Net post zitten sorteren en voor de honderste keer zitten inbeelden dat ik al kon rijdenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tja, scooter tuig hè![]()
![]()
Rustig hier trouwens, iedereen aan het rijden? Ben even aan het relaxen, best wel doodop![]()
Arme knulquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Net post zitten sorteren en voor de honderste keer zitten inbeelden dat ik al kon rijden![]()
![]()
ben naar een digitale camera aan het kijken...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Rustig hier trouwens, iedereen aan het rijden? Ben even aan het relaxen, best wel doodop![]()
http://www.kieskeurig.nl/(...)igitale%20camera.htmquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ben naar een digitale camera aan het kijken...
iemand nog tips? wat is belangrijk enzo?
deze ziet er voorlopig nog wel netjes uit...
Met groot schieten bedoel ik alles groter dan .22,en volgens mij moet je voor dat je "groot"mag schieten eerst een jaar "klein" hebben geschoten,maar ik weet niet of dit wettelijk geregeld is of dat verenigingen hier zelf een procedure voor in mogen stellen.En het moet ook zo zijn dat de vereniging er de mogelijkheid voor heeft.En ik dacht toch echt dat ik een mail had gestuurd met een eventuele week?Maar kan er zelf trouwens ook niks meer van terug vinden,dus weet het niet zeker.Maar in week 22 ,3 Juni,schikt dat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Smak geld.Maar goed, wapens zijn behoorlijk waardevast en slijten doen ze ook niet echt snel.
Tsja wisselsetjes zijn misschien een optie maar het is ook wel leuk om af en toe iets anders te proberen, de kosten zijn het ook niet trouwens, zag dat een P22 bijv. maar iets van 250,- doet nieuw.
Wat bedoel je met "groot" schieten eigenlijk?Na gedegen instructie en met licentie/verlof op zak mag je toch met alle daarvoor aangewezen kalibers schieten?
Of zit ik fout?
Je hebt ook nog steeds niet gereageerd op mijn mailtje.![]()
Nee,met de kleine meid naar de dode herdenking geweestquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, net thuis, even direct uit mijn werk wat spulletjes opgehaald. MPP bleek helemaal in Middelburg te liggen.![]()
[afbeelding]
Hert duoseatje lag gelukkig precies op het midden van de route.
Speciaal voor Faithy gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:49 schreef BazzieK het volgende:
Net mijn brommer te koop gezet, hoop dat ie goed verkoopt heb ik wat geld achter de hand voor de motor.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:50 schreef BazzieK het volgende:
Buurjongen net ongeluk gehad, scooter krom en hij naar het ziekenhuis
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, net thuis, even direct uit mijn werk wat spulletjes opgehaald. MPP bleek helemaal in Middelburg te liggen.![]()
[afbeelding]
Hert duoseatje lag gelukkig precies op het midden van de route.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pic's Plzquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, ik slaap nog niet, want er staat een jaloerse griet op de deur te bonzen en te schoppen met wie ik ben wezen stappen vanavond.![]()
Had haar net al binnengelaten, maar ze liep zelf weer weg, en nu is ze er weer.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat wordt dan 1 euro. Je kunt het storten op .. bla bla![]()
Niet hier, op de stort natuurlijk:quote:
Hele dag gereden, daarna motor gepoetst...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet hier, op de stort natuurlijk:
[afbeelding]
![]()
Succes Wbeater met slapen.. ik gaat straks ook maar denk ik. Was echt kapot vanavond, helemaal gaar. Heb wel zin om lekker te maffen![]()
Weltrustenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Schindler's List is inderdaad een erg indrukwekkende en goede film
Ik ben ook maffen, trusten
quote:
Moet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:09 schreef richardgie het volgende:
Moet uit logeren met m'n nichtje,en die vindt het leuk achter op de motor(is pas 5 trouwens)
Hoeveel jaar is ze inmiddels te laat met dat verzoek???quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet.En past ze achterop dan
, en je rijdt alleen bebouwde kom dan toch zeker..
![]()
Op mijn S zat zelfs een volwassene veel te ruim en beweeglijk.
Nick zijn mamma heeft deze week het verzoek gedeponeerd om voorlopig even een aantal jaren te wachten voordat hij achterop mag.![]()
Gister nog even nagevraagd nav je opmerking maar dit is verder niet wettelijk geregeld, verenigingen mogen je wel weigeren natuurlijk maar dat is in algemene zin.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Met groot schieten bedoel ik alles groter dan .22,en volgens mij moet je voor dat je "groot"mag schieten eerst een jaar "klein" hebben geschoten,maar ik weet niet of dit wettelijk geregeld is of dat verenigingen hier zelf een procedure voor in mogen stellen.En het moet ook zo zijn dat de vereniging er de mogelijkheid voor heeft.En ik dacht toch echt dat ik een mail had gestuurd met een eventuele week?Maar kan er zelf trouwens ook niks meer van terug vinden,dus weet het niet zeker.Maar in week 22 ,3 Juni,schikt dat?
Mail is inmiddels ook verstuurd..
Tja, hij is 8, en groot voor zijn leeftijd, maar achterop is nog niet gebeurd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:53 schreef bwt het volgende:
Hoeveel jaar is ze inmiddels te laat met dat verzoek???![]()
Meestal niet.quote:
Toermotor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh
[afbeelding]
Stuurt dat wat, zo'n RF600R?![]()
Daar kan Roadkill vast wel een antwoord op geven![]()
Vind het kwa uiterlijk ook wel een redelijke machine ja.. heb ik toch liever een ZX7Rquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toermotor.![]()
In zijn tijd kon Suzuki niet zo goed meekomen op de technologische ladder bij Kawa, Yammie en Honda.
Dus kozen ze voor een budget alternatief, net wat zwaarder in gewicht en minder sportief qua remmen, vering, frame en motorblok.
Maar ik vind een RF wel een leuke fiets die er voor het jaartal niet al te veroudert uitziet.![]()
Hfl. 5.400, 00 voor een motor van 15 jaar oud.. toen was jij 4 jaar.quote:
6 jaarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hfl. 5.400, 00 voor een motor van 15 jaar oud.. toen was jij 4 jaar.![]()
Ik begon het jaar erop met motorrijden.![]()
Lessen dan, duurde ruim een jaar voordat ik het had.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |