Das kutquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
Even schelden.Wilde om 22:00 naar bed, maar zat nog even lekker te shoppen op Louis.de
Onderhand een aardige bestelling bij elkaar gesprokkeld.
Loopt net I.E vast nadat Adobe Acrobat live wil updaten.Hele boodschappenlijstje gewist.
![]()
![]()
Nog eventjes Biker Boyz kijkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
18 minuten in vogelvlucht een nieuwe bestelling gedaan.![]()
![]()
Trusten Fullen en Rib-i.. de rest ligt al zie ik.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
Nog eventjes Biker Boyz kijken![]()
Edit:
Wat een baggerfilm zeg, die van gisteren was leuker met Jackie Chan
Moest nog ff MF bijlezen, ben nu echt weg.quote:Op woensdag 03 mei 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Heb hier een versie van Tork, gedownload, en door een halve Nederlander vertaald.
De film is geen reet aan, maar van de ondertitels lig je helemaal dubbel.
Dat zal vanavond bij Biker Boys niet gebeuren, je mag hem dus op mijn advies missen.
Moest het ongelooflijk spannende en niet voorspelbare einde van Biker Boyz zienquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:38 schreef stinkie het volgende:
ben ik er weer een keer, is iedereen pleite
nou ja![]()
Biker Boyz is crapquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nog eventjes Biker Boyz kijken![]()
Edit:
Wat een baggerfilm zeg, die van gisteren was leuker met Jackie Chan
Jaja, in de aanbiedingquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Biker Boyz is crap![]()
Zonde dat ik hem vorig jaar op dvd gekocht heb.. ja nee hij was in de aanbieding inderdaad![]()
Trusten WBeater en anderen![]()
Kijk maar hoe het plaatje van mijn avatar er uit zietquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef dribbel79 het volgende:
Hoe herken ik jullie zondag??
Kan me er iets bij voorstellen, zorg maar dat je je theorie hebt zodat je in 1 ruk door kan voor het rijbewijs.quote:
Maandag kwart voor 12 theoriequote:Op donderdag 4 mei 2006 01:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen, zorg maar dat je je theorie hebt zodat je in 1 ruk door kan voor het rijbewijs.
Trusten![]()
quote:
quote:
suc7quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maandag kwart voor 12 theorie![]()
![]()
![]()
Slaap lekker
't is hiero al 19 graden. Wat mag het vandaag gaan worden???????quote:Op donderdag 4 mei 2006 06:53 schreef Faithy het volgende:
IAN:
Goedemorgen!!! Wat een heerlijk weer!!!!![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteren ff gereden; de reacties op die oortjes![]()
bij stoplicht hoor ik een toeter, kijk ik naar links zie ik een MPV en de vrouw achter het stuur steekt haar duim omhoog en gebarend met 2 oortjes op der hoofd, kijk ik verder in de auto zie ik 8/9 stuiterende kids: [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
laatste regel van wat je wel of niet kan doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteren ff gereden; de reacties op die oortjes![]()
bij stoplicht hoor ik een toeter, kijk ik naar links zie ik een MPV en de vrouw achter het stuur steekt haar duim omhoog en gebarend met 2 oortjes op der hoofd, kijk ik verder in de auto zie ik 8/9 stuiterende kids: [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds wanneer trekken motorrijders zich iets van anderen aan ... ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:23 schreef bwt het volgende:
[..]
laatste regel van wat je wel of niet kan doen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 06:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
<rephrase>
Waarom kan je niet gewoon lief/normaal doen...
Ik snap niet direct wat ik jou ooit misdaan heb, ik heb je uberhaupt nog nooit gezien, en elke keer druk je me maar de grond in, met achteloze of stomme opmerkingen, en nee, dat vind ik niet leuk nee!![]()
dat ik hopelijk ook naar de MM kom, dus....
nou, ik vind het niet leukquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stinkie is gewoon een lompe hork, deal with it.
ze bang is dat zoiets weer gebeurt??quote:
Trek het je niet aan meidquote:
Ik ben ook zo'n lompe hork dus mocht ik je ooit kwetsen of beledigen in de toekomst alvast mijn excuses.quote:
Ik noem het eerlijk en recht door zee. Sommige mensen hebben daar soms wat moeite meequote:Op donderdag 4 mei 2006 08:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stinkie is gewoon een lompe hork, deal with it.
Bullshit, je hebt me zelfs op de 5 jaarsmeet een keer aangesprokenquote:Op donderdag 4 mei 2006 06:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
<rephrase>
Waarom kan je niet gewoon lief/normaal doen...
Ik snap niet direct wat ik jou ooit misdaan heb, ik heb je uberhaupt nog nooit gezien, en elke keer druk je me maar de grond in, met achteloze of stomme opmerkingen, en nee, dat vind ik niet leuk nee!![]()
dat ik hopelijk ook naar de MM kom, dus....
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:59 schreef Faithy het volgende:![]()
ik vraag me ineens niet meer af waarom ik liever op MF rondhang
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bullshit, je hebt me zelfs op de 5 jaarsmeet een keer aangesproken
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:59 schreef Faithy het volgende:![]()
ik vraag me ineens niet meer af waarom ik liever op MF rondhang
Nou dan,dan ben je toch klaar zou ik zo denken,maar trek je niet alles persoonlijk aan ook al is het wel tegen je gericht,dat wil ik alleen maar zeggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:18 schreef Faithy het volgende:
ik zeg toch ook niet dat ik hier niet meer kom?
Maar ja, face it: ik zit meer op MF (tijdens werktijd) dan op Fok! en dat heeft zo z'n redenen. Maar er zitten hier in de Fok!MC genoeg mensen die ik erg tof vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |