Staat jouw motor er niet tussen?quote:
Ik probeerde Worldpimber en Hicham nog na te doen op een rustig stuk wegquote:
Kheb wel een fotootje gezien waar we op staan maar hij is te klein om goed te kunnen zien ....quote:Op zondag 7 mei 2006 16:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Staat jouw motor er niet tussen?
[..]
Ik probeerde Worldpimber en Hicham nog na te doen op een rustig stuk weg![]()
Ik vond het leuk om met iedereen kennis te maken![]()
OPM ookquote:
Wat probeerde je precies?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik probeerde Worldpimber en Hicham nog na te doen op een rustig stuk weg![]()

quote:Op zondag 7 mei 2006 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Welkom, willen de heren Pimber en Hicham zich even voorstellen? [afbeelding]
Leuk dat de rest die ik wel ken zich vermaakt heeft vandaag.![]()
Kratjuh, linken naar MF plaatjes daar op de server werkt niet.![]()
je gebruikt de mijne wel hequote:Op zondag 7 mei 2006 17:22 schreef hicham het volgende:
Ik heb overigens welgeteld euhmm ... 0 pics gemaakt met mijn cam
Die blijft voortaan dus gewoon thuis![]()
Ik probeerde een Wheelyquote:Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat probeerde je precies?
Was idd leuk, twee nieuwe gezichten. Eigenlijk vier maar wist eerst niet dat die twee op de ZX-6R bij 'ons' hoorden dus heb me ook niet voorgesteld, ik ga me niet aan heel MF voorstellen namelijk
-edit
Pimber hetzelfde probleem
Hehehe, leuk joh al die kleurtjes.quote:
gij onverwachte bezoeker van de MM
... een beetje ja, een heel klein beetjequote:Op zondag 7 mei 2006 17:23 schreef Faithy het volgende:was gezellig
erg leuk om nu ook eens de gezichten achter de posts te zien
ik was in het echt best lief, toch?![]()
erg toffe dag!!!!!
Mooie pic van Fulcrum heHquote:
In welke portiek ben jij uiteindelijk gedumpt?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:23 schreef Faithy het volgende:was gezellig
erg toffe dag!!!!!
ook naar opm at post punt com plsquote:Op zondag 7 mei 2006 17:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehehe, leuk joh al die kleurtjes.
Zou je het origineel ook willen sturen naar [afbeelding] gij onverwachte bezoeker van de MM?
Hej ja, Patrick. Sorry voor het niet voorstellen, duzz ik click die smiliez voor jah wel ff aan:quote:Op zondag 7 mei 2006 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Welkom, willen de heren Pimber en Hicham zich even voorstellen? [afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In welke portiek ben jij uiteindelijk gedumpt?Eng zijn we he
Eehzhzz, upload eens alles naar phatzak.nl/bladiebla/foto's ongecensureerd en groot van opm.zipquote:
snelle cam hequote:Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Precies op het juiste moment gemaakt![]()
Russisch dansen for the win
[afbeelding]
eerst ff snel wat etenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:37 schreef worldpimber het volgende:
Eehzhzz, upload eens alles naar phatzak.nl/bladiebla/foto's ongecensureerd en groot van opm.zip![]()
Pizzaquote:Op zondag 7 mei 2006 17:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eerst ff snel wat etent was veel te druk bij de Mac in A'foort om eten kunnen halen
of ff via MSN
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:58 schreef worldpimber het volgende:
Welke kleur motorpak wilde je halen Pepijn?
Die rode bandiet heeft hem ook al zie ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:58 schreef worldpimber het volgende:
Welke kleur motorpak wilde je halen Pepijn?
Geinige pakjes inderdaad.. zo schattig ook dat zo'n tweeling hetzelfde heeftquote:Op zondag 7 mei 2006 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom kan een aardappelmesje in je vingers snijen, terwijl het een aardappelmesje is?![]()
Ging even tekeer in de keuken, middelvinger, en duim open.. koken is oorlog voor mannen.
Zó onnatuurlijk.![]()
[..]
Die rode bandiet heeft hem ook al zie ik.![]()
[afbeelding]
Wel de mooiste kleur.![]()
^^ ja hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 17:23 schreef Faithy het volgende:was gezellig
erg toffe dag!!!!!
toch creatief opgelostquote:Op zondag 7 mei 2006 18:50 schreef bwt het volgende:
Was handig,
De een schaft er een aan en de ander hoeft alleen maar de zelfde maat te pakken en klaar
Was een erg geslaagde dag.
op een kleinigheidje na
[afbeelding]
Als het iemand had moeten gebeuren dan ben jij het wel, je hebt al zo een mooie geschiedenis met de SV achter de rugquote:Op zondag 7 mei 2006 18:50 schreef bwt het volgende:
Was handig,
De een schaft er een aan en de ander hoeft alleen maar de zelfde maat te pakken en klaar
Was een erg geslaagde dag.
op een kleinigheidje na
[afbeelding]
quote:
Achter de moror hingen van die mooie reclame bordenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het iemand had moeten gebeuren dan ben jij het wel, je hebt al zo een mooie geschiedenis met de SV achter de rugVan wie had je eigenlijk de tie-ripjes kunnen bietsen?
![]()
[..]
[afbeelding]
Dat ik niet gepoetst heb valt ook niet echt op bij die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |