/sdohquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
* bier dat in de regel wordt genuttigd tijdens, vlakbij of ter ere van bevrijdingsdag en/of een bevrijdingsfestival.
dank u
Goeie keus!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wie.
En hollander,ik heb m'n keus gemaakt hoor.Het wordt geen laptop,maar een M 16 of eigenlijk een AR 15.Is de burgeruitvoering.
Als je echt vrienden met ze wil worden moet je zeggen dat het een dialect is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Aardige lui, die Friezen, maar dat taaltje ...![]()
![]()
![]()
Nee,een gebruikte met verlengd magazijn en HB uitvoering.Zijn er niet zo heel veel van in Nederland.En een aimpoint kijker er opquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Goeie keus!
En veel waardevaster dan een klapjap.![]()
Ga je voor een nieuwe of occasion?![]()
Mooi kijkertje zo'n aimpoint. Heb eens er door gekeken bij mijn buurman.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,een gebruikte met verlengd magazijn en HB uitvoering.Zijn er niet zo heel veel van in Nederland.En een aimpoint kijker er op.
Wat kost dat geintje?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,een gebruikte met verlengd magazijn en HB uitvoering.Zijn er niet zo heel veel van in Nederland.En een aimpoint kijker er op.
Ik dacht dat de AR de kortere, full-auto versie voor arrestatieteams e.d. was ipv de burgeruitvoeringquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was voor een wapen kijken waar ook een wissel set voor verkrijgbaar is.Als je dan "groot"mag schieten ,hoef je niet meteen een heel nieuw wapen te kopen,maar welke wapens dat hebben en welke niet,dat weet ik ook niet uit m'n hoofd.En dat geintje met die AR 15 gaat €1500,- kosten,inclusief wissel set etc.en HB staat voor Heavy Barrel.Zo'n dikke loop.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat kost dat geintje?HB uitvoering?
Staat er trouwens ook eentje bij Hendrix van der Putten.
In januari wilde ik zelf nog niet eens een wapen maar nu ik al 2 keer geschoten heb met een versteld wapen (en dus opnieuw moest leren richten met die afstelling) zit ik zelf ook al rond te kijken, vanavond waarschijnlijk proefschieten met een Hammerli Xesse en de Sig Mosquito en Walther P22 staan ook nog op het program.
Weet jij wat er nog meer te krijgen is voor dat peutercaliber?Verder dan bijv. bovengenoemde en een Buckmark kom ik niet.
Weer een afk. waar ik de bet. niet van weetquote:
http://www.sdoh.nl/ ???quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Weer een afk. waar ik de bet. niet van weet
Smak geld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was voor een wapen kijken waar ook een wissel set voor verkrijgbaar is.Als je dan "groot"mag schieten ,hoef je niet meteen een heel nieuw wapen te kopen,maar welke wapens dat hebben en welke niet,dat weet ik ook niet uit m'n hoofd.En dat geintje met die AR 15 gaat €1500,- kosten,inclusief wissel set etc.en HB staat voor Heavy Barrel.Zo'n dikke loop.
Nee,voor burgers is er geen een vol automatisch wapen verkrijgbaar,en in burger uitvoering heet het ding AR 15 en in militaire uitvoering M 16.Verschil is dus de volautomaat,en vuurstoten,alleen mag je met de AR 15 dus wel weer militair geweer schieten omdat de M 16 voor burgers niet verkrijgbaar is,het verschil is ook niet te zien,maar zit hem hoofdzakelijk in de automaat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de AR de kortere, full-auto versie voor arrestatieteams e.d. was ipv de burgeruitvoering
quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:48 schreef bwt het volgende:
[..]
suc7
[..]
't is hiero al 19 graden. Wat mag het vandaag gaan worden???????
ps. wat is toch dat "IAN"
Dank u dank uquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:02 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
![]()
Succes alvast
Ik heb ook in Den Bosch Theorie-examen gedaan, van de 19 kandidaten was ik als enige geslaagd![]()
De spreekwoordelijke Egg on your face ...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
Dank u dank uZal wel lukken hoop ik, als ik niet slaag sta ik wel mooi voor lul natuurlijk
![]()
Thxquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke Egg on your face ...
Succes man![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Aardige lui, die Friezen, maar dat taaltje ...![]()
![]()
![]()
msn messenger heeft een leuke add-on - messenger plusquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Weer een afk. waar ik de bet. niet van weet
stiekum een tvp dusquote:
Juistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |