Vandalistquote:Op zondag 7 mei 2006 19:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Achter de moror hingen van die mooie reclame borden
daar heb ik 2 lange gevonden en los geknipt en zo er op gebonden
Ik ben bang dat er niet gestunt is. Ben samen met pimber en fulcrum nog langs de Hemweg en de Nissan dealer in Westpoort - Amsterdam geweest en ook nergens motoren te bekennenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit jaar zijn we meegegaan naar Amersfoort, met de hele stoetje kunt het niet toeren noemen maar wat een machtig mooi gezicht
voor je, achter je, naast je overal motoren
jammer dat we het gestunt hebben gemist - of dat er niet werd gestunt
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja Almere.. daar is vorig jaar gestunt volgens mij
Phatzakquote:
Ja ik zie dat nu ook. Vorig jaar zat ik helemaal tegen de tank aan, maar toen leek het op de foto zo'n pleepot houdingquote:Op zondag 7 mei 2006 19:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat zit jij trouwens raar op je motor, zo ver naar achteren?W'rom nie gewoon tegen de tank aan?
pleepot bike, pleepot houdingquote:Op zondag 7 mei 2006 19:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja ik zie dat nu ook. Vorig jaar zat ik helemaal tegen de tank aan, maar toen leek het op de foto zo'n pleepot houding![]()
Overal .jpg vergeten achter te zetten.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef bwt het volgende:
dat is em
en daar hoort ie thuis
leuke voorkant
originelen bij navraag te verkrijgen
Je ouderdomsinhammetjes ingebrand?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:25 schreef bwt het volgende:
ik snap nu ook waarom ik zo'n schurend gevoel had aan het eind van de dag in mijn nek.
Dacht eerst dat het door het stof kwam....
maar is dat dat ik me de kop licht rood gekleurd heb
Toch balen dan hè, dat je nog geen motor hebtquote:
ja de inhammetjes jaquote:Op zondag 7 mei 2006 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je ouderdomsinhammetjes ingebrand?![]()
E-n- i-k z-a-l h-e-t m-a-a-r -s-c-h-o-o-r-v-o-e-t-e-n-d -t-o-e-g-e-v-e-n....
Ik was ook op de MM....
[afbeelding]
Had dan ook wat zonnebrand opgedaan, of even een paar daagjes zonnetraining vooraf.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef bwt het volgende:
ja de inhammetjes ja
maar het was voornamelijk mijn nek die ik voel
De poser.quote:mercy gespot in de achtergrond naast het bord van dijkham
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef OG-Loco het volgende:
Ik wilde dus ff melden dat ik het idioot veel, en onwijs mooie motoren vond. Ik denk ik scoor ff een McFlurry.... dan nouuuu wat een motoren.
was jij daar met een vriend en op teenslippers?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef OG-Loco het volgende:
Ik wilde dus ff melden dat ik het idioot veel, en onwijs mooie motoren vond. Ik denk ik scoor ff een McFlurry.... dan nouuuu wat een motoren.
Ehjz, ja uuh, ik ook. Daarzo, in't groen enzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef bwt het volgende:
mercy gespot in de achtergrond naast het bord van dijkham
quote:
Heb nog steeds last van mijnn ongeval,ging het echt niet reddenquote:
Kon de enorme toeloop niet verwerken natuurlijkquote:
Laat ze maar hier posten dan.quote:
Wie gaat er nu in hemelsnaam met een spijkerbroek op de motor zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was dat deze gek toevalligquote:Op zondag 7 mei 2006 21:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuk inderdaad om nieuwe mensen ontmoet te hebben
Alleen die Worldbeater is zo'n eikel hè, komt er één of andere gek helemaal uit Fryslân naar de Megameeting en dan zegt ie het niet even![]()
![]()
jawelquote:Op zondag 7 mei 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kun je op mijn koppen ook niet een smiley plakken?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik dat dat PatM alias Didiot er weer bij was.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawel![]()
maar...
Nou ik sta er niet echt charmant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schattigquote:Op zondag 7 mei 2006 21:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat vind niemand van zijn eigen kop.quote:
Geen dank voor al die links die we gepost hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef ondeugend het volgende:
Volgende week met RB even bewust op zoek naar een mooie zwarte.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:05 schreef bwt het volgende:
klopt
het werkte ook nog fatsoenlijk
je moet er alleen niet erg lang mee door blijven rijden.
Ik schakel nu omhoog met de zijkant van de zool van de laars.
kan niet echt bevorderlijk zijn geloof ik
Wat een watjequote:
* bwt hoopt dat ookquote:Op zondag 7 mei 2006 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
allemaal, was lang geleden dat ik weer eens een soort van Fok meeting heb bijgewoond.
Ik vond het achteraf toch zeker de moeite waard om mee te gaan.
![]()
Ik hoop maar dat de kosten niet te hoog worden bwt.![]()
In the eye of the beholder, you have got to smile.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:12 schreef bwt het volgende:
Wat een watje
Trut.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ja dat vind ik echt heel erg jammer!![]()
Ik vond het wachten wel lang omdat het voor niets was, maar helemaal voor niets ook weer niet want ik heb eindelijk een heel dun laagje bruin op mijn armen zitten.
Ipv spierwit ben ik nu gewoon erg wit.
![]()
Ik was blij dat we via de dijkjes terug zijn gegaan. Het was ten eerste al lang geleden dat ik die dijken heb gereden (augustus vorig jaar of zo) en ten tweede hadden we dan nog even een rit die de moeite waard was.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |