Hahahahahahhahaquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bod loopt op een KLX650C uit 1997 voor 750 euro.
Afgeragd en in crosstrim.
Jij zou mijn KLX namelijk nog een keer slopen om het frame te spuiten.
Van die aanbieding maak ik dan graag gebruik.
Jij hebt toch teveel vrije tijd.![]()
Pic's Plzquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Streetfighter in wording mag voor 2000 euro van baasje wisselen. Krijg je een 750 CC watergekoelde GSXR met VFR achterbrug. Net nieuwe 6 zuiger nissin;s ( vorige maand gekocht), R1 2005 kont en een aangepaste R6 2001 kont. Extra bandje, een BT014 (vorige week gehaald) en/of een diablo. Voorbochten heel de mik mak. alleen een demper en een oliefilter en remleiding ontbreken.
Koop ik een monster en kap ik met dat verbouw, geen tijd, geen gereedschap![]()
Deal
vanavond dan maarquote:
Ow, ik dacht dat dit verkoopverhaal zou eindigen in een ruil met de TLR.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahahahahhaha![]()
Ja vrije tijd, vroegah JA![]()
Maar dat blok heb ik in 1 middag voor je eruit. Oefening baart kunst, ofzo iets![]()
Koop anders die van mij, volledig gepimpt voor, vrienden prijs, 2900 Euro tjes![]()
Streetfighter in wording mag voor 2000 euro van baasje wisselen. Krijg je een 750 CC watergekoelde GSXR met VFR achterbrug. Net nieuwe 6 zuiger nissin;s ( vorige maand gekocht), R1 2005 kont en een aangepaste R6 2001 kont. Extra bandje, een BT014 (vorige week gehaald) en/of een diablo. Voorbochten heel de mik mak. alleen een demper en een oliefilter en remleiding ontbreken.
Koop ik een monster en kap ik met dat verbouw, geen tijd, geen gereedschap![]()
Deal
Ook goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dit verkoopverhaal zou eindigen in een ruil met de TLR.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dit verkoopverhaal zou eindigen in een ruil met de TLR.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat komt omdat we zoveel van je houden ...
Die rijden wel het lekkerst,gelequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef AndreB. het volgende:
Mmmm die Suzuki GSX-R waar ik op zou gaan rijden had een lege accu, dus hebben ze me maar een wat nieuwer model meegeven; Een gele
[afbeelding]
Reed heerlijk en met m'n lengte van 1.93 m had ik nieteens zo'n last van hoe klein dat ding was. Lekker vermogen trouwens![]()
De R6 was nog niet binnen dus daar ga ik volgende week op rijden![]()
quote:
Moet je maar eens een Fok! meeting mee doen, ergens in het land, , zeker weten dat na 150 km je polsen en benen rust willen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef AndreB. het volgende:
Reed heerlijk en met m'n lengte van 1.93 m had ik nieteens zo'n last van hoe klein dat ding was. Lekker vermogen trouwens![]()
Beter rij je ze vlak na elkaar, dan merk je het best de verschillen.quote:De R6 was nog niet binnen dus daar ga ik volgende week op rijden![]()
OPM had het over een speciaal plekkie nog af te spreken..quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef dribbel79 het volgende:
Hoe herken ik jullie zondag??
rood met zwarte jas, rood zwarte helm, zwarte broek..quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:14 schreef dribbel79 het volgende:
Hoe herken ik jullie zondag??
CBR600 is de meest voorkomende motor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:32 schreef dribbel79 het volgende:
Houden jullie mijn pliesiemotert in de gaten? Is makkelijker denk ik
Een roos in je knoopsgat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:38 schreef Faithy het volgende:
rood met zwarte jas, rood zwarte helm, zwarte broek..
ik denk dat ik de enige ben![]()
![]()
![]()
oh.. en knalrood haar![]()
als ik er ben...
K ben nog jong hequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
Moet je maar eens een Fok! meeting mee doen, ergens in het land, , zeker weten dat na 150 km je polsen en benen rust willen.![]()
[..]
Beter rij je ze vlak na elkaar, dan merk je het best de verschillen.![]()
Zoals ik eerder zei verwacht ik de R6 nog wat kleiner, maar heb er geen ervaring mee.
I know...zwaailicht mee dan?? Wiewiewiequote:
Rooksignalen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:50 schreef dribbel79 het volgende:
I know...zwaailicht mee dan?? Wiewiewie
Of een sigaartje opstekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rooksignalen.![]()
En maar blijven burnen een half uur lang.![]()
![]()
Hell no, liggen net nieuwe Roads onder...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
Rooksignalen.![]()
En maar blijven burnen een half uur lang.![]()
![]()
Knap prijzige aangelegenheid he?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hell no, liggen net nieuwe Roads onder...
Voor- en Achterband setprijs van 280,- (incl. omleggen)...quote:
Valt mee.Was vorige week voor alleen een achterband €259,62 kwijt,inclusief omleggen,verwijderen oude band,balanceren,ventiel,wielbout en balanceerlood.Zit nu alleen een grijs stuk lood op m'n velg en de velg zelf is zwart,vorige lood was wel zwart.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:20 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Voor- en Achterband setprijs van 280,- (incl. omleggen)...
Kom ik met bandenmaat 190/50 en 120/70 ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Valt mee.Was vorige week voor alleen een achterband €259,62 kwijt,inclusief omleggen,verwijderen oude band,balanceren,ventiel,wielbout en balanceerlood.Zit nu alleen een grijs stuk lood op m'n velg en de velg zelf is zwart,vorige lood was wel zwart.
Is wel een Sportec M1 in de maat 180/55,en die brede banden zijn altijd vrij prijzig is me opgevallen.
nee, op een gs'je zitten lekkere maat banden... 110/70 en 130/70... mpp's hebben ze niet eens in die maatquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kom ik met bandenmaat 190/50 en 120/70 ...
Setje Pilot Powers gaat me incl montage/balanceren etc ook 324 euri kosten ...
Dat bedoel ik.Zijn knappe prijzen en volgens mij zijn die Pilot's nog van een vrij zacht rubber compound ook,waardoor de levensduur ook niet optimaal is zeg maar.Had ze op de ZXR ook zitten.Maar de levensduur van deze Metzler's kan ik vrede mee hebben,heb met de vorige toch (bijna) 10.000 km gedaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kom ik met bandenmaat 190/50 en 120/70 ...
Setje Pilot Powers gaat me incl montage/balanceren etc ook 324 euri kosten ...
Moet nodig wat doen hier.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:36 schreef Roderick2085 het volgende:
nee, op een gs'je zitten lekkere maat banden... 110/70 en 130/70... mpp's hebben ze niet eens in die maat![]()
Hey dat zou heel goed eens kunnen inderdaadquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:11 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb net Fulcrum_X gespotOp z'n rode GS500E. Hij reed door de Haismastraat in Burgum rond 15:00 uur.
^^quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar een GS500 voldoet prima met Bridgestone BT-45, of Michelin Pilot Activ.
Dat is voor zo'n motor genoeg.![]()
Hagelnieuwe banden rijden overigens altijd lekkerder dan wat je nu hebt, ook als ze niet de topgrip bieden van een MPP.
^^quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wel heerlijk gereden![]()
Vanavond maar weer even![]()
..quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:50 schreef Worldbeater het volgende:
GS500 wave schijven.Zei ik het niet...
![]()
Undercover?quote:Op woensdag 03 mei 2006 11:04 schreef YyordyY het volgende:
[...]
Jij moet trouwens wel een beetje goed om je heen kijken;) Hard wegrijden bij de de stoplichten op de archipelweg, richting koopmans/nuon! Terwijl bij die stoplichten een undercover 2 plekken achter je staat._O-
Voor de rest ben ik even achter je aangereden, was int koekblik, maar de rontonde bij de nuon pakte je mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |