Ik ook niet, 09:30 als we om 10:00 bij de Gelredome moeten zijn?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:48 schreef bwt het volgende:
Rib-i
naar nijmegen rijden (vanaf denbosch)
[afbeelding]
of vanaf Venlo
[afbeelding]
en dan vervolgens in nijmegen naar de texaco (gelijk in het begin) (ik woon daar vlak bij)
that's where we can meet
[afbeelding]
hoelaat?
ik weet niet wat OPM met de bollen ge sms't heeft?
Heb je een straatnaam en nr voor me?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:53 schreef bwt het volgende:
zo iets ja
Kruisjes, is het de neerboscheweg?quote:Op zondag 7 mei 2006 01:55 schreef bwt het volgende:
zie je de plaatjes eigenlijk?
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:57 schreef bwt het volgende:
Ik stuur je de plaatjes ff per mail
is handiger
dan zie je het
is verder doorrijdenquote:Op zondag 7 mei 2006 01:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Is dat de rotonde met dat kunstwerk?
Ik bel je als ik in nijmegen ben (voor 09:30)
Jaquote:Op zondag 7 mei 2006 02:07 schreef bwt het volgende:
[..]
is verder doorrijden
jij bedoelt waarschijnlijk de texaco op het industrie terein
ik bedoel de texaco bij de chinees - is dichter richting de stad voorbij aan de A73
enne - kunstwerk????
die kubussen??????
die jaquote:Op zondag 7 mei 2006 02:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja
Ik bedoelde 1 van deze texaco stations ook:
Wijchenseweg 1
6537TL NIJMEGEN
ik heb je gisteren een sms gestuurdquote:Op zondag 7 mei 2006 01:48 schreef bwt het volgende:
ik weet niet wat OPM met de bollen ge sms't heeft?
quote:Op zondag 7 mei 2006 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vorig jaar was het in de ochtend nat
[afbeelding]
[..]
ik heb je gisteren een sms gestuurd![]()
edit: ik heb met de bollen in ochten afgesproken, missch kunnen we beter bij het 1e tanktstation vanuit Huissen in Bemmel (BP) afspreken. dan kunnen we daarna de A15 op. Als we er rond 10.15 uur dan zijn we ruim op tijd in ochten
quote:Op zondag 7 mei 2006 08:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb gisteren ook een SMS naar BWT gestuurd
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik ook niet, 09:30 als we om 10:00 bij de Gelredome moeten zijn?
ik had hem dezelfde sms als ik naar jou gestuurd had gestuurdquote:Op zondag 7 mei 2006 08:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]bwt, wakker worden
ik dacht te lezen dat die 2 naar Arnhem wilden komen...
[..]
ik ookquote:Op zondag 7 mei 2006 08:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had hem dezelfde sms als ik naar jou gestuurd had gestuurd
dus dat Ochten verhaal.![]()
ik dacht al zoietsquote:Op zondag 7 mei 2006 08:52 schreef bwt het volgende:
oepsie
ben bang dat ik een ander mobiel nr heb.
ik sms wel ff naar jullie
dan hebben jullie die
ben er nogquote:Op zondag 7 mei 2006 09:31 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen, waarom geen afscheid genomen hier, want volgens mij zijn de meeters nu onderweg?
![]()
wilde net vragen of de buurjongen wakker wasquote:Het voelt voor mij nog als midden in de nacht.
voglende week meetenquote:Ik heb wel zin om te rijden zeg, nog even een weekie wachten.
Ik wil in ieder geval even bij de SM meeting in Zoetermeer kijken volgende week zondag.quote:
quote:
Wij hebben een delegatie afgevaardigd,hoe zo ?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:13 schreef OG-Loco het volgende:
Iemand hier bekend met een megameet bij de Mac D. in A'foort?
He kratjuh jij zou toch ook naar de MMquote:
Ben al weer terug ..quote:Op zondag 7 mei 2006 15:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
He kratjuh jij zou toch ook naar de MM![]()
Ik hoor mijzelf praten.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef kratjuh het volgende:
Ben al weer terug ..![]()
Kheb iedereen gezien die ik wilde zien, en zag het eerlijk gezegd vantevoren al niet zitten om met de hele 600 man naar A'foort te kachelen ..
Die witte XT500 van LVT?quote:Plus daarbij is de crossmotor van een van de meerijders (MF HvA) op 100 meter van bestemming overleden ... Maar wel de voorgaande 5 kilometer al z'n olie verloren die mijn Kawa heeft opgevangen ...
Nope, van een zekere "Zen" .. Zwart/rode XT dat wel ..quote:Op zondag 7 mei 2006 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoor mijzelf praten.![]()
[..]
Die witte XT500 van LVT?![]()
Heb nog steeds last van mijn ongeval,ik hou het gewoon weg nog niet zo lang volquote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben al weer terug ..![]()
Kheb iedereen gezien die ik wilde zien, en zag het eerlijk gezegd vantevoren al niet zitten om met de hele 600 man naar A'foort te kachelen ..
Plus daarbij is de crossmotor van een van de meerijders (MF HvA) op 100 meter van bestemming overleden ... Maar wel de voorgaande 5 kilometer al z'n olie verloren die mijn Kawa heeft opgevangen ...
Op tijd naar huis gegaan dus om vervolgens een anderhalf uur aan het poetsen geweest te zijn ...
Maar zo vet als daarstraks en zo glimmend als nu issie nog nooit geweest![]()
Waar was jij trouwens, kon je niet mee ... ?
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:30 schreef ikookhier het volgende:
zijn er al ergens foto's binnen gedruppeld ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |