ja, die was vol jaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh was die ander al vol
Ja ik kwam, zag en overwon.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef bwt het volgende:
zooo, jij bent snel
Wanneer kan ik bij jou achterop?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:40 schreef Faithy het volgende:
vandaag weer gereden
oeh... heerlijk heerlijk heerlijk
gaat steeds beter
kreeg van mn mederijder complimentje dat ik zo lekker door het verkeer heen zoefde, relaxed enzo
En ik weet hie het voelt.. dat rijden dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Is niet van mij maar van een Ex-Hoofdmonteur van Suzuki Race Team![]()
We hebben het gehad over een TL1000R. Hij zei dat er veel ervaren coureurs een ongeluk gehad hebben of verongelukt waren door het karakter van de motor![]()
Ik reed er amper in, althans haalde denk ik geen 10.000 km per jaar, het onderhoud + APK was wel steeds 1.500 euro per jaar, onvoorzien nog eens 2.000 euro, en de wegenbelasting.. tjaaa...quote:Nog een nadeel van een leaseauto is dat je niet op de literprijs van brandstof let![]()
Wat is een volle tank duur zeg, geen wonder dat je de Pontiac aan de kant hebt gezet.
Als grapje, èn algemeen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:20 schreef richardgie het volgende:
Is dit aan mijn adres persoonlijk bedoeld,of in het algemeen?
Ik weet niet hoe laat jullie daar afspreken, maar ik denk dat ik dan al aanwezig ben in Veenendaal ofzo.. zie jullie daar wel, anders bel ik wel. Wordt er weer gezeten op het Mac terras?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Rib-i: Ede dus![]()
Als je Ede in rijdt na het verlaten van de A12 kom je meteen links een BP tegen. Lijkt me een geschikte locatie om af te spreken
--> de rest: Ede-Veenendaal is iets van 5 km ofzoomrijden kun je dat niet noemen, ja of je moet op je minibike (of ZXR-400
) komen
Vandaag al, can't you see?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:15 schreef kratjuh het volgende:
Mogguh ... tvp
Weer lekker druk op het werk ... Morgen barst de lente los geloof ik qua weer ... ?
Mwa, ik zie alleen zon ... Die hebben we al eerder gezien ... Maar ik hoorde voor morgen iets over 26 graden ... ??quote:
Het is nu ook al lekker. 17 graden vandaag geloof ik, morgen 23quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mwa, ik zie alleen zon ... Die hebben we al eerder gezien ... Maar ik hoorde voor morgen iets over 26 graden ... ??![]()
Moet je wel onderaan afrit Ede in (onder Stadspoort door en links ri. ziekenhuis), als je onderaan afrit richting Bennekom rijdt zit er links ook een BP, hou dat effe in de peiling...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als je Ede in rijdt na het verlaten van de A12 kom je meteen links een BP tegen. Lijkt me een geschikte locatie om af te spreken
sja, toch had ik daar niet zoveel invloed opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had van het weekend ook een hele lijst gepost wie ik allemaal miste, stuk of 5 fokkers.
Maar ik was er toch eentje vergeten, Roderick, als'ie anders geboren was dan had hij er zeker ingestaan.
Nu was hij net door de mazen in mijn hersenen geslopen.
Raar maar waar.
Er is toch niets mooier dan een MAC terras?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik weet niet hoe laat jullie daar afspreken, maar ik denk dat ik dan al aanwezig ben in Veenendaal ofzo.. zie jullie daar wel, anders bel ik wel. Wordt er weer gezeten op het Mac terras?![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef dribbel79 het volgende:
Moet je wel onderaan afrit Ede in (onder Stadspoort door en links ri. ziekenhuis), als je onderaan afrit richting Bennekom rijdt zit er links ook een BP, hou dat effe in de peiling...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als je Ede in rijdt
Ik heb zonet in je profiel gekeken, zal staks wel mijn 06- naar je mailen. Mischien dat ik over Nijmegen rij.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:26 schreef bwt het volgende:
[..]
Er is toch niets mooier dan een MAC terras?
Of het terras moet al volledig bezet zijn.
we kunnen natuurlijk altij dnog 06en uitwisselen
Kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zonet in je profiel gekeken, zal staks wel mijn 06- naar je mailen. Mischien dat ik over Nijmegen rij.
Ik ben een Talent in het voorbijrijden van een verzamelpunt![]()
En is Ede geen optie voor jouquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:40 schreef dribbel79 het volgende:
Zondag 11.00 MAC Veenendaal...zin in, effe kijken of er nog Mac bonnen te bemachtigen zijn...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
--> de rest: Ede-Veenendaal is iets van 5 km ofzoomrijden kun je dat niet noemen, ja of je moet op je minibike (of ZXR-400
) komen
Ik rijd met Hicham + een groepje MF'ers vanuit A'dam mee ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Kratjuh, pepijn wat doen jullie, rijden jullie met MF-ers mee ofzo
Ik wil best naar Ede, maar ik woon in Veenendaal...quote:
Komt goed.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb zonet in je profiel gekeken, zal staks wel mijn 06- naar je mailen. Mischien dat ik over Nijmegen rij.
Ik ben een Talent in het voorbijrijden van een verzamelpunt![]()
Alles is mogelijk10 uur vind ik ook prima. hebben we wat meer uitloop tijdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook![]()
@ bwt: zullen @ het Gelredome afspreken om 10.15 uur
[..]
Jaartal, dus uitvoering, en sinds de RR ook nog jaartal + uitvoering.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:00 schreef dribbel79 het volgende:
Oh, even iets buiten de MM om: Ik zoek accessoires voor mijn CBR. Nu kom ik overal kreten tegen als "Honda CBR 600 F (pc19)" etc. Waar staat die pc 19 waarde voor eigenlijk??
Dus we zien je in V'daalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:59 schreef dribbel79 het volgende:
Ik wil best naar Ede, maar ik woon in Veenendaal...
Nog beterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:18 schreef bwt het volgende:
Alles is mogelijk10 uur vind ik ook prima. hebben we wat meer uitloop tijd
Doe je goed ... Veel plezier buiten ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:03 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook terug van z'n werk.Was me het dagje wel zeg.15 minuten heen fietsen,aanhoren dat er weinig werk is en of ik genegen ben vrij te nemen
,"ja maar ik weet niet hoeveel vrije dagen ik nog heb".Ries je hebt nog ruim 3 maanden staan.Ja maar na aftrek van alles?Dan heb je aan het eind van het jaar inclusief kerstvakantie nog 3 weken staan
.Oeps,nou dan ga ik maar het een en ander op maken,en weer 15 minuten terug fietsen.De rest van de week ook vrij.En het is lekker weer buiten
.
ist goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]![]()
Fullie, we zien je in V'daal wel dan denk ikals je ons kunt vinden
Lijkt me dat we rond 10.45 uur in Ede kunnen afspreken, dan zijn we mooi op tijd in V'daal
wat toevallig... ik ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik rijd met Hicham + een groepje MF'ers vanuit A'dam mee ...![]()
Hmmm..mja, maar die Bandit van hem is bepaald niet standaard door de Hyperpro achtervoor voor een 1200.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef Roderick2085 het volgende:
op een verlaten 'parkeerplaats' hier op de dijk ff op de bandit gereden, zo, das nog eens een verschil met een gs'je zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms ook maar net wat je voorkeur is qua bochten, op de 1 of ander manier heb ik meer vertrouwen in rechterbochten, waar je hem snel omgooit, , en minder in lange doordraaiers linksom.quote:daarma nog ff naar hoevelaken geweest... hicham voorop....
had wel het gevoel alsof ik bijna nooit rechter bochten nam ofzo... hij hobbelde een beetje heen en weer in het begin....![]()
Maar jij hebt vast een exemplarische deuk in je banden rechts.. schaamrandjes die nu weg zijn.. of een lekkende voorvorkkeering.wat je in het echie niet eens voelt.
Zeggen ze van V-power ook, heeft met de reinigende werking te maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
w00t heerlijk rijweer
Ook even Euro95 getankt bij de Shell.. schijnt een nieuwe 'soort' te zijn waardoor het verbruik lager wordt, zegt men (prijs is hetzelfde). Zie ook topic in PTA hierover. Ze zeggen dat het 10-15% scheelt in het verbruik. Morgen heb ik de tank vast wel weer leeggereden, dus kan ik het dan even checken![]()
Lange, hele lange termijn politiek dus.![]()
Op de rollenbank bij het blad Moto73 maakte het niets uit vlak na elkaar gemeten.![]()
true, maar alleen al als je erop zit.... tank tussen je benen is misschien wel (voor het gevoel) 2x zo dik als die van de gs.... zit echt een stuk hoger (en dat komt niet alleen door de tail risers)..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm..mja, maar die Bandit van hem is bepaald niet standaard door de Hyperpro achtervoor voor een 1200.
quote:ssssttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm....quote:[..]
Soms ook maar net wat je voorkeur is qua bochten, op de 1 of ander manier heb ik meer vertrouwen in rechterbochten, waar je hem snel omgooit, , en minder in lange doordraaiers linksom.![]()
Maar jij hebt vast een exemplarische deuk in je banden rechts.. schaamrandjes die nu weg zijn.. of een lekkende voorvorkkeering.wat je in het echie niet eens voelt.
![]()
schaamranden zijn minder... nog niet weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duie rijdt wel goed, maar ik zou juist met name benieuwd zijn naar het verschil met de R6.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef AndreB. het volgende:
Morgen testrit maken op deze beauty:
[afbeelding]
* AndreB. is zeer blij dat het morgen lekker weer wordt![]()
Misschien komt er ook nog een ritje op een R6 bij![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:22 schreef Roderick2085 het volgende:
uhm....schaamranden zijn minder... nog niet weg
nat schuurpapier dan maar..hier kan je niet mee verschijnen op de MFMM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zet vooral die aandacht op de spoiler ivm Hiesj.![]()
Breng je ook verslag uit van je bevindingen?Klinkt wel intressantquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
w00t heerlijk rijweer
Ook even Euro95 getankt bij de Shell.. schijnt een nieuwe 'soort' te zijn waardoor het verbruik lager wordt, zegt men (prijs is hetzelfde). Zie ook topic in PTA hierover. Ze zeggen dat het 10-15% scheelt in het verbruik. Morgen heb ik de tank vast wel weer leeggereden, dus kan ik het dan even checken![]()
En hoe weet die motor dat dit er in zit?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:49 schreef richardgie het volgende:
Breng je ook verslag uit van je bevindingen?Klinkt wel intressant,want de BMW lust 'm aardig
![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Breng je ook verslag uit van je bevindingen?Klinkt wel intressant,want de BMW lust 'm aardig
![]()
Oh, nouja ik merk het welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoe weet die motor dat dit er in zit?
Gaat'ie dan minder injecteren?![]()
Bij een GS-500, dus een concept met een "ouderwetse" niet zelf denkende carburateur is het helemaal grappig, de hoeveelheid benzine wordt bepaald door de gaatjes van de sproeier.
Zonder deze te vervangen, of een stationair of middengebied te verstellen gaat er dus altijd dezelfde hoeveelheid in bij dezelfde gashandle standen als voorheen.![]()
Witte lettertjes op de bandjes ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
leuk motortje voor ondeugd2500 eurie
Je mag wel discusseren waarom hij zuiniger loopt? Hoor geen argumenten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh, nouja ik merk het wel![]()
Ik bewaar altijd de bonnetjes bij het tanken en schrijf er het aantal kilometers per tank op, dus ik weet altijd wat voor verbruik ik heb. Zal het vergelijken met de laatste tankbeurtjes![]()
Ik ben nog nooit op een MM geweest, en was het ook niet van plan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:32 schreef bwt het volgende:
Zeg beater. Nu hebbie je bike verkocht (schijnt het gerucht te zijn).
Hoe kom je nu naar de MM toe?
je pontiac heb je ook al niet meer.
Nix anders te pimpen misschien?en nu eerst ff sporten
Duidelijk een motor van een beginner.quote:
Is dit een hint?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef bwt het volgende:
O ja, voor degene die me mobiel probeert te bereiken - die doet het niet zo goed.
Ik heb je zojuist mijn 06 gemaildquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef bwt het volgende:
O ja, voor degene die me mobiel probeert te bereiken - die doet het niet zo goed.
mail backquote:
Uiteindelijk komen al die marketingpraatjes op een rendementsverhoging uit en dat is redelijk eenvoudig te testen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ja, laat ze het tegendeel maar bewijzen, ik kan het niet beredeneren, maar goed ben ook maar een consument.![]()
Maar ze moeten niet op dezelfde voet verder gaan, wordt een beetje vervelend.quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:25 schreef hollander172 het volgende:
Uiteindelijk komen al die marketingpraatjes op een rendementsverhoging uit en dat is redelijk eenvoudig te testen.
Ik geloof er dus ook niet in.![]()
quote:
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoe weet die motor dat dit er in zit?
Gaat'ie dan minder injecteren?![]()
Bij een GS-500, dus een concept met een "ouderwetse" niet zelf denkende carburateur is het helemaal grappig, de hoeveelheid benzine wordt bepaald door de gaatjes van de sproeier.
Zonder deze te vervangen, of een stationair of middengebied te verstellen gaat er dus altijd dezelfde hoeveelheid in bij dezelfde gashandle standen als voorheen.![]()
Idd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ze moeten niet op dezelfde voet verder gaan, wordt een beetje vervelend.![]()
ja, sorry, MF-verslaafdquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ze moeten niet op dezelfde voet verder gaan, wordt een beetje vervelend.![]()
[..]
We missed you.
Wel elders posten op zaterdag.![]()
Nog motorgerelateerd ook.
De brandstoffen die ze nu ontwikkelen zouden geen bestaansrecht hebben als ze niet geschikt waren voor een catalysator.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:36 schreef richardgie het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af.Geloof de verhalen over minder brandstofverbruik op papier dan ook niet,maar sta natuurlijk wel altijd open voor suggesties
,en als blijkt dat het echt redelijk scheelt,zeker de moeite waard om te proberen lijkt me,maar ik heb liever eerst dat een ander het uitprobeerd.En heeft het bijvoorbeeld ook invloed op de catelisator etc,
.
Goeie morgen trouwens iedereen.
Euh, je poste in e.a. topic op Fok! notabene.quote:
Eigenlijk meer het icoontje wat er achter staat,en dan ook meteen met iemand achterop willen gaan gaan rijden,dat je je rijbewijs gaat halen daar twijfel ik niet aan.quote:
Je had toch een vaste chauffeur geselecteerd?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef Faithy het volgende:
iemand die via Den Haag naar de MM wil rijden?
Maar volgens mij hebben de nieuwere brandstoffen een reinigende werking?En waar gaat de loslatende koolaanslag dan naar toe.Volgens mij gaat dit er ook via de uitlaat uit,en zou het zo de kanalen van de kat kunnen beschadigen.Of maak ik hier nu een denkfoutquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De brandstoffen die ze nu ontwikkelen zouden geen bestaansrecht hebben als ze niet geschikt waren voor een catalysator.![]()
De TLR is niet meer te koop trouwens.![]()
Heb de eerste die er belangstelling voor had nog gemaild, hij poste op MF dat hij een ongeluk had gehad met de Blade, maar volgens mij is dat een smoesje om er vanaf te zien.![]()
Hij zou nu geen geld meer hebben. (had het eerder gewoon op de bank staan naar zeggen)
Ik stelde nog voor om de Blade over te nemen om er een streetfighter van te maken.
Zoals Da Liks.![]()
[afbeelding]
Hij houdt zich lekker stil.![]()
[..]
Euh, je poste in e.a. topic op Fok! notabene.![]()
De MC bleef nagenoeg het hele weekend verschoond van Kratjuh, Bazziek, Rebbel, Gawaine en Roderick.
Mercy en Raus alleen een simpele tvp post..kee Raus nog 1-2 postjes daarna.![]()
Een benzinemotor vervuilt niet zoveel, voor de aanslag op de kleppen spreek je bij een motorblok op leeftijd over enkele honderden millimeters aanslag op een diameter van 2-3 centimeter per klep, en die aanslag is er in de vorm van fijnstof niet met een paar tankjes superpower vanaf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:06 schreef richardgie het volgende:
Maar volgens mij hebben de nieuwere brandstoffen een reinigende werking?En waar gaat de loslatende koolaanslag dan naar toe.Volgens mij gaat dit er ook via de uitlaat uit,en zou het zo de kanalen van de kat kunnen beschadigen.Of maak ik hier nu een denkfout.
Mja vind je het gek ... Zaterdag stond ik zwaar gezellig op het Raadhuisplein hier in't dorp te feesten en zondag zat ik lekker bij m'n meisje bij te komen uit m'n alcoholische coma ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De MC bleef nagenoeg het hele weekend verschoond van Kratjuh, Bazziek, Rebbel, Gawaine en Roderick.
Mercy en Raus alleen een simpele tvp post..kee Raus nog 1-2 postjes daarna.![]()
zwart !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
leuk motortje voor ondeugd2500 eurie
wat denk je nou zelfquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Eigenlijk meer het icoontje wat er achter staat,en dan ook meteen met iemand achterop willen gaan gaan rijden,dat je je rijbewijs gaat halen daar twijfel ik niet aan.
Hmmm, geen reden om even gedag te zeggen tussendoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:28 schreef kratjuh het volgende:
Mja vind je het gek ... Zaterdag stond ik zwaar gezellig op het Raadhuisplein hier in't dorp te feesten en zondag zat ik lekker bij m'n meisje bij te komen uit m'n alcoholische coma ...
èn?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:33 schreef ondeugend het volgende:
zwart !
De vierde!quote:
* Rib-i mengt zich in de discussiequote:Op woensdag 3 mei 2006 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een benzinemotor vervuilt niet zoveel, voor de aanslag op de kleppen spreek je bij een motorblok op leeftijd over enkele honderden millimeters aanslag op een diameter van 2-3 centimeter per klep, en die aanslag is er in de vorm van fijnstof niet met een paar tankjes superpower vanaf.![]()
Een diesel vervuilt wel veel, daar heb je een constante uitstoot, en daar gaan die nieuwe roetfilters van dicht zitten die ze vanwege milieueisen geintroduceerd hebben.![]()
(mede omdat nieuwe dieselblokken op lage temperatuur draaien, en de roetdelen nu niet verbranden)
Ik weet er eerlijk gezegd het fijne niet van,maar heb inderdaad wel m'n bedenkingen bij de vernieuwde brandstoffen.Wordt nu nog maar eens bevestigdquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een benzinemotor vervuilt niet zoveel, voor de aanslag op de kleppen spreek je bij een motorblok op leeftijd over enkele honderden millimeters aanslag op een diameter van 2-3 centimeter per klep, en die aanslag is er in de vorm van fijnstof niet met een paar tankjes superpower vanaf.![]()
Een diesel vervuilt wel veel, daar heb je een constante uitstoot, en daar gaan die nieuwe roetfilters van dicht zitten die ze vanwege milieueisen geintroduceerd hebben.![]()
(mede omdat nieuwe dieselblokken op lage temperatuur draaien, en de roetdelen nu niet verbranden)
Zou tijd worden.quote:
Zeg ik.quote:Aangezien het rendement van een conventionele benzinemotor ongeveer 40% is zal de verbetering die V-Power met zich meebrengt volgens mij pas meetbaar zijn na enkele 10.000-den kilometers.
Ik denk dat het effect vooral psychologisch is.quote:Dat het direct voelbaar is kan ook wel waar zijn aangezien er volgens de site meer energie vrijkomt bij de verbranding.
Dat waren Fullie zijn woorden gisteren.quote:In tegenstelling tot V-power zal de nieuwe Euro 95 geen verbetering in rendement laten zien, wel is het beter voor het millieu.
Net als Duracell batterijen, produceren uitsluitend Alkaline batterijen, maar vergelijken hun meerwaarde in advertentie's altijd met Zinc Kool batterijen. Zo kan ik het ook.quote:Mja, valt wat voor te zeggen, liegen mag niet dus er zal vast wel een kern van waarheid inzitten![]()
As said, lange termijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
V-power vind ik maar onzin, daar heb ik nog nooit wat van gemerkt.
5quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:50 schreef Faithy het volgende:
en nog een koffie
moet even WB inhalendit is ook mijn vierde
![]()
Boeiend hè allemaal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef kratjuh het volgende:
Volgende topic gaat dus iets van Nieuwe Fok!MC-power, meer rendement voor uw motor heten ofzo ... ?
Werkt niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
Het schijnt zelfs dat je invloed kan oefenen op je eigen fysiek, door maar te denken dat je extra spiergroei hebt.Scheelt 3-5% heb ik eensz gelezen.
![]()
Misschien dat je metabolisme beter werkt, en je minder cortisol afscheiding hebt.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat je invloed kan oefenen op je eigen fysiek, door maar te denken dat je extra spiergroei hebt.Scheelt 3-5% heb ik eensz gelezen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |