Pimpy hoor die nieuwe Seat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:26 schreef RB het volgende:
Off topic
Ga met m`n nieuwe auto![]()
![]()
![]()
richting Duitsland
Laat dat al maar weg, stond behalve de smileys die er nog staan niets.quote:
quote:
Durf je ook tegen mijn 6 versnellingen Kompressor en motor?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef yup het volgende:
Vorige week met de space wagon tegen een GS500 gesprint. En dan nog winnen ook nog![]()
![]()
![]()
later op de dag wel heel dik ingemaakt door een suzuki uit het jaar 0![]()
Vertel op wie van hier was het![]()
Volgende week zal dat niet lukken,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand zin & tijd om Zaterdag te meeten, van 12:00 tot 15:00![]()
Toffe wagen RBFeli
![]()
Lekkere tijden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:48 schreef RB het volgende:
Volgende week zal dat niet lukken,![]()
Moet twee 12 uurs diensten draaien van 20:00 tot 08:00![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekkere tijden.
Derden subtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brommer is geen probleem maar die Mercedes gaat wel moeilijk worden denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Durf je ook tegen mijn 6 versnellingen Kompressor en motor?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide achterwielaangedreven.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekkere tijden.
Nou en wat dan nog, we zijn niet gebonden dus wat let onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben altijd nog eigen baas
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef Rib-i het volgende:
Damn, MM gaat mischien niet door![]()
Moet zondag waarschijnlijk naar A'dam. De komende 36 uur kan ik een bevestiging verwachten.Damn, das balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand zin & tijd om Zaterdag te meeten, van 12:00 tot 15:00![]()
Toffe wagen RBFeli
![]()
tijdsverschil:
Amsterdam 13:18
Rio de Janeiro: 08:18<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Ik weet niet hoe het in dat land gaat, maar ik ga ervan uit dat ze eerst een onderzoek voordat ze beslissen of ze mag vliegen, dan moet er een vlucht geboekt worden. Het is nu ochtend daar dus voordat er een besluit is gevallen zal het wel middag zijn. Dan vlucht boeken etc... ik denk dat het 10 uur vliegen is dus mogelijk zondag op z'n vroegst in A'damquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Damn, das balen.
tijdsverschil:
Amsterdam 13:18
Rio de Janeiro: 08:18
quote:
It never happend.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:18 schreef RB het volgende:
Nou en wat dan nog, ..
quote:
even iets ludieks herkenbaars verzinnen wat nog wel binnen de netheidsgrenzen van dit kuische meisje valt..quote:
Ik vind dit toch wel iets te ver gaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
even iets ludieks herkenbaars verzinnen wat nog wel binnen de netheidsgrenzen van dit kuische meisje valt..
Dat we steeds erg braaf geweest zijn.quote:
Och, tussen al die geile honden..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:07 schreef Faithy het volgende:
ik zat te denken om een grote paarse strik om mn helm ofzo
Daarom heb ik een blauwe 9R ...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet geloven wat iedereen zegtde groene gaan harder
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:19 schreef kratjuh het volgende:
Ook weer thuis ...
[..]
Daarom heb ik een blauwe 9R ...
Hmmm, wat doet die vos tussen die jachthonden????quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Och, tussen al die geile honden..
[afbeelding]
[..]
Das nou Foxyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, wat doet die vos tussen die jachthonden????
Martie is het volgens mij stellig van plan en ik weet het eigenlijk nog niet. Ik denk dat ik ook wel ga, maar eigenlijk heb ik na 3x die MM wel een beetje gezien. Het is veel leuker om zelf lekker te rijden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
Hey
Komen jullie zondag ook naar de MM ?
Ben ff weg ...
Wat net als vorig jaar wel zal gebeuren - na de grote verzameling - dat de FOK MC half om half gaat rijden en stunten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Martie is het volgens mij stellig van plan en ik weet het eigenlijk nog niet. Ik denk dat ik ook wel ga, maar eigenlijk heb ik na 3x die MM wel een beetje gezien. Het is veel leuker om zelf lekker te rijden.
stuntenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:33 schreef bwt het volgende:
Wat net als vorig jaar wel zal gebeuren - na de grote verzameling - dat de FOK MC half om half gaat rijden en stunten.
Ik heb zo'n vermoeden dat de broertjes niet voor niets aan het oefenen zijn geweest
quote:
quote:
Lijkt die griet van de Mora reclame wel ...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als dit geen optie is..
[afbeelding]
Nee niet zelf op de Ring geweestquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
hoe was het in Germany?? jullie hebben wel goed weer gehadafgezien van maandag
Mercy: nog op Se Ringh geweest![]()
oja: piczzz![]()
dat vonden wij nou de mindere bochiesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nee niet zelf op de Ring geweestwas stervensdruk en ze waren ernaast ook formule 1 aan het voorbereiden
daar hebben we wel even rondgekeken
![]()
en verder de hele week niets anders dan dit soort boggies gereden, bergje op en af![]()
was echt geweldig daar![]()
![]()
Er waren stukken bij dat ik toch wel de 160 aangetikt hebquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat vonden wij nou de mindere bochiesterug naar 1 vaak en dan rechtop naar beneden
maar genoeg mooie wegen daar idd
waar zijn jullie precies geweest
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:49 schreef kratjuh het volgende:
Lijkt die griet van de Mora reclame wel ...
Nou ja, nu mag het.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Disclaimer
ik kan helaas niet minder enthousiast posten![]()
/Disclaimer
Het zei u vergevenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Disclaimer
ik kan helaas niet minder enthousiast posten![]()
/Disclaimer
je kunt die 6.000 ook aan mij geven, heeft er tenminste nog iemand plezier vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:07 schreef Rib-i het volgende:
http://powmotors.com/
Nieuwe motoren met grote kortingen, lijkt betrouwbaar![]()
Samengevat:
- Koop online een motor
- Betaal bij een 3e partij, een onafhankelijke (Spaanse) bank
- Motor wordt opgestuurd
- 7 dagen op zicht
- Indien tevreden wordt het geld op rekening van POWMOTORS gestort,
indien niet tevreden wordt gehele overgemaakte bedrag teruggestort en retournering wordt volledig op kosten van POWMOTORS geregeld.
Iemand weleens gehoord van dit bedrijf of manier van handelen? Bedrijf is gevestigd in Dublin, Ierland.
Voorbeeld:
[afbeelding]
Suzuki GSX-R1000 (Model: 2004)
¤ 9,337.00 ¤5,937.00
Edit:
Zijn allemaal 2004-modellen
een klein stukje om rijden - stelt niks voor tochquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, ik denk dat de Bollen wel als groep zullen gaan. zullen we onderweg bij hun aanhaken met zijn 3en??
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een klein stukje om rijden - stelt niks voor toch- en dan zouden we ze bij Rhenen kunnen meeten:
[afbeelding]
als het goed is, is dit het laatste deel van hun route
als jullie (bwt en Rib) het ok vinden ga ik het voorstellen in het Bollen topique![]()
Je bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Net een stukje gereden, heerlijk als het niet druk is![]()
Edit:
Bollentopic![]()
Veel te laat, ik had het 10 jaar eerder moeten doenquote:
Heeft het zelfde probleemquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Veel te laat, ik had het 10 jaar eerder moeten doen![]()
Ik kan niet binnen blijven met dit weer en de motor voor de deur![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
je kunt die 6.000 ook aan mij geven, heeft er tenminste nog iemand plezier van![]()
Nou, ik had toch liever even op bed blijven liggen, maar het ventje dacht zijn vriendje aan de overkant te zien, dus pappa moest snel het tuinhek van het slot doen. Blijkt het buurjongetje ook nog gewoon te slapen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:51 schreef Rib-i het volgende:
Veel te laat, ik had het 10 jaar eerder moeten doen![]()
Ik kan niet binnen blijven met dit weer en de motor voor de deur![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/123436quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, ik had toch liever even op bed blijven liggen, maar het ventje dacht zijn vriendje aan de overkant te zien, dus pappa moest snel het tuinhek van het slot doen. Blijkt het buurjongetje ook nog gewoon te slapen.
heb het maar vast gepost, denk niet dat bwt er bezwaar op heeftquote:http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/123436
Is met geluid leuker schat ik.quote:
Maar hij mag even naar de supermarkt omdat ik een koekje bij de koffie wil.quote:
Ziet er netjes uit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb het maar vast gepost, denk niet dat bwt er bezwaar op heeft
Heb hier geluidquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is met geluid leuker schat ik.![]()
![]()
[..]
Ik zie er geen probleem inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een klein stukje om rijden - stelt niks voor toch- en dan zouden we ze bij Rhenen kunnen meeten:
[afbeelding]
als het goed is, is dit het laatste deel van hun route
als jullie (bwt en Rib) het ok vinden ga ik het voorstellen in het Bollen topique![]()
lekker als je zo lui je weekend kunt beginnenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
Maar hij mag even naar de supermarkt omdat ik een koekje bij de koffie wil.![]()
Ben nog te lui om mij aan te kleden.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:58 schreef bwt het volgende:
Ik zie er geen probleem in
maak maar een mooie tvp waar ik alles kan terug vinden
quote:
Ja, als je het zo bekijkt kan ik ook wel mijn marketingstudie oppakken die al 5 maanden op de plank ligt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker als je zo lui je weekend kunt beginnenik ben al naar de bakker geweest en heb 1 hoofdstuk gelezen voor college volgende week
...en het is zo een lekker weer![]()
gheghequote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, als je het zo bekijkt kan ik ook wel mijn marketingstudie oppakken die al 5 maanden op de plank ligt.![]()
Heb nog 8 maanden tot het einde, en stof voor 10 maanden.
Maar ja, ik ben nog jong, en kan alle kanten uit.![]()
ik zeg toch nietsquote:En mag ik eindelijk eensz een dagje uitslapen já.
quote:Maar brengt je broer niet eens verse ovenbroodjes op bed?![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
en mijn broer heeft sinds een paar maanden een vriendin in Doetinchem, ik woon hier praktisch alleen tegenwoordig
[/cross-posten]quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
MM--> veiligheid
--> boeien
--> heb je zelf in de hand
![]()
althans, voor een groot deel natuurlijk...
[/cross-posten]
valt echt mee hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[/cross-posten]![]()
Ik zie niet in hoe je die veiligheid in de hand hebt als ze links en rechts, voor en achter gek lopen doen.
Kan niet uit ervaring spreken over de MM, en het lijkt mij prachtig om al die motoren te zien, maar kom sowiezo liever niet naar de soort evenementen.En al kwam ik wel, nam ik niet een kind achterop.
![]()
Moi, ik ben 2 keer tijdens een Fok! meet bijna getorpedeerd door iemand achter mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
valt echt mee hoorvan de 600 motoren zijn er misschien 10 die zichzelf niet in de hand kunnen houden en gek gaan doen. vooral in V'daal gebeurd het amper, later bij de 'geheime verzamel-stuntplaats' zullen er wel meer gek doen idd
maar dan zet je je motor op een veilig plekje neer en laat hun maar hun gang gaan
vorig jaar was er toevallig 1 ZX-7Rdie te midden van veel omstanders een wheelie probeerde te doen
verder weinig gebeurd daar
dan noem je ook een clubquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
Moi, ik ben 2 keer tijdens een Fok! meet bijna getorpedeerd door iemand achter mij.
true, truequote:Rijden met nog grotere groepen heb je helemaal niet meer in de hand.
En wat er nog meer gebeurt is op de MM, heb je door de omvang geen weet van.
zoveel motoren bij elkaar vind ik gewoon machtig mooi om te zienquote:Maar goed, ik ga er niet heen, en jij met MM ervaring wel.(
)
Helaas Nickquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoveel motoren bij elkaar vind ik gewoon machtig mooi om te zienjammer dat je er niet bij bent
Jarig?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:11 schreef BazzieK het volgende:
MoggeKon vannacht niet goed slapen vanwege de temperatuur, rond 5 uur eindelijk in slaap gevallen stond mijn ma om 7 uur heel vrolijk aan mijn bed om me te feliciteren
, heb geloof ik wel eens vriendelijker gekeken.
![]()
Kopen die handelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Helaas Nickdit weekend, dus kan het niet eens overwegen.
![]()
[..]
Jarig?![]()
![]()
Cadeautje dan -->![]()
![]()
quote:Ik was aangehouden... ik snap trouwens niet dat jij dat niet bent geweest!!!
Niks deugde haha, kentekenplaathouder moest ik erop zetten, kilometerteller
en andere auspuff...
dat laatste is uiteraard niet gebeurd, dikke lul...
Dus naar Po toe en ze vonden het prima, niet helemaal prima maar ze hadden
me flink gematst!
Zie edit.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:13 schreef BazzieK het volgende:
Kopen die handel![]()
![]()
Ah stiekeme editterJa ben jarig, enne cadeautje wordt waarschijnlijk een nieuw motorjack aangezien dat andere ernstige armoedig verschijnselen begint te vertonen kwa formaat
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:13 schreef BazzieK het volgende:
Wordt waarschijnlijk een nieuw motorjack aangezien dat andere ernstige armoedig verschijnselen begint te vertonen kwa formaat
Zij had toch eerst ook een ZXR?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
Net een mailtje van KMGW..over mijn oude motor.![]()
[..]
[..]
Zie edit.![]()
Edit: ja, jij ook.![]()
Ja, hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:24 schreef BazzieK het volgende:
Zij had toch eerst ook een ZXR?Maarja gelukkig hebben ze haar flink "gematst" [afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, hoe weet jij dat?
Matsen inderdaad, maar ja t'is ook een lekker ding.![]()
![]()
Ik heb hier nog een spijkerbroek liggen van haar, kopen voor 150 euro?![]()
Klopt, maar ik heb er nog niet aan lopen snuffen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |