkere tijden.
Nou en wat dan nog, we zijn niet gebonden dus wat let onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben altijd nog eigen baas
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef Rib-i het volgende:
Damn, MM gaat mischien niet door![]()
Moet zondag waarschijnlijk naar A'dam. De komende 36 uur kan ik een bevestiging verwachten.Damn, das balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand zin & tijd om Zaterdag te meeten, van 12:00 tot 15:00![]()
Toffe wagen RBFeli
![]()
tijdsverschil:
Amsterdam 13:18
Rio de Janeiro: 08:18<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Ik weet niet hoe het in dat land gaat, maar ik ga ervan uit dat ze eerst een onderzoek voordat ze beslissen of ze mag vliegen, dan moet er een vlucht geboekt worden. Het is nu ochtend daar dus voordat er een besluit is gevallen zal het wel middag zijn. Dan vlucht boeken etc... ik denk dat het 10 uur vliegen is dus mogelijk zondag op z'n vroegst in A'damquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Damn, das balen.
tijdsverschil:
Amsterdam 13:18
Rio de Janeiro: 08:18
quote:
It never happend.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:18 schreef RB het volgende:
Nou en wat dan nog, ..
quote:
even iets ludieks herkenbaars verzinnen wat nog wel binnen de netheidsgrenzen van dit kuische meisje valt..quote:
Ik vind dit toch wel iets te ver gaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
even iets ludieks herkenbaars verzinnen wat nog wel binnen de netheidsgrenzen van dit kuische meisje valt..
Dat we steeds erg braaf geweest zijn.quote:
Och, tussen al die geile honden..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:07 schreef Faithy het volgende:
ik zat te denken om een grote paarse strik om mn helm ofzo
Daarom heb ik een blauwe 9R ...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet geloven wat iedereen zegtde groene gaan harder
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:19 schreef kratjuh het volgende:
Ook weer thuis ...
[..]
Daarom heb ik een blauwe 9R ...
Hmmm, wat doet die vos tussen die jachthonden????quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Och, tussen al die geile honden..
[afbeelding]
[..]
Das nou Foxyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, wat doet die vos tussen die jachthonden????
Martie is het volgens mij stellig van plan en ik weet het eigenlijk nog niet. Ik denk dat ik ook wel ga, maar eigenlijk heb ik na 3x die MM wel een beetje gezien. Het is veel leuker om zelf lekker te rijden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
Hey
Komen jullie zondag ook naar de MM ?
Ben ff weg ...
Wat net als vorig jaar wel zal gebeuren - na de grote verzameling - dat de FOK MC half om half gaat rijden en stunten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Martie is het volgens mij stellig van plan en ik weet het eigenlijk nog niet. Ik denk dat ik ook wel ga, maar eigenlijk heb ik na 3x die MM wel een beetje gezien. Het is veel leuker om zelf lekker te rijden.
stuntenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:33 schreef bwt het volgende:
Wat net als vorig jaar wel zal gebeuren - na de grote verzameling - dat de FOK MC half om half gaat rijden en stunten.
Ik heb zo'n vermoeden dat de broertjes niet voor niets aan het oefenen zijn geweest
quote:
quote:
Lijkt die griet van de Mora reclame wel ...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als dit geen optie is..
[afbeelding]
Nee niet zelf op de Ring geweestquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
hoe was het in Germany?? jullie hebben wel goed weer gehadafgezien van maandag
Mercy: nog op Se Ringh geweest![]()
oja: piczzz![]()
dat vonden wij nou de mindere bochiesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nee niet zelf op de Ring geweestwas stervensdruk en ze waren ernaast ook formule 1 aan het voorbereiden
daar hebben we wel even rondgekeken
![]()
en verder de hele week niets anders dan dit soort boggies gereden, bergje op en af![]()
was echt geweldig daar![]()
![]()
Er waren stukken bij dat ik toch wel de 160 aangetikt hebquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat vonden wij nou de mindere bochiesterug naar 1 vaak en dan rechtop naar beneden
maar genoeg mooie wegen daar idd
waar zijn jullie precies geweest
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef kratjuh het volgende:
Lijkt die griet van de Mora reclame wel ...
Nou ja, nu mag het.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Disclaimer
ik kan helaas niet minder enthousiast posten![]()
/Disclaimer
Het zei u vergevenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Disclaimer
ik kan helaas niet minder enthousiast posten![]()
/Disclaimer
je kunt die 6.000 ook aan mij geven, heeft er tenminste nog iemand plezier vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:07 schreef Rib-i het volgende:
http://powmotors.com/
Nieuwe motoren met grote kortingen, lijkt betrouwbaar![]()
Samengevat:
- Koop online een motor
- Betaal bij een 3e partij, een onafhankelijke (Spaanse) bank
- Motor wordt opgestuurd
- 7 dagen op zicht
- Indien tevreden wordt het geld op rekening van POWMOTORS gestort,
indien niet tevreden wordt gehele overgemaakte bedrag teruggestort en retournering wordt volledig op kosten van POWMOTORS geregeld.
Iemand weleens gehoord van dit bedrijf of manier van handelen? Bedrijf is gevestigd in Dublin, Ierland.
Voorbeeld:
[afbeelding]
Suzuki GSX-R1000 (Model: 2004)
¤ 9,337.00 ¤5,937.00
Edit:
Zijn allemaal 2004-modellen
een klein stukje om rijden - stelt niks voor tochquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, ik denk dat de Bollen wel als groep zullen gaan. zullen we onderweg bij hun aanhaken met zijn 3en??
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een klein stukje om rijden - stelt niks voor toch- en dan zouden we ze bij Rhenen kunnen meeten:
[afbeelding]
als het goed is, is dit het laatste deel van hun route
als jullie (bwt en Rib) het ok vinden ga ik het voorstellen in het Bollen topique![]()
Je bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Net een stukje gereden, heerlijk als het niet druk is![]()
Edit:
Bollentopic![]()
Veel te laat, ik had het 10 jaar eerder moeten doenquote:
Heeft het zelfde probleemquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Veel te laat, ik had het 10 jaar eerder moeten doen![]()
Ik kan niet binnen blijven met dit weer en de motor voor de deur![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
je kunt die 6.000 ook aan mij geven, heeft er tenminste nog iemand plezier van![]()
Nou, ik had toch liever even op bed blijven liggen, maar het ventje dacht zijn vriendje aan de overkant te zien, dus pappa moest snel het tuinhek van het slot doen. Blijkt het buurjongetje ook nog gewoon te slapen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:51 schreef Rib-i het volgende:
Veel te laat, ik had het 10 jaar eerder moeten doen![]()
Ik kan niet binnen blijven met dit weer en de motor voor de deur![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/123436quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, ik had toch liever even op bed blijven liggen, maar het ventje dacht zijn vriendje aan de overkant te zien, dus pappa moest snel het tuinhek van het slot doen. Blijkt het buurjongetje ook nog gewoon te slapen.
heb het maar vast gepost, denk niet dat bwt er bezwaar op heeftquote:http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/123436
Is met geluid leuker schat ik.quote:
Maar hij mag even naar de supermarkt omdat ik een koekje bij de koffie wil.quote:
Ziet er netjes uit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb het maar vast gepost, denk niet dat bwt er bezwaar op heeft
Heb hier geluidquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is met geluid leuker schat ik.![]()
![]()
[..]
Ik zie er geen probleem inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een klein stukje om rijden - stelt niks voor toch- en dan zouden we ze bij Rhenen kunnen meeten:
[afbeelding]
als het goed is, is dit het laatste deel van hun route
als jullie (bwt en Rib) het ok vinden ga ik het voorstellen in het Bollen topique![]()
lekker als je zo lui je weekend kunt beginnenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
Maar hij mag even naar de supermarkt omdat ik een koekje bij de koffie wil.![]()
Ben nog te lui om mij aan te kleden.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:58 schreef bwt het volgende:
Ik zie er geen probleem in
maak maar een mooie tvp waar ik alles kan terug vinden
quote:
Ja, als je het zo bekijkt kan ik ook wel mijn marketingstudie oppakken die al 5 maanden op de plank ligt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker als je zo lui je weekend kunt beginnenik ben al naar de bakker geweest en heb 1 hoofdstuk gelezen voor college volgende week
...en het is zo een lekker weer![]()
gheghequote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, als je het zo bekijkt kan ik ook wel mijn marketingstudie oppakken die al 5 maanden op de plank ligt.![]()
Heb nog 8 maanden tot het einde, en stof voor 10 maanden.
Maar ja, ik ben nog jong, en kan alle kanten uit.![]()
ik zeg toch nietsquote:En mag ik eindelijk eensz een dagje uitslapen já.
quote:Maar brengt je broer niet eens verse ovenbroodjes op bed?![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
en mijn broer heeft sinds een paar maanden een vriendin in Doetinchem, ik woon hier praktisch alleen tegenwoordig
[/cross-posten]quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
MM--> veiligheid
--> boeien
--> heb je zelf in de hand
![]()
althans, voor een groot deel natuurlijk...
[/cross-posten]
valt echt mee hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[/cross-posten]![]()
Ik zie niet in hoe je die veiligheid in de hand hebt als ze links en rechts, voor en achter gek lopen doen.
Kan niet uit ervaring spreken over de MM, en het lijkt mij prachtig om al die motoren te zien, maar kom sowiezo liever niet naar de soort evenementen.En al kwam ik wel, nam ik niet een kind achterop.
![]()
Moi, ik ben 2 keer tijdens een Fok! meet bijna getorpedeerd door iemand achter mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
valt echt mee hoorvan de 600 motoren zijn er misschien 10 die zichzelf niet in de hand kunnen houden en gek gaan doen. vooral in V'daal gebeurd het amper, later bij de 'geheime verzamel-stuntplaats' zullen er wel meer gek doen idd
maar dan zet je je motor op een veilig plekje neer en laat hun maar hun gang gaan
vorig jaar was er toevallig 1 ZX-7Rdie te midden van veel omstanders een wheelie probeerde te doen
verder weinig gebeurd daar
dan noem je ook een clubquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
Moi, ik ben 2 keer tijdens een Fok! meet bijna getorpedeerd door iemand achter mij.
true, truequote:Rijden met nog grotere groepen heb je helemaal niet meer in de hand.
En wat er nog meer gebeurt is op de MM, heb je door de omvang geen weet van.
zoveel motoren bij elkaar vind ik gewoon machtig mooi om te zienquote:Maar goed, ik ga er niet heen, en jij met MM ervaring wel.(
)
Helaas Nickquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoveel motoren bij elkaar vind ik gewoon machtig mooi om te zienjammer dat je er niet bij bent
Jarig?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:11 schreef BazzieK het volgende:
MoggeKon vannacht niet goed slapen vanwege de temperatuur, rond 5 uur eindelijk in slaap gevallen stond mijn ma om 7 uur heel vrolijk aan mijn bed om me te feliciteren
, heb geloof ik wel eens vriendelijker gekeken.
![]()
Kopen die handelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Helaas Nickdit weekend, dus kan het niet eens overwegen.
![]()
[..]
Jarig?![]()
![]()
Cadeautje dan -->![]()
![]()
quote:Ik was aangehouden... ik snap trouwens niet dat jij dat niet bent geweest!!!
Niks deugde haha, kentekenplaathouder moest ik erop zetten, kilometerteller
en andere auspuff...
dat laatste is uiteraard niet gebeurd, dikke lul...
Dus naar Po toe en ze vonden het prima, niet helemaal prima maar ze hadden
me flink gematst!
Zie edit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:13 schreef BazzieK het volgende:
Kopen die handel![]()
![]()
Ah stiekeme editterJa ben jarig, enne cadeautje wordt waarschijnlijk een nieuw motorjack aangezien dat andere ernstige armoedig verschijnselen begint te vertonen kwa formaat
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:13 schreef BazzieK het volgende:
Wordt waarschijnlijk een nieuw motorjack aangezien dat andere ernstige armoedig verschijnselen begint te vertonen kwa formaat
Zij had toch eerst ook een ZXR?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
Net een mailtje van KMGW..over mijn oude motor.![]()
[..]
[..]
Zie edit.![]()
Edit: ja, jij ook.![]()
Ja, hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:24 schreef BazzieK het volgende:
Zij had toch eerst ook een ZXR?Maarja gelukkig hebben ze haar flink "gematst" [afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, hoe weet jij dat?
Matsen inderdaad, maar ja t'is ook een lekker ding.![]()
![]()
Ik heb hier nog een spijkerbroek liggen van haar, kopen voor 150 euro?![]()
Klopt, maar ik heb er nog niet aan lopen snuffen.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb er nog niet aan lopen snuffen.
Maar ik weet wat voor afwijkingen er zijn in de wereld, dus binnenkort start ik gewoon een verkooptopic op MF.Hier komt een run op.
![]()
Ben een verkoper, dus voor mij is het gewoon een pure zakelijke transactie.
Om omzet te maken hoef je nog niet achter je produkt te staan.![]()
[/hypothisme]
feliquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:13 schreef BazzieK het volgende:
Ja ben jarig
Is ze nog vrijgezel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
Net een mailtje van KMGW..over mijn oude motor.![]()
[..]
[..]
Zie edit.![]()
Edit: ja, jij ook.![]()
wij staan bij de Bollenquote:
Er zijn maar 600 motoren hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:54 schreef Faithy het volgende:
jamaar, dat herken ik toch helemaal niet
ik ben een klein meisje
enzo..
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:54 schreef Faithy het volgende:
jamaar, dat herken ik toch helemaal niet
ik ben een klein meisje
enzo..
die van Rib moet ik ook nog hebben geloof ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
fullies foon# heb ik almissch moeten we nog meer #s uitwisselen
Thx en ook FX en Faithyquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
feli
ben je er nou morgen ook
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef kratjuh het volgende:
Ik weet een geheimpje van Faithy ...![]()
Nouja een geheimpje .. een minder bekend feitje misschien ...
wat nou weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef kratjuh het volgende:
Vind je het niet warm genoeg voor een rokje dan .. ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:10 schreef Faithy het volgende:nog 1 nachtje slapen
wil ook zo graag mn motorbroek testen
spill it or shut itquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef kratjuh het volgende:
Ik spaar euro's, als je dubbele hebt (maakt niet uit briefjes of muntjes) kan je van mij wel unieke telefoonnummers krijgen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef Faithy het volgende:
ik spaar mobiele nummers!
heb dus al die van OPM, bwt en kratjuh
Leuk man als je zo dicht bij het strand woont. Toen m'n dochter 2 was ben ik met haar op vakantie naar Portugal gegaan. Op het strand zei ze:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:55 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, 2.5 uur op het strand is wel weer genoeg, je brand gewoon weg buiten.![]()
Voetballen, lullopertje kan ik goed, wedstrijdje overgooien, watergevecht, en andere gein met waterpistooltjes, ff bijkomen.
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vind je het niet warm genoeg voor een rokje dan .. ?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ze ging kwijlen toen ik over slaan begon ...
Kopen danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:42 schreef ikookhier het volgende:
Lekker gereden vandaag,ook nog even bij de kawa dealer geweest gekeken naar de z750 en de z1000 bij die z1000 liep het kwijl over mijn kin![]()
[afbeelding]
zou het bijna doenquote:
Idd, ze zwijgt er nou ook niet bepaald over.quote:
Geldquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn kop knalde zo uit elkaar, dat op verschillende plaatsen in te nemen aspirines ook niet hielpen.
Hey Peppoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Hey Lars, ben je wat aan het minderen met posten?
![]()
Sorry, jij wil natuurlijk plaatjes.quote:
Heb gisteravond, en vandaag vanaf 12 uur, een paar uurtjes op het strand vertoeft ja.quote:
of jij sponser mequote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je mag mijn fortuin van 2 euro 27 hebben
Ik ook niet, 09:30 als we om 10:00 bij de Gelredome moeten zijn?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:48 schreef bwt het volgende:
Rib-i
naar nijmegen rijden (vanaf denbosch)
[afbeelding]
of vanaf Venlo
[afbeelding]
en dan vervolgens in nijmegen naar de texaco (gelijk in het begin) (ik woon daar vlak bij)
that's where we can meet
[afbeelding]
hoelaat?
ik weet niet wat OPM met de bollen ge sms't heeft?
Heb je een straatnaam en nr voor me?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:53 schreef bwt het volgende:
zo iets ja
Kruisjes, is het de neerboscheweg?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:55 schreef bwt het volgende:
zie je de plaatjes eigenlijk?
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:57 schreef bwt het volgende:
Ik stuur je de plaatjes ff per mail
is handiger
dan zie je het
is verder doorrijdenquote:Op zondag 7 mei 2006 01:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Is dat de rotonde met dat kunstwerk?
Ik bel je als ik in nijmegen ben (voor 09:30)
Jaquote:Op zondag 7 mei 2006 02:07 schreef bwt het volgende:
[..]
is verder doorrijden
jij bedoelt waarschijnlijk de texaco op het industrie terein
ik bedoel de texaco bij de chinees - is dichter richting de stad voorbij aan de A73
enne - kunstwerk????
die kubussen??????
die jaquote:Op zondag 7 mei 2006 02:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja
Ik bedoelde 1 van deze texaco stations ook:
Wijchenseweg 1
6537TL NIJMEGEN
ik heb je gisteren een sms gestuurdquote:Op zondag 7 mei 2006 01:48 schreef bwt het volgende:
ik weet niet wat OPM met de bollen ge sms't heeft?
quote:Op zondag 7 mei 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vorig jaar was het in de ochtend nat
[afbeelding]
[..]
ik heb je gisteren een sms gestuurd![]()
edit: ik heb met de bollen in ochten afgesproken, missch kunnen we beter bij het 1e tanktstation vanuit Huissen in Bemmel (BP) afspreken. dan kunnen we daarna de A15 op. Als we er rond 10.15 uur dan zijn we ruim op tijd in ochten
quote:Op zondag 7 mei 2006 08:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb gisteren ook een SMS naar BWT gestuurd
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik ook niet, 09:30 als we om 10:00 bij de Gelredome moeten zijn?
ik had hem dezelfde sms als ik naar jou gestuurd had gestuurdquote:Op zondag 7 mei 2006 08:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]bwt, wakker worden
ik dacht te lezen dat die 2 naar Arnhem wilden komen...
[..]
ik ookquote:Op zondag 7 mei 2006 08:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had hem dezelfde sms als ik naar jou gestuurd had gestuurd
dus dat Ochten verhaal.![]()
ik dacht al zoietsquote:Op zondag 7 mei 2006 08:52 schreef bwt het volgende:
oepsie
ben bang dat ik een ander mobiel nr heb.
ik sms wel ff naar jullie
dan hebben jullie die
ben er nogquote:Op zondag 7 mei 2006 09:31 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen, waarom geen afscheid genomen hier, want volgens mij zijn de meeters nu onderweg?
![]()
wilde net vragen of de buurjongen wakker wasquote:Het voelt voor mij nog als midden in de nacht.
voglende week meetenquote:Ik heb wel zin om te rijden zeg, nog even een weekie wachten.
Ik wil in ieder geval even bij de SM meeting in Zoetermeer kijken volgende week zondag.quote:
quote:
Wij hebben een delegatie afgevaardigd,hoe zo ?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:13 schreef OG-Loco het volgende:
Iemand hier bekend met een megameet bij de Mac D. in A'foort?
He kratjuh jij zou toch ook naar de MMquote:
Ben al weer terug ..quote:Op zondag 7 mei 2006 15:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
He kratjuh jij zou toch ook naar de MM![]()
Ik hoor mijzelf praten.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef kratjuh het volgende:
Ben al weer terug ..![]()
Kheb iedereen gezien die ik wilde zien, en zag het eerlijk gezegd vantevoren al niet zitten om met de hele 600 man naar A'foort te kachelen ..
Die witte XT500 van LVT?quote:Plus daarbij is de crossmotor van een van de meerijders (MF HvA) op 100 meter van bestemming overleden ... Maar wel de voorgaande 5 kilometer al z'n olie verloren die mijn Kawa heeft opgevangen ...
Nope, van een zekere "Zen" .. Zwart/rode XT dat wel ..quote:Op zondag 7 mei 2006 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoor mijzelf praten.![]()
[..]
Die witte XT500 van LVT?![]()
Heb nog steeds last van mijn ongeval,ik hou het gewoon weg nog niet zo lang volquote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben al weer terug ..![]()
Kheb iedereen gezien die ik wilde zien, en zag het eerlijk gezegd vantevoren al niet zitten om met de hele 600 man naar A'foort te kachelen ..
Plus daarbij is de crossmotor van een van de meerijders (MF HvA) op 100 meter van bestemming overleden ... Maar wel de voorgaande 5 kilometer al z'n olie verloren die mijn Kawa heeft opgevangen ...
Op tijd naar huis gegaan dus om vervolgens een anderhalf uur aan het poetsen geweest te zijn ...
Maar zo vet als daarstraks en zo glimmend als nu issie nog nooit geweest![]()
Waar was jij trouwens, kon je niet mee ... ?
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:30 schreef ikookhier het volgende:
zijn er al ergens foto's binnen gedruppeld ??
Staat jouw motor er niet tussen?quote:
Ik probeerde Worldpimber en Hicham nog na te doen op een rustig stuk wegquote:
Kheb wel een fotootje gezien waar we op staan maar hij is te klein om goed te kunnen zien ....quote:Op zondag 7 mei 2006 16:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Staat jouw motor er niet tussen?
[..]
Ik probeerde Worldpimber en Hicham nog na te doen op een rustig stuk weg![]()
Ik vond het leuk om met iedereen kennis te maken![]()
OPM ookquote:
Wat probeerde je precies?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik probeerde Worldpimber en Hicham nog na te doen op een rustig stuk weg![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Welkom, willen de heren Pimber en Hicham zich even voorstellen? [afbeelding]
Leuk dat de rest die ik wel ken zich vermaakt heeft vandaag.![]()
Kratjuh, linken naar MF plaatjes daar op de server werkt niet.![]()
je gebruikt de mijne wel hequote:Op zondag 7 mei 2006 17:22 schreef hicham het volgende:
Ik heb overigens welgeteld euhmm ... 0 pics gemaakt met mijn cam
Die blijft voortaan dus gewoon thuis![]()
Ik probeerde een Wheelyquote:Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat probeerde je precies?
Was idd leuk, twee nieuwe gezichten. Eigenlijk vier maar wist eerst niet dat die twee op de ZX-6R bij 'ons' hoorden dus heb me ook niet voorgesteld, ik ga me niet aan heel MF voorstellen namelijk
-edit
Pimber hetzelfde probleem
Hehehe, leuk joh al die kleurtjes.quote:
... een beetje ja, een heel klein beetjequote:Op zondag 7 mei 2006 17:23 schreef Faithy het volgende:was gezellig
erg leuk om nu ook eens de gezichten achter de posts te zien
ik was in het echt best lief, toch?![]()
erg toffe dag!!!!!
Mooie pic van Fulcrum heHquote:
In welke portiek ben jij uiteindelijk gedumpt?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:23 schreef Faithy het volgende:was gezellig
erg toffe dag!!!!!
ook naar opm at post punt com plsquote:Op zondag 7 mei 2006 17:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehehe, leuk joh al die kleurtjes.
Zou je het origineel ook willen sturen naar [afbeelding] gij onverwachte bezoeker van de MM?
Hej ja, Patrick. Sorry voor het niet voorstellen, duzz ik click die smiliez voor jah wel ff aan:quote:Op zondag 7 mei 2006 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Welkom, willen de heren Pimber en Hicham zich even voorstellen? [afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In welke portiek ben jij uiteindelijk gedumpt?Eng zijn we he
Eehzhzz, upload eens alles naar phatzak.nl/bladiebla/foto's ongecensureerd en groot van opm.zipquote:
snelle cam hequote:Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Precies op het juiste moment gemaakt![]()
Russisch dansen for the win
[afbeelding]
eerst ff snel wat etenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:37 schreef worldpimber het volgende:
Eehzhzz, upload eens alles naar phatzak.nl/bladiebla/foto's ongecensureerd en groot van opm.zip![]()
Pizzaquote:Op zondag 7 mei 2006 17:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eerst ff snel wat etent was veel te druk bij de Mac in A'foort om eten kunnen halen
of ff via MSN
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:58 schreef worldpimber het volgende:
Welke kleur motorpak wilde je halen Pepijn?
Die rode bandiet heeft hem ook al zie ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:58 schreef worldpimber het volgende:
Welke kleur motorpak wilde je halen Pepijn?
Geinige pakjes inderdaad.. zo schattig ook dat zo'n tweeling hetzelfde heeftquote:Op zondag 7 mei 2006 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom kan een aardappelmesje in je vingers snijen, terwijl het een aardappelmesje is?![]()
Ging even tekeer in de keuken, middelvinger, en duim open.. koken is oorlog voor mannen.
Zó onnatuurlijk.![]()
[..]
Die rode bandiet heeft hem ook al zie ik.![]()
[afbeelding]
Wel de mooiste kleur.![]()
^^ ja hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 17:23 schreef Faithy het volgende:was gezellig
erg toffe dag!!!!!
toch creatief opgelostquote:Op zondag 7 mei 2006 18:50 schreef bwt het volgende:
Was handig,
De een schaft er een aan en de ander hoeft alleen maar de zelfde maat te pakken en klaar
Was een erg geslaagde dag.
op een kleinigheidje na
[afbeelding]
Als het iemand had moeten gebeuren dan ben jij het wel, je hebt al zo een mooie geschiedenis met de SV achter de rugquote:Op zondag 7 mei 2006 18:50 schreef bwt het volgende:
Was handig,
De een schaft er een aan en de ander hoeft alleen maar de zelfde maat te pakken en klaar
Was een erg geslaagde dag.
op een kleinigheidje na
[afbeelding]
quote:
Achter de moror hingen van die mooie reclame bordenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het iemand had moeten gebeuren dan ben jij het wel, je hebt al zo een mooie geschiedenis met de SV achter de rugVan wie had je eigenlijk de tie-ripjes kunnen bietsen?
![]()
[..]
[afbeelding]
Dat ik niet gepoetst heb valt ook niet echt op bij die foto
Vandalistquote:Op zondag 7 mei 2006 19:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Achter de moror hingen van die mooie reclame borden
daar heb ik 2 lange gevonden en los geknipt en zo er op gebonden
Ik ben bang dat er niet gestunt is. Ben samen met pimber en fulcrum nog langs de Hemweg en de Nissan dealer in Westpoort - Amsterdam geweest en ook nergens motoren te bekennenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit jaar zijn we meegegaan naar Amersfoort, met de hele stoetje kunt het niet toeren noemen maar wat een machtig mooi gezicht
voor je, achter je, naast je overal motoren
jammer dat we het gestunt hebben gemist - of dat er niet werd gestunt
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja Almere.. daar is vorig jaar gestunt volgens mij
Phatzakquote:
Ja ik zie dat nu ook. Vorig jaar zat ik helemaal tegen de tank aan, maar toen leek het op de foto zo'n pleepot houdingquote:Op zondag 7 mei 2006 19:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat zit jij trouwens raar op je motor, zo ver naar achteren?W'rom nie gewoon tegen de tank aan?
pleepot bike, pleepot houdingquote:Op zondag 7 mei 2006 19:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja ik zie dat nu ook. Vorig jaar zat ik helemaal tegen de tank aan, maar toen leek het op de foto zo'n pleepot houding![]()
Overal .jpg vergeten achter te zetten.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef bwt het volgende:
dat is em
en daar hoort ie thuis
leuke voorkant
originelen bij navraag te verkrijgen
Je ouderdomsinhammetjes ingebrand?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:25 schreef bwt het volgende:
ik snap nu ook waarom ik zo'n schurend gevoel had aan het eind van de dag in mijn nek.
Dacht eerst dat het door het stof kwam....
maar is dat dat ik me de kop licht rood gekleurd heb
Toch balen dan hè, dat je nog geen motor hebtquote:
ja de inhammetjes jaquote:Op zondag 7 mei 2006 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je ouderdomsinhammetjes ingebrand?![]()
E-n- i-k z-a-l h-e-t m-a-a-r -s-c-h-o-o-r-v-o-e-t-e-n-d -t-o-e-g-e-v-e-n....
Ik was ook op de MM....
[afbeelding]
Had dan ook wat zonnebrand opgedaan, of even een paar daagjes zonnetraining vooraf.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef bwt het volgende:
ja de inhammetjes ja
maar het was voornamelijk mijn nek die ik voel
De poser.quote:mercy gespot in de achtergrond naast het bord van dijkham
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef OG-Loco het volgende:
Ik wilde dus ff melden dat ik het idioot veel, en onwijs mooie motoren vond. Ik denk ik scoor ff een McFlurry.... dan nouuuu wat een motoren.
was jij daar met een vriend en op teenslippers?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef OG-Loco het volgende:
Ik wilde dus ff melden dat ik het idioot veel, en onwijs mooie motoren vond. Ik denk ik scoor ff een McFlurry.... dan nouuuu wat een motoren.
Ehjz, ja uuh, ik ook. Daarzo, in't groen enzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef bwt het volgende:
mercy gespot in de achtergrond naast het bord van dijkham
quote:
Heb nog steeds last van mijnn ongeval,ging het echt niet reddenquote:
Kon de enorme toeloop niet verwerken natuurlijkquote:
Laat ze maar hier posten dan.quote:
Wie gaat er nu in hemelsnaam met een spijkerbroek op de motor zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was dat deze gek toevalligquote:Op zondag 7 mei 2006 21:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuk inderdaad om nieuwe mensen ontmoet te hebben
Alleen die Worldbeater is zo'n eikel hè, komt er één of andere gek helemaal uit Fryslân naar de Megameeting en dan zegt ie het niet even![]()
![]()
jawelquote:Op zondag 7 mei 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kun je op mijn koppen ook niet een smiley plakken?![]()
![]()
![]()
Oh, ik dat dat PatM alias Didiot er weer bij was.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawel![]()
maar...
Nou ik sta er niet echt charmant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schattigquote:Op zondag 7 mei 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat vind niemand van zijn eigen kop.quote:
Geen dank voor al die links die we gepost hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef ondeugend het volgende:
Volgende week met RB even bewust op zoek naar een mooie zwarte.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:05 schreef bwt het volgende:
klopt
het werkte ook nog fatsoenlijk
je moet er alleen niet erg lang mee door blijven rijden.
Ik schakel nu omhoog met de zijkant van de zool van de laars.
kan niet echt bevorderlijk zijn geloof ik
Wat een watjequote:
* bwt hoopt dat ookquote:Op zondag 7 mei 2006 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
allemaal, was lang geleden dat ik weer eens een soort van Fok meeting heb bijgewoond.
Ik vond het achteraf toch zeker de moeite waard om mee te gaan.
![]()
Ik hoop maar dat de kosten niet te hoog worden bwt.![]()
In the eye of the beholder, you have got to smile.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:12 schreef bwt het volgende:
Wat een watje
Trut.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ja dat vind ik echt heel erg jammer!![]()
Ik vond het wachten wel lang omdat het voor niets was, maar helemaal voor niets ook weer niet want ik heb eindelijk een heel dun laagje bruin op mijn armen zitten.
Ipv spierwit ben ik nu gewoon erg wit.
![]()
Ik was blij dat we via de dijkjes terug zijn gegaan. Het was ten eerste al lang geleden dat ik die dijken heb gereden (augustus vorig jaar of zo) en ten tweede hadden we dan nog even een rit die de moeite waard was.
![]()
ja dat vind ik echt heel erg jammer!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit jaar zijn we meegegaan naar Amersfoort, met de hele stoetje kunt het niet toeren noemen maar wat een machtig mooi gezicht
voor je, achter je, naast je overal motoren
jammer dat we het gestunt hebben gemist - of dat er niet werd gestunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |