Witte lettertjes op de bandjes ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
leuk motortje voor ondeugd2500 eurie
Je mag wel discusseren waarom hij zuiniger loopt? Hoor geen argumenten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh, nouja ik merk het wel![]()
Ik bewaar altijd de bonnetjes bij het tanken en schrijf er het aantal kilometers per tank op, dus ik weet altijd wat voor verbruik ik heb. Zal het vergelijken met de laatste tankbeurtjes![]()
Ik ben nog nooit op een MM geweest, en was het ook niet van plan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:32 schreef bwt het volgende:
Zeg beater. Nu hebbie je bike verkocht (schijnt het gerucht te zijn).
Hoe kom je nu naar de MM toe?
je pontiac heb je ook al niet meer.
Nix anders te pimpen misschien?en nu eerst ff sporten
Duidelijk een motor van een beginner.quote:
Is dit een hint?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef bwt het volgende:
O ja, voor degene die me mobiel probeert te bereiken - die doet het niet zo goed.
Ik heb je zojuist mijn 06 gemaildquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef bwt het volgende:
O ja, voor degene die me mobiel probeert te bereiken - die doet het niet zo goed.
mail backquote:
Uiteindelijk komen al die marketingpraatjes op een rendementsverhoging uit en dat is redelijk eenvoudig te testen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ja, laat ze het tegendeel maar bewijzen, ik kan het niet beredeneren, maar goed ben ook maar een consument.![]()
Maar ze moeten niet op dezelfde voet verder gaan, wordt een beetje vervelend.quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:25 schreef hollander172 het volgende:
Uiteindelijk komen al die marketingpraatjes op een rendementsverhoging uit en dat is redelijk eenvoudig te testen.
Ik geloof er dus ook niet in.![]()
quote:
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoe weet die motor dat dit er in zit?
Gaat'ie dan minder injecteren?![]()
Bij een GS-500, dus een concept met een "ouderwetse" niet zelf denkende carburateur is het helemaal grappig, de hoeveelheid benzine wordt bepaald door de gaatjes van de sproeier.
Zonder deze te vervangen, of een stationair of middengebied te verstellen gaat er dus altijd dezelfde hoeveelheid in bij dezelfde gashandle standen als voorheen.![]()
Idd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ze moeten niet op dezelfde voet verder gaan, wordt een beetje vervelend.![]()
ja, sorry, MF-verslaafdquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ze moeten niet op dezelfde voet verder gaan, wordt een beetje vervelend.![]()
[..]
We missed you.
Wel elders posten op zaterdag.![]()
Nog motorgerelateerd ook.
De brandstoffen die ze nu ontwikkelen zouden geen bestaansrecht hebben als ze niet geschikt waren voor een catalysator.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:36 schreef richardgie het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af.Geloof de verhalen over minder brandstofverbruik op papier dan ook niet,maar sta natuurlijk wel altijd open voor suggesties
,en als blijkt dat het echt redelijk scheelt,zeker de moeite waard om te proberen lijkt me,maar ik heb liever eerst dat een ander het uitprobeerd.En heeft het bijvoorbeeld ook invloed op de catelisator etc,
.
Goeie morgen trouwens iedereen.
Euh, je poste in e.a. topic op Fok! notabene.quote:
Eigenlijk meer het icoontje wat er achter staat,en dan ook meteen met iemand achterop willen gaan gaan rijden,dat je je rijbewijs gaat halen daar twijfel ik niet aan.quote:
Je had toch een vaste chauffeur geselecteerd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef Faithy het volgende:
iemand die via Den Haag naar de MM wil rijden?
Maar volgens mij hebben de nieuwere brandstoffen een reinigende werking?En waar gaat de loslatende koolaanslag dan naar toe.Volgens mij gaat dit er ook via de uitlaat uit,en zou het zo de kanalen van de kat kunnen beschadigen.Of maak ik hier nu een denkfoutquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De brandstoffen die ze nu ontwikkelen zouden geen bestaansrecht hebben als ze niet geschikt waren voor een catalysator.![]()
De TLR is niet meer te koop trouwens.![]()
Heb de eerste die er belangstelling voor had nog gemaild, hij poste op MF dat hij een ongeluk had gehad met de Blade, maar volgens mij is dat een smoesje om er vanaf te zien.![]()
Hij zou nu geen geld meer hebben. (had het eerder gewoon op de bank staan naar zeggen)
Ik stelde nog voor om de Blade over te nemen om er een streetfighter van te maken.
Zoals Da Liks.![]()
[afbeelding]
Hij houdt zich lekker stil.![]()
[..]
Euh, je poste in e.a. topic op Fok! notabene.![]()
De MC bleef nagenoeg het hele weekend verschoond van Kratjuh, Bazziek, Rebbel, Gawaine en Roderick.
Mercy en Raus alleen een simpele tvp post..kee Raus nog 1-2 postjes daarna.![]()
Een benzinemotor vervuilt niet zoveel, voor de aanslag op de kleppen spreek je bij een motorblok op leeftijd over enkele honderden millimeters aanslag op een diameter van 2-3 centimeter per klep, en die aanslag is er in de vorm van fijnstof niet met een paar tankjes superpower vanaf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:06 schreef richardgie het volgende:
Maar volgens mij hebben de nieuwere brandstoffen een reinigende werking?En waar gaat de loslatende koolaanslag dan naar toe.Volgens mij gaat dit er ook via de uitlaat uit,en zou het zo de kanalen van de kat kunnen beschadigen.Of maak ik hier nu een denkfout.
Mja vind je het gek ... Zaterdag stond ik zwaar gezellig op het Raadhuisplein hier in't dorp te feesten en zondag zat ik lekker bij m'n meisje bij te komen uit m'n alcoholische coma ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De MC bleef nagenoeg het hele weekend verschoond van Kratjuh, Bazziek, Rebbel, Gawaine en Roderick.
Mercy en Raus alleen een simpele tvp post..kee Raus nog 1-2 postjes daarna.![]()
zwart !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
leuk motortje voor ondeugd2500 eurie
wat denk je nou zelfquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Eigenlijk meer het icoontje wat er achter staat,en dan ook meteen met iemand achterop willen gaan gaan rijden,dat je je rijbewijs gaat halen daar twijfel ik niet aan.
Hmmm, geen reden om even gedag te zeggen tussendoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:28 schreef kratjuh het volgende:
Mja vind je het gek ... Zaterdag stond ik zwaar gezellig op het Raadhuisplein hier in't dorp te feesten en zondag zat ik lekker bij m'n meisje bij te komen uit m'n alcoholische coma ...
èn?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:33 schreef ondeugend het volgende:
zwart !
De vierde!quote:
* Rib-i mengt zich in de discussiequote:Op woensdag 3 mei 2006 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een benzinemotor vervuilt niet zoveel, voor de aanslag op de kleppen spreek je bij een motorblok op leeftijd over enkele honderden millimeters aanslag op een diameter van 2-3 centimeter per klep, en die aanslag is er in de vorm van fijnstof niet met een paar tankjes superpower vanaf.![]()
Een diesel vervuilt wel veel, daar heb je een constante uitstoot, en daar gaan die nieuwe roetfilters van dicht zitten die ze vanwege milieueisen geintroduceerd hebben.![]()
(mede omdat nieuwe dieselblokken op lage temperatuur draaien, en de roetdelen nu niet verbranden)
Ik weet er eerlijk gezegd het fijne niet van,maar heb inderdaad wel m'n bedenkingen bij de vernieuwde brandstoffen.Wordt nu nog maar eens bevestigdquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een benzinemotor vervuilt niet zoveel, voor de aanslag op de kleppen spreek je bij een motorblok op leeftijd over enkele honderden millimeters aanslag op een diameter van 2-3 centimeter per klep, en die aanslag is er in de vorm van fijnstof niet met een paar tankjes superpower vanaf.![]()
Een diesel vervuilt wel veel, daar heb je een constante uitstoot, en daar gaan die nieuwe roetfilters van dicht zitten die ze vanwege milieueisen geintroduceerd hebben.![]()
(mede omdat nieuwe dieselblokken op lage temperatuur draaien, en de roetdelen nu niet verbranden)
Zou tijd worden.quote:
Zeg ik.quote:Aangezien het rendement van een conventionele benzinemotor ongeveer 40% is zal de verbetering die V-Power met zich meebrengt volgens mij pas meetbaar zijn na enkele 10.000-den kilometers.
Ik denk dat het effect vooral psychologisch is.quote:Dat het direct voelbaar is kan ook wel waar zijn aangezien er volgens de site meer energie vrijkomt bij de verbranding.
Dat waren Fullie zijn woorden gisteren.quote:In tegenstelling tot V-power zal de nieuwe Euro 95 geen verbetering in rendement laten zien, wel is het beter voor het millieu.
Net als Duracell batterijen, produceren uitsluitend Alkaline batterijen, maar vergelijken hun meerwaarde in advertentie's altijd met Zinc Kool batterijen. Zo kan ik het ook.quote:Mja, valt wat voor te zeggen, liegen mag niet dus er zal vast wel een kern van waarheid inzitten![]()
As said, lange termijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
V-power vind ik maar onzin, daar heb ik nog nooit wat van gemerkt.
5quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:50 schreef Faithy het volgende:
en nog een koffie
moet even WB inhalendit is ook mijn vierde
![]()
Boeiend hè allemaal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef kratjuh het volgende:
Volgende topic gaat dus iets van Nieuwe Fok!MC-power, meer rendement voor uw motor heten ofzo ... ?
Werkt niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
Het schijnt zelfs dat je invloed kan oefenen op je eigen fysiek, door maar te denken dat je extra spiergroei hebt.Scheelt 3-5% heb ik eensz gelezen.
![]()
Misschien dat je metabolisme beter werkt, en je minder cortisol afscheiding hebt.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat je invloed kan oefenen op je eigen fysiek, door maar te denken dat je extra spiergroei hebt.Scheelt 3-5% heb ik eensz gelezen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |